Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Folk som ikke kan debattere uten å ty til personangrep burde vært fratatt internet.

 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At folk som stemmer FrP automatisk er kjipe og slemme mennesker. Hvis man tenker at ting som billigere sprit og bensin er viktigere enn medmenneskelighet, er man jammen ikke grei. Mange stemmer nok FrP på grunn av fremmedfrykten også....

Anonymkode: b74fc...e9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Viggo Kristiansen og Per og Veronica Orderud ble uskyldig dømt.

At aktiv dødshjelp bør bli en rettighet.

At cannabis bør ikke legaliseres.

Anonymkode: 2288e...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At smeltet ost er satans verk, hører verken hjemme på lasagne eller pizza 🤢

Anonymkode: 5e929...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er grådig lei av kroppsaktivisme. Jeg er lei av de som skal bekjempe kroppsfokus og kroppspress med enda flere bilder av kropp. Sykelig overvektige som poserer nakne med pizza i munnen med teksten " elsk deg selv"!  den harde sannhet: hadde du elsket kroppen din, hadde den ikke sett sånn ut. Det dummeste er når de påstår at det er gener, og at en sunn kropp også kan være stor. En sunn kropp er ikke sykelig overvektig eller sykelig undervektig, det er allmenn viten. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle skal bo i sine egne land, turister kan komme på besøk men ikke flytte dit. Er du etnisk norsk skal du bo i Norge, er du etnisk iraner bor du i Iran, osv..

Anonymkode: 69b20...ef6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten.2.0 skrev (På 9.2.2021 den 10.15):

Synes veganisme er å ødelegge kroppen (vegetari same óg), og er skremmende hvordan dette skal tvangsinnføres (kantiner, gamlehjem (hvor de trenger næringstett mat) og ved å øke kostnaden til kjøtt).

MDG framstår som virkelighetsfrakoblede naive byfolk, som er særdeles hyklersk i sine fanesaker. 

Du kan tydeligvis ingenting om veganisme da 😂 Og MDG er jo de minst virkelighetsfrakoblede menneskene vi har, de er klar over at det trengs endring for å få det bedre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse og sjalusi er stygt. De som liker janteloven har mindreverdighetskomplekser! 

Pedofile burde bli kastrerte og lobotomerte.

 

Anonymkode: 6ac3b...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener kvinnens plass er i hjemmet,der hun skal stelle huset og passe barna.

Endret av Smeltemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, WhiteSwan said:

Du kan tydeligvis ingenting om veganisme da 😂 Og MDG er jo de minst virkelighetsfrakoblede menneskene vi har, de er klar over at det trengs endring for å få det bedre.

Forholder meg til forskning som ikke er sponset av bl.a. kornprodusenter. Det er en grunn til at mennesket var carnivore i 100.000 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (På 2.3.2021 den 17.06):

Synes alle som ikke følger covid-restriksjoner som f.eks konspirasjonsteoretikere og egoister bør bli buret inne en mnd. 

Ehhhmmm what? Mange konspirasjonsteoretikere følger restriksjoner. 

Anonymkode: 8b702...3bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil ikke ta coronavaksine

Anonymkode: 51535...ec2

Er det en upopulær mening? 😁

Anonymkode: 8b702...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

At folk som stemmer FrP automatisk er kjipe og slemme mennesker. Hvis man tenker at ting som billigere sprit og bensin er viktigere enn medmenneskelighet, er man jammen ikke grei. Mange stemmer nok FrP på grunn av fremmedfrykten også....

Anonymkode: b74fc...e9a

Hva med innvandrere som stemmer FrP? 😉

Anonymkode: 8b702...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillers i leppene gjør at overvektige ser enda mer overvektige ut, og ser aldri fint ut på noen. 

Anonymkode: 3a237...7c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting til overs for småbarnsforeldre, fordi dem krever at alle og alt rundt skal tilpasse seg dem, og forlanger at alle rundt skal både engasjere seg og hjelpe dem. Med en kronisk og respektløs meg-oss-vi-holdning. Det verste er når dem drar på besøk til andre og forlanger at verten skal drive med barneoppdragelse etter deres regler fordi dem ikke gidder å løfte på ræva si selv siden dem automatisk går inn i en "nå har jeg barnefri-holdning" og "ditt hus, ditt ansvar-holdning". 

Ta ansvar selv, og ikke tro at du er så mye bedre fordi du har barn! Jeg er ikke din hvilepute! 

Puh. Jeg måtte få det ut. 

Anonymkode: fcff7...eb7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ingenting til overs for småbarnsforeldre, fordi dem krever at alle og alt rundt skal tilpasse seg dem, og forlanger at alle rundt skal både engasjere seg og hjelpe dem. Med en kronisk og respektløs meg-oss-vi-holdning. Det verste er når dem drar på besøk til andre og forlanger at verten skal drive med barneoppdragelse etter deres regler fordi dem ikke gidder å løfte på ræva si selv siden dem automatisk går inn i en "nå har jeg barnefri-holdning" og "ditt hus, ditt ansvar-holdning". 

Ta ansvar selv, og ikke tro at du er så mye bedre fordi du har barn! Jeg er ikke din hvilepute! 

Puh. Jeg måtte få det ut. 

Anonymkode: fcff7...eb7

oi! kanskje du kjenner noen veldig sære småbarnsforeldre. Om jeg er på besøk hos andre slapper jeg ikke av, å passe på ungen er mye mer slitsomt hos andre enn hjemme. men drar ikke ofte på besøk hjemme hos andre som ikke har barn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Medisinsk marihuana burde være lovlig for folk med alvorlige sykdommer med spasmer/smerter (MS, CP..)

- folk som  tror på religion, healing og annet alternativ  tøys er mindre intelligente.

- Pink Floyd , U2 og Coldplay er oppskrytt og gørrkjedelig musikk.

 

 

 

Anonymkode: 1f96e...e7a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

- Medisinsk marihuana burde være lovlig for folk med alvorlige sykdommer med spasmer/smerter (MS, CP..)

- folk som  tror på religion, healing og annet alternativ  tøys er mindre intelligente.

- Pink Floyd , U2 og Coldplay er oppskrytt og gørrkjedelig musikk.

 

 

 

Anonymkode: 1f96e...e7a

Person uten peiling på musikk oppdaget.

Anonymkode: 1ec79...e1d

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Person uten peiling på musikk oppdaget.

Anonymkode: 1ec79...e1d

Enig. Fikk sjokk, jeg. 

Anonymkode: 8b702...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...