Gå til innhold

Hva mener du om gaming? Gamer du selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så glad mannen min ikke gamer.  Vi foretrekker å bruke tiden på å leve i den virkelige verden der vi også får tid til hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Inverto skrev:

 Her på KG så kan du bare drømme om å se noen som prater om andre spill en The Sims. B
 😄

Hei hei, er en ganske aktiv Pokemon Go tråd her og. 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kognosøren skrev:

Spilte sist ‘Jones’. Noen som husker det? Klassiker. Jones in the Fast Lane er vel full tittel. Gode, gamle Sierra.

Jeg husker det veldig godt, jeg har ikke tall på alle gangene jeg spilte det i sin tid. Artig spill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stina234 skrev:

Er så glad mannen min ikke gamer.  Vi foretrekker å bruke tiden på å leve i den virkelige verden der vi også får tid til hverandre.

Det er da ikke noe problem å bruke tid på hverandre selv om man spiller litt innimellom, her spiller begge to, men tror fortsatt vi tilbringer mer tid sammen enn mamge andre par, finnes tross alt en mellomting mellom å spille hele tiden og aldri spille. Men vi er så klart alle forskjellige og ikke alle trenger å like det samme, selv synes jeg det høres utrolig kjedelig ut å aldri se filmer, serier, spille spill eller lese bøker. 

Anonymkode: fa92f...b54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 25. Gaming er min kjæreste hobby. Utrolig morsomt, utfordrende og ikke minst sosialt. Møtte også samboeren min gjennom gaming for 6 år siden. Våre barn skal definitivt introduseres for den kuleste aktiviteten i verden!

Anonymkode: e16c9...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inverto

Jeg har nesten konvertert helt over til videospill. Film blir for passivt og "tregt" for meg.
Jeg brukte å binge skrekkfilmer før. Men den sjangeren er helt møkk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ofte, fordi jeg har lite å fylle dagene med, men ønsker jeg hadde mer meningsfulle dager. Det er gøy å game, men det kan bli kjedelig hvis det blir for lenge. Jeg er snart 32 

Anonymkode: 0a342...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller god del på konsoll og av og til pc, det har jeg gjort helt siden jeg var liten. Spesielt mye om høst/vinterstid når det er mørkt og lite fristende å gå ut i kulden. Det er også sosialt og har fått mange venner fra ungdomstiden som jeg fortsatt har kontakt med i dag. Heldigvis spiller ikke like ekstremt som da jeg var liten grunnet sosialt liv, universitetet og andre hobbyer. Kjæresten min på 33 år spiller også - vi spiller gjerne sammen eller ser på/bytter på/kommer med innspill. Jeg er 23 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Stina234 skrev:

Er så glad mannen min ikke gamer.  Vi foretrekker å bruke tiden på å leve i den virkelige verden der vi også får tid til hverandre.

Antar at du ikke ser på film eller tv-serier da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Nice! :biggrin: Skal sannelig nyte noen runder, takker og bukker! :)

LOL!!! Jeg leste helt feil. Fy faen! Jeg trodde du skrev "Skal sannelig nyte noen runder tannkrem!" XD omg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Inverto skrev:

LOL!!! Jeg leste helt feil. Fy faen! Jeg trodde du skrev "Skal sannelig nyte noen runder tannkrem!" XD omg

Hahaha! Mmmm, ja nå skal det bli godt med litt tannkrem, gitt! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset gamer både eg og mannen kvar dag. Me har likevel tid til både kvarandre, til hunden vår, til jobb, til familie, og til husarbeid. Fordi me ikkje gamer kvart vakne sekund. Eg har også blitt kjend med min aller beste ven gjennom gaming, og det same har mannen min. Me kjem nok til å halde fram med gaminga lenge enno. Fordi me syns det er veldig gøy.

Me er 29 begge to forresten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gaming er helt greit, spiller selv men vil nok ikke kalle det gaming. :P 

Sims, Settlers, Age of Empires, Rollercoaster Tycoon...er slikt jeg spiller for å koble av og så Minecraft da. 😅 Og andre spill som guttungen liker. Spiller på alt jeg men foretrekker Switch og Pc. Er 35 år..😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaming kan også være en fin møteplass, husker jeg leste om den gutten som var venneløs og satt mye på gutterommet og spilte wow. Når han da døde så forventet ikke foreldrene alle folkene som kom fra hele verden for å gå på begravelsen hans, er en fantastisk historie som fortsatt sitter i meg og bare viser hvor mye godt som kan komme av å spille:

https://www.nrk.no/dokumentar/xl/forst-da-mats-var-dod_-forsto-foreldrene-verdien-av-gamingen-hans-1.14197198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ByeByeLove
42 minutter siden, Amantheia said:

Her i huset gamer både eg og mannen kvar dag. Me har likevel tid til både kvarandre, til hunden vår, til jobb, til familie, og til husarbeid. Fordi me ikkje gamer kvart vakne sekund. Eg har også blitt kjend med min aller beste ven gjennom gaming, og det same har mannen min. Me kjem nok til å halde fram med gaminga lenge enno. Fordi me syns det er veldig gøy.

Me er 29 begge to forresten. 

Dén flotte nynorsken, og så nyttar du eit ord som ‘gaming’. I presens òg.

Eg speler på EDB-apparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spilt helt siden jeg var en liten drittunge og fikk min første gameboy, og kommer nok til å fortsette med det. har blitt sjeldnere med tida, og ender ofte opp med å se tv-serier eller tegne hvis jeg skal slappe av, men er ikke sjeldent jeg får lyst til å ta en runde dota eller prøve ut noen obskure indiespill. både jeg og kjæresten spiller, men er glad for at han (eller jeg) ikke er av den ekstreme typen.

Anonymkode: f7dfc...564

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å spille. Ser lite på tv. Har venner både i spill og i det virkelige liv.  

De som ikke spiller går glipp av god underholdning 😅

Anonymkode: 03f76...4f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En dråpe i havet

Har ingenting i mot gaming, spiller litt i ny og ne selv. Er ikke så fan av solospill tho, så blir for det meste ps4 multiplayer med venner og venniner. Eller multiplayer på pc league of legends, conan exiles mens vi snakker på discord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...