Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:vinke:

Halloooo!!!!!

Jeg koste meg kjempemasse!!! Prate prate prateeee tøyse tulle...

Åh hå hå du var så kuul!!

Haha Sniglå vet dere, begynnte å fnise og le av ei asiatisk dame som snakket kjempehøyt og superfunky på bordet bak oss (vi satt og spiste pizza alle fire). Så når dama skulle gå så sier hun farvel til venninna si som satt igjen ved bordet... så hører du bare sniglå på supergebrokken skingrende stemme:

"hade jaaaaaaah"

Haha meg og Sniglås sambo bare :o , så på hverandre i 1/2 sekund, og så sprut-lo vi!! :hoho:

Hun sa det skikkelig høyt, det var dritmorsomt :ler:

Jeg koste meg en hel haug... Og Sniglå er så morsom, vi skulle inn i en malebutikk, jeg skulle spørre om noe malegreier siden jeg skal male i den nye leiligheten. Så hører jeg bare bak meg:

GISHP!!!!!! :hakeslepp:

Snur meg, og der står Sniglå med tidenes "Oh My GOOOOD" ansikt.

Går for å se hva det er, og knekker sammen av latter:

"Sneglegift"

Et helt statiiiiv med sneglegift!! :hoho:

Oj oj oj.... Da da da daaa...

Gleder meg til mandag sneglefant, tenk da blir du mamma til toooooo!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia! Ja jeg hadde det kjempekos! Kjekt å se dere begge to, sammen, sånn fjollete som jeg husker langt tilbake at dere var :wink:

Jeg maste jo i hele går om at det var noe jeg skulle kjøpe i butikken. Jeg lurte med selv til å tro at det var saft, men i går når vi hadde lagt oss kom jeg plutselig på det.

Vi skal jo i 50 års dag, og jeg har lovet å bake kake!!! :klaske:

Så hvem stod opp opp tiiidlig i dag bare for å handle på Kiwi som åpner klokka 7? Så nå står det noe som kanskje kan ligne på en kake i ovnen.... Men tror ikke den blir så bra....:sjenert: Jeg fant ut at jeg ikke har kjøkkenvekt!!

:hoho:

Frokost! Rydde! Pakke! pynte kake!!

Hva gjør jeg her?:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaken ligger i bosset.

:ler:

Heldigvis hadde jeg gitt beskjed om at jeg aldri hadde bakt denne før, så hvis jeg ikke fikk det til, ble det ingen kake.

Men det blir nok massevis av kaker på bursdagen likevel.

Jeg tror jeg har arvet de samme bake-egenskapene (hvis det finnes et bake-gen da...) som søstera mi har. Når hun skulle servere kakene hun bakte, satt hun et bilde ved siden av og sa: "Sånn skal den egentlig se ut da..."

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

I absolutt verste nødfall, og hvis det er i nærheten, går det jo an å kjøpe en marengsbunn, lage noe krem og hive noen sånne coctailfruktbiter (fra boks) oppi kremen, og slenge på marengsbunnen.

Kjapt, enkelt og skammelig godt. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, ja det går an det også. Men det er ikke krise. Heldigvis :)

Nå kommer snart sambo og henter meg, så kjører vi sørover for helga.

Neste gang jeg skriver her har jeg fått med hjem en ny puuuuus!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

oooooooooooooi... har jeg gått glipp av noe stort her? det heter ikke hodekål altså???? :o

oooops- men hva heter det da??? :o

:hoho: jeg følte meg plutselig lite lur..

GOD HELG ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Joooo det er nettopp det det gjøøøør det er bare typene til meg og Sniglå som ikke er heeeelt oppdatert på kålnavn :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:hoho::hoho::hoho:

Typen sitter og plukker i smågodt-skåla, og jeg sier at jeg har blitt så flink å kjøpe smågodt, for man kan faktisk grave og lete litt for å finne gode ting. Han sier seg enig, og så skal jeg svare, men har nettopp skrevet innlegget over, og sier:

"Ja, jeg er natural born killer når det gjelder KÅL!"

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg hjemme!! Med to knaller i stua! :hoppe:

Tigris er ikke så veldig fornøyd enda, den lille knotten av en katt kommer her og stjeler alle lekene hans....ikke så populært.. :ler:

Går seg nok til etterhvert :)

Skriver mer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da springer det en liten tasseladd her på pulten! :-)

Tigris ligger inne på soverommet og furter, han er IKKE særlig fornøyd! Dumme drittkattungeting som kommer her og herjer rundt i stua MI!! :ler:

Men det går seg til, håper det.

Han er så skjønn, skal få tatt noen skikkelige bilder av han etterhvert, men han har jo ikke blitt så mye større enn på de bildene som jeg har lagt ut tidligere i dagboka :)

Merker han begynner å bli litt pøblete nå, i går var han bare trøtt og usikker, men nå fyker han rundt her som en annen jo-jo! :hoho:

I kveld: Ninakanin-besøk, god mat, og pusekatt titting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:hoppe:

Gleder meg!!!!!

Nå skal vi bort til leiligheten, pratet med fjordkraft, de måtte ha måleavlesingting. Må ringe huseier her først, høre om vi skal bare stenge strømmen her eller hva han vil..

Så er det en tur for å se på brukte kjøleskap, og så kommer jeg til deg! Blir nok ikke før fem før jeg drar fra byen iallefall, må nesten se det an. Fytti det blir stress å flytte...

Melder deg når jeg vet mer! Og sånn i den forbindelse: Dra til H, sørens dumme netcom... :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallu alle ihopa! :vinke:

Saeria: Om det er stas ja!! Katt er gøy, men to katter slår jo alt :ler2:

Det var kjempekoselig med Kanin-besøk i går, det var lenge siden også, så det var jo kjekt :)

Og så fikk jeg endelig noen å se Toy story 2 med! Greit å se med noen som har nogenlunde samme humoren som en selv har. Da blir det ikke så flaut å le av sånne teite ting som jeg gjør...:sjenert:

"Your angry-eyes....And a YO-YO!!!" :hoho:

------------------------------

Ja, nå ligger det altså to katter på hver sin side her. Tommy på en stor pute på pulten og Tigris på nabostolen. Tigris passer på den lille, men de er fremdeles veldig usikre på hverandre. Men jeg tror det er den lille det står på. Ikke rart han er redd, Tigris veier jo bortimot 7 kg! :o

:lol:

Men her er det altså noen bilder av den nye knotten:

Her sover han så godt ja! (Han snorker faktisk!! :ler2:)

6726tommy_013k-med.jpg

Hva skjer? Bilde? nå? Jeg sover jo her!

6726tommy_010k-med.jpg

Hei du! Hva er det du gjør!?

6726tommypult1k-med.jpg

Trenger jeg å si mer? :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...