Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Tanuki skrev (17 timer siden):

Såkalte åpne forhold eller polyamorøse forhold kun fancy navn for fuckfriends.

Tror mange av de som er "polyamorøse" sliter med å velge og forplikte seg, samt er av typen som trenger mye oppmerksomhet/være i sentrum. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns bunad er stygt og blodharry. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir litt faen i 17. mai. Endrer sikkert syn på dette når jeg får barn, men foreløpig er det en helt vanlig dag med en ekstra pin på uniformen min i kveld :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg syns bunad er stygt og blodharry. 

Anonymkode: 774fe...653

Jeg også, og jeg er så lei av folka rundt meg som måper over at jeg velger en lett sommerkjole fremfor den stygge, tunge og kjerringaktige drakten.

Anonymkode: e6591...b59

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns bunad er stygt og blodharry. 

Anonymkode: 774fe...653

Jeg tenker det samme om burka

Anonymkode: 6aade...c63

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At religion er fordummende og et hinder for menneskets utvikling.

religiøse og ellers oppegående mennesker tror i tusentall hva enkelt individer ville blitt diagnostisert som psykotiske for.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Svart kjøkken er SÅ STYGT! tipper at alle som har skaffet seg det det siste året vil bli dritlei det innen to år

Anonymkode: 72093...803

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 11.11.2019 den 14.58):

Istedenfor å kreve høyere lønninger burde vi heller jobbe mindre og kutte forbruket

Enig 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. En del mennesker er ambisjonsløse.. boe som forundrer meg og jeg har ikke skjønt det før i det siste.. de ønsker helst å gjøre lite i livet, vil ikke skape noe nytt og arbeider kun for å få lønn og bruke det på ting som ny telefon, jacuzzi, cola og øl på fritiden 

2. asiater er mer intelligente i gjennomsnitt enn vestlige hvite 

3. Kvinnelige ledere er i sum mer demokratiske 

 

Anonymkode: 9a51d...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-5-3 den 17.24):

Hater når norske damer kler seg ut i oktoberfest Dirndl og ser ut som horer. Den orginale Dirndl kjolen er festdrakten i mange europeiske land (Tyskland, Sveits, Østerrike, Norditalia mm), den er heller kort men minst knelang, helst ankel lengde. Tenk om man sydde om bunaden (!) så rompa nesten vises og style den med stay-up strømpebukser! Synes det er så himla respektløst ovenfor oss fra Europa. 

Anonymkode: 7f1f4...b49

Enig.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at alle som ikke er kristne havner i helvete når de dør. Disse vil forøvrig bli fulgt av liberale troende som selger troen for litt popularitet. Jeg antar at dette er en upopulær mening i vår tid... 🙄

Anonymkode: 3a68e...588

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg liker ikke muslimer 

Anonymkode: 7ad35...38d

Upopulær, men ganske utbredt oppfatning vil jeg anta... Må nok innrømme at jeg deler den, men hovedsakelig rettet mot unge muslimske menn fra MENA (misliker gjengmentaliteten og subkulturen deres...). Muslimske kvinner legger jeg i liten grad merke til utover den i mine øyne absurde klesdrakten de ofte bærer...

 

Endret av Den Sagnomsuste
Grammer
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2021 at 11:36 AM, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke at fibromyalgi finnes. Det er en enkel billett til uføretrygd for de som ikke har lyst til å jobbe. Møt opp hos legen i noen år og klag over smerter og at ingenting blir bedre og voila!

Anonymkode: e6591...b59

Jeg tror dette gjelder 20%, men at 80% sliter. Dette er også en upopulær mening. De fleste mener enten at alle eller ingen jukser.

Anonymkode: e20e4...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Den Sagnomsuste said:

Upopulær, men ganske utbredt oppfatning vil jeg anta... Må nok innrømme at jeg deler den, men hovedsakelig rettet mot unge muslimske menn fra MENA (misliker gjengmentaliteten og subkulturen deres...). Muslimske kvinner legger jeg i liten grad merke til utover den i mine øyne absurde klesdrakten de ofte bærer...

 

Den meningen er virkelig ikke upopulær.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/16/2021 at 1:58 PM, AnonymBruker said:

Jeg mener at vi burde sterilisere alle barn som fødes, så må man søke om å bli gravid. 

Jeg mener man burde bruke alt vi har for å lage såkalte designerbabyer. Ser ikke noe galt med det. Jordkloden trenger smarte, friske folk.

Jeg mener også at vi burde ha en øvre grense på arv. Si 20-50 millioner.

Anonymkode: 93921...162

Så alle ikke-børsnoterte bedrifter som er verdt mer skal bare hakkes opp og selges bitvis når eieren dør?

Anonymkode: e20e4...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at såkalte "hull" i CV'n ikke burde spille en rolle i om man er skikket for en jobb. Så lenge en har kvalifikasjoner og erfaring burde ikke hull i CV ødelegge for sjansene til å bli kalt inn til intervju.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Synes overvektige folk må slutte å syte av at de er overvektige, og heller fikse problemet.

-Synes også overvekt må slutte å bli glorifisert og "akseptere" den man er...det er ikke sunt!

Anonymkode: b7607...574

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (3 minutter siden):

Jeg mener at såkalte "hull" i CV'n ikke burde spille en rolle i om man er skikket for en jobb. Så lenge en har kvalifikasjoner og erfaring burde ikke hull i CV ødelegge for sjansene til å bli kalt inn til intervju.

Enig! Eventuelt kan man heller utvide prøveperioden til 6 mnd eller noe. Da kan man jo stifte bekjentskap med arbeidstakers habitus og arbeidsevne/ disiplin.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...