Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Airman skrev (På 18.3.2021 den 12.49):

At profet Muhammed var den første som kom med seksuell frigjøring for kvinner og likestilling 

Dette er ikke bare en upopulær mening , den er en mening som er direkte feil.

Anonymkode: 1ec79...e1d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At folk som er i karantene etter frivillige utenlandsreiser burde ha elektronisk fotlenke i karanteneperioden. 
 

Barneoppdragelse burde vært mye strengere,  uten vold selvsagt. Barn er ikke små prinser og prinsesser, de er helt vanlige mennesker og det er bra nok. De bør de forstå fra de er små. 

Anonymkode: 13425...ab9

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener liberale synspunkter på likestilling, kjønnsidentitet, etnisitet, ytringsfrihet mv. er tilnærmet verdiløst, så lenge de som hevder slike synspunkter er for en uregulert kapitalisme som i realiteten gjør det umulig for store deler av befolkningen å ha noen særlig glede av de fine «frihetene».

Anonymkode: d915e...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaconandersen
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener liberale synspunkter på likestilling, kjønnsidentitet, etnisitet, ytringsfrihet mv. er tilnærmet verdiløst, så lenge de som hevder slike synspunkter er for en uregulert kapitalisme som i realiteten gjør det umulig for store deler av befolkningen å ha noen særlig glede av de fine «frihetene».

Anonymkode: d915e...194

Høres ganske merkelig ut. Greier ikke enkelte grupper å drive bedrifter? I så fall, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uføre bør miste trygden om de går inn for å lage flere barn etter de er blitt uføretrygdet. Det får være grenser for hvor mye vi skattebetalere skal betale for andres latskap.

Anonymkode: e6591...b59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Uføre bør miste trygden om de går inn for å lage flere barn etter de er blitt uføretrygdet. Det får være grenser for hvor mye vi skattebetalere skal betale for andres latskap.

Anonymkode: e6591...b59

Koster barn av uføre mer enn barn av friske?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanvittig tragisk med helsearbeidere som er døde av Astrid Zenecavaksinen. Hvorfor i all verden kunne man ikke brukt den vaksinen på 90åringene???

Anonymkode: b7f7d...926

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaconandersen skrev (På 20.3.2021 den 16.06):

Høres ganske merkelig ut. Greier ikke enkelte grupper å drive bedrifter? I så fall, hvorfor?

Drive bedrifter??? Du har tydeligvis skjønt lite av det jeg skrev. Prøv en gang til.

Anonymkode: d915e...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei filmer som Titanic, Matrix, Harry Potter, og andre Blockbustere. 

Pluss alle de krimseriene de aldri stopper å lage.... 

Anonymkode: 8dd38...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg savner mørketid! Det er vanskelig å sitte inne å jobbe med ting når vårsolen bader leiligheten og innekos på kvelden er ikke koselig når det er lyst. På sommeren er det press på å være glad og være i parken, lettere å være alene inne på vinteren. Gleder meg til det blir mørkt igjen!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at folk som sliter psykisk må ta seg sammen selv

Anonymkode: 9ee0a...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at folk flest har godt av å oppleve vanskelige tider som en pandemi. Folk synes synd på ungdom, jeg tror det vil være karakterbyggende å oppleve i ung alder at livet ikke går på skinner. 

Anonymkode: 13425...ab9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% av Nordmenn er bortskjemte drittunger. At de finner på å klage over livene sine er toppen av frekkhet.

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener det var helt riktig å hjelpe den såkalte IS-kvinnen hjem til Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt så mye imot om Knut Arild Hareide en gang ble statsminister.

Anonymkode: 8dd38...cd7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som synes synd på ungdommen som mister ungdomstiden sin nå. «Det som er den aller beste tiden», hører jeg enkelte si. For det første har ikke alle sin topp på ungdomsskolen, heldigvis. Hva med å nyansere litt? De aller fleste ungdom klarer seg fint. Det er fortsatt lov å være med et par venner om gangen. Ja, det er synd på ensomme ungdom, de som ikke har det bra hjemme, som sliter psykisk eller opplever sykdom. Men ungdom fleste gjør ikke det. Det er helt normalt at humøret svinger når verden står i en pandemi. Det er også helt normalt at humøret svinger litt sånn ellers. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosabløff skrev (4 timer siden):

Alle som synes synd på ungdommen som mister ungdomstiden sin nå. «Det som er den aller beste tiden», hører jeg enkelte si. For det første har ikke alle sin topp på ungdomsskolen, heldigvis. Hva med å nyansere litt? De aller fleste ungdom klarer seg fint. Det er fortsatt lov å være med et par venner om gangen. Ja, det er synd på ensomme ungdom, de som ikke har det bra hjemme, som sliter psykisk eller opplever sykdom. Men ungdom fleste gjør ikke det. Det er helt normalt at humøret svinger når verden står i en pandemi. Det er også helt normalt at humøret svinger litt sånn ellers. 

Kan vel si at mye av ungdomstiden min var et helvete. Skolegangen var en stor skuffelse, ble gjort narr av, isolerte meg masse, følte meg ekskludert av de andre. Så mye av det som skulle være de artige tingene på skolen ble borte. Var også utslitt av slitsomme tanker og angst og andre greier utenom. Ble ofte valgt bort av andre til fordel for folk som var "lettere" å være venn med, og morsommere å omgås med. Så ungdomstiden er veldig oppskrytt, er drittlei av at den skal romantiseres med konfirmasjoner og skolefester.

Anonymkode: 8dd38...cd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Norge til tross for all selvskryten er ett møkkkjedelig land med kjedelige mennesker som med få unntak gjør det samme som alle andre for å passe inn i a4 livet.

De som er kreative og har en livsgnist og tørr å være annerledes får den enten knust eller forlater landet

Anonymkode: 7dc91...9a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabløff skrev (4 timer siden):

Alle som synes synd på ungdommen som mister ungdomstiden sin nå. «Det som er den aller beste tiden», hører jeg enkelte si. For det første har ikke alle sin topp på ungdomsskolen, heldigvis. Hva med å nyansere litt? De aller fleste ungdom klarer seg fint. Det er fortsatt lov å være med et par venner om gangen. Ja, det er synd på ensomme ungdom, de som ikke har det bra hjemme, som sliter psykisk eller opplever sykdom. Men ungdom fleste gjør ikke det. Det er helt normalt at humøret svinger når verden står i en pandemi. Det er også helt normalt at humøret svinger litt sånn ellers. 

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan vel si at mye av ungdomstiden min var et helvete. Skolegangen var en stor skuffelse, ble gjort narr av, isolerte meg masse, følte meg ekskludert av de andre. Så mye av det som skulle være de artige tingene på skolen ble borte. Var også utslitt av slitsomme tanker og angst og andre greier utenom. Ble ofte valgt bort av andre til fordel for folk som var "lettere" å være venn med, og morsommere å omgås med. Så ungdomstiden er veldig oppskrytt, er drittlei av at den skal romantiseres med konfirmasjoner og skolefester.

Anonymkode: 8dd38...cd7

Jepp min ungdomstid var ett sant helvete med mobbing trakkasering siden muttern hadde flytta fra Oslo til hjemplassen hennes i Nord jeg snakket Oslo dialekt og fikk jaggu gjennomgå.

Jeg grua meg hver dag fra 5 til 10 klasse for å gå på skolen og videregående ble ikke noe bedre samme folka fortsatte der også.

Anonymkode: 7dc91...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor sommer satt vi hjemme med ny baby og hadde ikke sjans til å feriere eller reise noe sted. At samfunnet stengte ned og ingen andre kunne det heller, føltes bra. Skal jeg være fanget hjemme, kan andre det og. 

Anonymkode: 50631...b27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...