Gå til innhold

Hva mener du om gaming? Gamer du selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TheCatLady

Jeg er kvinne og spiller. Tror ikke at jeg kan kalle meg gamer siden spillingen er litt sporadisk, men jeg har drevet med det siden jeg var liten og synes det er en fin hobby. 

Jeg ble nok litt mer negativ til det etter å ha vært sammen med en mann som gamet ekstremt mye. Han var nok avhengig, men sånn generelt så synes jeg spill er positivt. Vil nok allikevel være forsiktig med å involvere meg med en mann som ikke har et sunt forhold til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne som gamer, er også gift med en. Har ikke noe negativt og si om det, jeg har møtt noen av mine beste venner via spill. 

Kommer ikke ril og stoppe med spillingen med det første. 

Anonymkode: 4138f...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 42 år. Gamer både meg og min samboer.

Anonymkode: c9fa1...4b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 34. Sluttet med spill på ungdomsskolen, sånn som de fleste andre barna. 

Anonymkode: c443c...d65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 år, synes videospill er en fantastisk oppfinnelse og spiller selvsagt en god del. 

Anonymkode: fa92f...b54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto

Jeg er 26 og både spiller og designer videospill. Jeg arbeidet i et lokalt selskap i 2015 som spilldesigner,
men nå er jeg "Indie" som det heter.

Personlig synes jeg det er litt ensomt her i Norge i den forstand at du støter ikke på like mange gamere
på norske nettsider, som du gjør på engelskspråklige sider. Her på KG så kan du bare drømme om å se noen som prater om andre spill en The Sims. Både industrien og gaming-samfunnet
i Norge er fortsatt relativt ukjent farvann og et nyfødt fenomen. Danmark og Sverige er mye kulere der.
Battlefield, Hitman, Mirror's Edge, Just Cause, Star Wars Battlefront, Wolfenstein, Limbo, Inside......jøss 😄

Endret av Inverto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK når man er ung, tar seg ikke særlig ut når man er voksen, imo. Er 19.

Endret av simsmachop
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene gamer på dagtid, om kvelden finner jeg Pepsi og setter meg ned med pubg på dataen 😂 folk skulle bare vist min skjulte hemmelig 😱 

Anonymkode: beb57...f9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Mann 34. Sluttet med spill på ungdomsskolen, sånn som de fleste andre barna. 

Anonymkode: c443c...d65

Ironisk nok så er det du med din slengkommentar som er det største barnet her!

Jeg og min mann spiller. Vi er i 30 årene.

Anonymkode: 204ca...781

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 34. Sluttet med spill på ungdomsskolen, sånn som de fleste andre barna. 

Anonymkode: c443c...d65

Ok, your loss:-)

Anonymkode: fc43e...1b4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 44 år, og har gamet siden jeg var 9. Har ingen planer om å slutte med det, det er en fin hobby. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, simsmachop skrev:

OK når man er ung, tar seg ikke særlig ut når man er voksen, imo. Er 19.

Hvorfor tar det seg ikke ut? Det er på høy tid at folk begynner å gjøre det de liker å gjøre. Spilling er en fin hobby og viktig for mange. Alder er ingen hindring for å ha det moro. Ikke alle trenger 1000 venner og reise rundt om i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
3 timer siden, Inverto skrev:

Jeg er 26 og både spiller og designer videospill. Jeg arbeidet i et lokalt selskap i 2015 som spilldesigner,
men nå er jeg "Indie" som det heter.

Personlig synes jeg det er litt ensomt her i Norge i den forstand at du støter ikke på like mange gamere
på norske nettsider, som du gjør på engelskspråklige sider. Her på KG så kan du bare drømme om å se noen som prater om andre spill en The Sims. Både industrien og gaming-samfunnet
i Norge er fortsatt relativt ukjent farvann og et nyfødt fenomen. Danmark og Sverige er mye kulere der.
Battlefield, Hitman, Mirror's Edge, Just Cause, Star Wars Battlefront, Wolfenstein, Limbo, Inside......jøss 😄

Hva med alle Paradox Interactive spillene? Crusader kings 2, Europa Universalis 4, Stellaris, Victoria 2, Age of wonders: Planetfall osv. Altfor lite av det i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inverto
54 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Hva med alle Paradox Interactive spillene? Crusader kings 2, Europa Universalis 4, Stellaris, Victoria 2, Age of wonders: Planetfall osv. Altfor lite av det i Norge.

Paradox er alfa-omega for de som liker strategispill. Paradox er i Sverige. Alle de spillene du nevnte var utviklet
i Sverige unntagen Planetfall, som er Nederlandsk. Liker du den sjangeren? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, Inverto skrev:

Paradox er alfa-omega for de som liker strategispill. Paradox er i Sverige. Alle de spillene du nevnte var utviklet
i Sverige unntagen Planetfall, som er Nederlandsk. Liker du den sjangeren? 😄

Grand strategy er veldig gøy. Ikke at jeg er særlig flink, men har begynt å skjønne litt mer av CK2 og EU4 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

Spilte sist ‘Jones’. Noen som husker det? Klassiker. Jones in the Fast Lane er vel full tittel. Gode, gamle Sierra.

Foretrekker retrospill. Kan finne på å bruke en hel kveld på CM 93/94. Spiller konsoll i ny og ne. Det blir litt sjelden, og det har nok med alderen å gjøre. Lar meg ikke like lett fascinere, og var aldri den som kunne sitte like lenge som andre med NES og Commodore 64. En fin miks av TV-spill, boksen går, sykling, skihopping i den nærmeste bakken, fotball og å ringe på å og stikke av. Slik er det egentlig fortsatt.

Jeg skjønner skepsisen til dem som spiller mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...