Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinner som hevder at de ikke behandler stygge menn (Som også blir automatisk oppfattet som "creepy") som sjekker dem opp dårligere enn kjekke menn, lyver for å stille seg selv i et bedre lys.

Anonymkode: 76c90...b1d

Dette er sant. Det er veldig vanskelig å skjule at man ikke synes noen er attraktiv om de prøver å sjekke deg opp. Hvis de bare er vanlige mennesker, så tenker man ikke på det. Men med en gang man kommer inn på et visst spor, så tvinger vurderinger seg fram, og det synes i ansiktet og i oppførselen uansett hva man selv innbiller seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Staten bør legge til rette for at de som ønsker å dø kan gjøre det på en verdig måte. Kan vel ikke være så forbasket vanskelig å følge eksemplet Sveits.

Anonymkode: 8dd2d...7a3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Staten bør legge til rette for at de som ønsker å dø kan gjøre det på en verdig måte. Kan vel ikke være så forbasket vanskelig å følge eksemplet Sveits.

Anonymkode: 8dd2d...7a3

Dette er noe jeg har snakket en del med venner og familie om. Jeg har ikke inntrykk av at det er en upopulær mening. Er det vanligvis det?

Anonymkode: 4e475...7db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som føler at de blir diskriminert lønnsmessig bør finne seg en bedre betalt jobb i stedet for å klage over diskriminering. Og om man synes det er urettferdig at kvinner tjener mindre fordi de er mye hjemme med barna så får man ta det opp med ektemannen og be han være mer hjemme med barna. Det er ikke samfunnets oppgave å ordne opp i hvordan du og mannen din organiserer familien. 

Anonymkode: b842a...7b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner setter seg selv i offerrollen altfor  ofte, som om vi ikke er i stand til å ta selvstendige valg.

Anonymkode: 939e8...998

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier og har takket nei til vaksinen. 
 

Jeg synes overvektige mennesker er litt ekle, late og bør endre livsstil isteden for å glorifisere seg selv. 

Anonymkode: b963d...28b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Staten burde ikke bestemme over våre kropper. (Ja, dette er faktisk en upopulær mening.)

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pensjonister som er/har vært storrøykere bør få utbetalt høyere pensjon.

De kommer jo til å leve kortere og dermed få mindre utbetalt totalt enn spreke ikke-røykere som lever til 99 og skal ha pensjon i 30-35 år.

Anonymkode: e20e4...568

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 1.49):

Jeg er sykepleier og har takket nei til vaksinen. 
 

Jeg synes overvektige mennesker er litt ekle, late og bør endre livsstil isteden for å glorifisere seg selv. 

Anonymkode: b963d...28b

Hva sier sjefen din til det? 

Anonymkode: 8b702...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/27/2021 at 6:20 AM, AnonymBruker said:

https://nypost.com/2021/08/04/youtube-star-chris-chan-arrested-for-alleged-incest-with-mother/

Sånne "kvinner" blir vel plassert i fengsel for kvinner også da, rene paradiset for en slik person skulle jeg tro. I fengsel for kvinner, i forskjellige amerikanske delstater (og i Canada) har kvinnelige innsatte faktisk opplevd å fått en ny "celle-venninne"  for så å oppdage at denne "kvinnen" har testikler og fullt fungerende penis mellom beina - som disse "kvinnene" da bruker til å voldta andre kvinner med.

Hva om en sånn person tar kontakt med ett krise-senter, og påstår at dem blir plaget. Deretter får de tilgang til sånne senter, hvor det allerede befinner seg en hel haug med veldig sårbare kvinner, som allerede har opplevd for eksempel vold og / eller voldtekt. I tillegg risikerer de å bli voldtatt av en sånn "kvinne" med penis, samtidig som de befinner seg på krise-senter og burde føle seg trygge.    

Anonymkode: 2ca80...b8f

Du snakker som det er hypotetisk. Men dette skjer allerede overalt. Kvinner er ikke annet enn validerings maskiner for dem.

Anonymkode: 0b844...95d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klimakrisen er kapret av kunnskapsløse og skråsikre særinteresser i politikken og næringslivet som ønsker å bruke klimaet til sin egen vinning. Det er mange konkurrenter, men ingen er verre enn MDG som ønsker å gjennomføre tiltak som vil øke verdens CO2-utslipp for å få nok oppmerksomhet til å greie sperregrensen i stortingsvalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (22 minutter siden):

Klimakrisen er kapret av kunnskapsløse og skråsikre særinteresser i politikken og næringslivet som ønsker å bruke klimaet til sin egen vinning. Det er mange konkurrenter, men ingen er verre enn MDG som ønsker å gjennomføre tiltak som vil øke verdens CO2-utslipp for å få nok oppmerksomhet til å greie sperregrensen i stortingsvalget.

Dessverre har de tildels fått med seg opinionen. Jeg har endret mine investeringer til å følge dette. Der ingen grunn til ikke å være kynisk og tjene på frykten som dessverre skapes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 13.58):

Jeg mener at vi burde sterilisere alle barn som fødes, så må man søke om å bli gravid. 

Jeg mener man burde bruke alt vi har for å lage såkalte designerbabyer. Ser ikke noe galt med det. Jordkloden trenger smarte, friske folk.

Jeg mener også at vi burde ha en øvre grense på arv. Si 20-50 millioner.

Anonymkode: 93921...162

Hvis man blir sterilisert ved fødsel, kan en ikke bli gravid senere.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis man blir sterilisert ved fødsel, kan en ikke bli gravid senere.

Anonymkode: 4f900...209

Man kan sterilisere alle menn da det inngrepet er reversibelt. Hvis alle menn er sterile så kan jo heller ikke kvinner bli gravide. Så må man som par søke om å få omgjort steriliseringen.

Anonymkode: e6591...b59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man kan sterilisere alle menn da det inngrepet er reversibelt. Hvis alle menn er sterile så kan jo heller ikke kvinner bli gravide. Så må man som par søke om å få omgjort steriliseringen.

Anonymkode: e6591...b59

Det er jo ikke alltid reversibelt, så hva om en mann virkelig ønsker seg barn men ikke kan få det fordi det ikke er reversibelt?

Anonymkode: 91702...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er jo ikke alltid reversibelt, så hva om en mann virkelig ønsker seg barn men ikke kan få det fordi det ikke er reversibelt?

Anonymkode: 91702...634

Da må den mannen klare seg uten barn🤷‍♂️

Men helt ærlig så syns jeg sterilisering ved fødsel er en tåpelig ide. Jeg kan forstå hvor det kommer fra med tanke på hvor mange idioter det er som formerer seg, men sterilisering tror jeg ikke er løsningen.

 

Anonymkode: e6591...b59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt forferdelig å si det men synes folk med downs og andre syndromer kan ha et utseende jeg synes mindre om. De er jo fine mennesker men min hjerne klarer ikke synes de er så vakre som alle andre skal ha det til...

Anonymkode: 263fd...de4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekstremt glad i dyr, men synes hunder er noen skikkelige drittdyr. "De er så lojale", nei de er bare for evneveike og oppmerksomhetssyke til å være alene. Behovet for å alltid å måtte være med eier kommer av hundens egoisme. Den er rett og slett for ubrukelig og for lite selvstendig til å være alene. Noe mer selvmedlidende skapning enn hund finnes ikke.

Anonymkode: 2dd1c...a55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ekstremt glad i dyr, men synes hunder er noen skikkelige drittdyr. "De er så lojale", nei de er bare for evneveike og oppmerksomhetssyke til å være alene. Behovet for å alltid å måtte være med eier kommer av hundens egoisme. Den er rett og slett for ubrukelig og for lite selvstendig til å være alene. Noe mer selvmedlidende skapning enn hund finnes ikke.

Anonymkode: 2dd1c...a55

Enig! Og har man hund så må man trene den opp til å oppføre seg mindre som en hund. Helt idiotisk. 

Anonymkode: f0b17...b3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...