Gå til innhold

Hva mener du om gaming? Gamer du selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, 007_008_007 skrev:

Planet zoo står på listen på Steam. Men jeg venter til Black Friday og håper at prisen reduseres (er nok lite sannsynlig siden spillet ble lansert nå nylig). Har flere spill på den listen da :)

Jeg digger det virkelig! Mulighetene er enorme, men fantasien min er ikke like stor 😣😂😂 koser meg veldig med spillet. Var absolutt verdt hver krone😁 men er alltids kjekt om man kan få det litt billigere ja🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 007_008_007
18 timer siden, FrøkenTippTopp skrev:

Jeg digger det virkelig! Mulighetene er enorme, men fantasien min er ikke like stor 😣😂😂 koser meg veldig med spillet. Var absolutt verdt hver krone😁 men er alltids kjekt om man kan få det litt billigere ja🤞🏻🤞🏻

Jeg kjøpte det nå. Heldigvis er det ganske likt Planet Coaster slik at menyene er kjente. Og spillet flyter god! Men fantasien...kreativiteten min er lik null 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 007_008_007 skrev:

Jeg kjøpte det nå. Heldigvis er det ganske likt Planet Coaster slik at menyene er kjente. Og spillet flyter god! Men fantasien...kreativiteten min er lik null 😄 

Finner en del inspo fra diverse streamere som selvsagt hjelper litt😄 utrolig hva folk får til 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26 år og gamer. Har gamet siden jeg var 8 år :) 

nå er jeg gravid og har termin i februar. Regner med det setter en kraftig brems på gaminga de neste årene, men gleder meg veldig til å introdusere poden for gaming :)  

forøvrig er gaming en livsredning for meg som ikke kan jobbe under svangerskapet og som sliter med bekkenet. Veldig godt å logge på å være sosial og gjøre noe som ikke krever noe som utfordrer bekkenplagene mine ❤️ 

Anonymkode: 5254c...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som menn bør holde helt tyst om, hvis man er på damejakt. Man kan treffe en gamerdame, men å si at man spiller gjør det i utgangspunktet vanskeligere å få seg dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, OnFire skrev:

Noe som menn bør holde helt tyst om, hvis man er på damejakt. Man kan treffe en gamerdame, men å si at man spiller gjør det i utgangspunktet vanskeligere å få seg dame. 

Hva om en er spilldesigner? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamet mye mer før. Nå har jeg liksom ikke tid. Syns det er gøy

Anonymkode: 01838...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både samboer og jeg gamer innimellom. Ingen av oss gamer mye, vi gjør det litt dann og vann. Det er da en hobby som alt annet egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker gaming.

Jeg er ufør og sliter med helsa, men er vanligvis i bedre form på sommerhalvåret. Da gamer jeg lite og prioriterer heller å bruke kreftene på frivillig arbeid og hobbyer og sosiale ting. 
På vinterstid er formen min generelt mye dårligere og jeg kan gå lange perioder uten å orke å forlate hjemmet i det hele tatt. Da gamer jeg forholdsvis mye, både på pc og playstation.

Har spilt mye Conan Exiles i det siste. Ellers har det gått mye i Civilization gjennom årene, Skyrim, Dragon Age, WoW, LotRO, Neverwinter Nights, The Witcher og ikke minst Age of Empires 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
1 minutt siden, Nourishing said:

Jeg har ikke i mot gaming som hobby, har full forståelse for at det kan være gøy. Derimot er det ikke gøy være ihop med en som gamer/ sitter foran skjermen 5-7 timer hver dag etter jobb, minst 20-25 timer i helgen. Tar aldri initiativ til noe, liker seg best hjemme og kan lett velge skjermen før nærhet og sex.  Mannen er 40 år og spiller WOW til den store gullmedalje. Vil selvfølge ikke anerkjenne avhengigheten og "snapper" når det blir kommentert.  Da blir det et problem!!  Ja, vurderer forholdet etter 8 år.

Har han nettopp begynt med WoW? Trodde ikke det spilte rekrutterte nye spillere, alle jeg kjenner som spiller har gjort det i over ti år.

Anonymkode: bdd6f...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han nettopp begynt med WoW? Trodde ikke det spilte rekrutterte nye spillere, alle jeg kjenner som spiller har gjort det i over ti år.

Anonymkode: bdd6f...e1e

Spilt siden tidenes morgning, men det blir bare verre og verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe spesielt over det. Folk får bruke fritiden sin som de vil så lenge de ikke gjør noe som er til fare eller skader andre.

 

Jeg spiller kanskje spill 1-2 timer i uka på PCen, tror ikke det kan regnes som gaming. For om jeg har forstått gaming rett så handler det om å sitte i timevis å spille daglig.

Jeg spiller heller ikke vær dag 

Er 36

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inverto

Hadde en Silent Hill-mani i forgårs; speedrun av Homecoming ca 4 ganger samme dag.
Kanksje ikke akkurat det sunneste spillet å bruke mye tid på. Skummelt. Schism gir meg fortsatt panikkanfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller PS4 etter jobb. Gir meg mestring og jeg synes det er gøy, men jeg blir hekta og spiller alt for lenge. Burde dra å trene i stedet. 

Anonymkode: ef425...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/3/2019 at 4:59 PM, Inverto said:

Jeg er 26 og både spiller og designer videospill. Jeg arbeidet i et lokalt selskap i 2015 som spilldesigner,
men nå er jeg "Indie" som det heter.

Personlig synes jeg det er litt ensomt her i Norge i den forstand at du støter ikke på like mange gamere
på norske nettsider, som du gjør på engelskspråklige sider. Her på KG så kan du bare drømme om å se noen som prater om andre spill en The Sims. Både industrien og gaming-samfunnet
i Norge er fortsatt relativt ukjent farvann og et nyfødt fenomen. Danmark og Sverige er mye kulere der.
Battlefield, Hitman, Mirror's Edge, Just Cause, Star Wars Battlefront, Wolfenstein, Limbo, Inside......jøss 😄

Gaming-samfunnet i Norge er nyfødt? Hva har du røyket og hvor kan jeg få tak i det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 24 år og har holdt på med gaming siden jeg var 4-5år.

Synes det er mange gode sider til gaming men hvis det stopper en fra å gjøre ting man trenger i virkeligheten så er det et problem.

Selv så har jeg mange gode erfaringer med å spille: Har bla. fått venner verden rundt som har gitt meg sjangsen til å reise en del. Som barn levde jeg ute på bygda med få venner fordi jeg ikke passet noe særlig inn, gaming for meg var en fin måte å distrahere seg på når man visste at alle de andre barna var på bursdagsfest 😭 Mange spill har også gode historier og du kan lære mye gjennom ulike spill, det er en grunn for at flere i disse tider har blitt oppfordet til å skrive at man gamer på CV'n.

Vil påstå at gaming er som de fleste hobbier > Så lenge det gjør deg glad fortsett, men hvis det går utover helse, penger og stopper deg fra å gjøre ting som du burde så er det kanskje på tide å revurdere hvor mye tid du skal sette av på gaming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagtid går jeg rundt i skjørt, sminket, god jobb, 3 barn og mann. 
det ingen vet er at når kvelden kommer sitter jeg å gamer pubg i kjelleren i mannen si t skjorte 🤭 Hadde folk bare vist 😂😂 31 år.. 

Anonymkode: beb57...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
6 timer siden, Anocopy skrev:

Gaming-samfunnet i Norge er nyfødt? Hva har du røyket og hvor kan jeg få tak i det?

Engelskspråklige land/folk er mye mer åpen om gaming, og det ser ut som det er flere av dem online.
"Gamere" her i Norge holder som regel bare på med piss som Sims og Fifa. De er ikke like "inn i det"
som amerikanske for eksempel. Spør en nordmann om hva The Surge, Limbo, Velvet Assassin osv er, de vil ikke skjønne en eneste drit XD bare nikke med hodet for å få samtalen gående

Endret av Inverto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Inverto skrev:

Engelskspråklige land/folk er mye mer åpen om gaming, og det ser ut som det er flere av dem online.
"Gamere" her i Norge holder som regel bare på med piss som Sims og Fifa. De er ikke like "inn i det"
som amerikanske for eksempel. Spør en nordmann om hva The Surge, Limbo, Velvet Assassin osv er, de vil ikke skjønne en eneste drit XD bare nikke med hodet for å få samtalen gående

Da følger du ikke særlig med på gaming 😆

Anonymkode: beb57...f9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...