Gå til innhold

~Sneglehuset~


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

du må gjerne bli tannlegen min, men jeg liker det litt røft altså :sjarmor::ler:

neida.. ikek så ille, men jeg synes det er vondt på en god måte!

sa noen kinky? :o

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huhei! Lenge siden jeg har skrevet her nå! :o Fort gjort altså! :tunge1:

I går var vel offisielt siste dagen på skolen før sommeren. Hadde et lite oppsummeringsmøte på skolen, og konkluderte med at det først nå (les: når vi ikke får betalt lenger) at det blir en del å gjøre. Men er godt i gang. Vi har så og si to ferdige postere! :hoppe:

Ellers foreslo hun vi hadde møte med at jeg til neste år skulle søke på et forskerprogram for studenter i USA! :o Men jeg vet ikke jeg. Det hørest jo fryktelig skummelt ut....Men så er det jo bare to måneder da... :sjenert: Tenke på det, har jo egentlig god tid på meg. Søknadsfrist er ikke før i mars neste år..

I går koste jeg og sambo oss med indisk mat! jum jum! Vi kjøpte sånne papadettellerannet...husker ikke hva de heter. Men sånne som en ofte får på indisk restaurant før maten kommer. Sånn nesten som chipsgreier.

Aldri laget de før, men det var kult! Varm ovn på 250 grader, og 1 minutt så var de ferdige, kom sånne små bobler på de! :ler: Det var da også noe å bli fasinert av! :ler2:

Tommy&Tigris begynner å bli gode venner nå. De har til og med sovet tett omslynget et par ganger, UTEN at jeg har tvangsflyttet på noen av de :wink:

Det er utrolig gøy med to katter altså! Så mye mer underholdning enn en katt! Dobbelt så mye faktsik :tunge1:

Det har blitt dårlig med trening de siste dagene. Tror jeg har trent så mye at jeg har blitt litt lei. I tillegg har sambo vært kjempetrøtt, så han har ikke vært vanskelig å overtale til å droppe treningen! :rosasmil:

Men i dag har vi sovet lenge. Vi hang opp et laken over vinduet i går kveld, det blir ellers så lyst på morgenen. Det er ikke så gunstig hvis en skal sove lenge. Sambo spiste frokost, et par ruter med kjekskule-melkesjokolade, så gikk han og la seg igjen! :ler2:

Så nå er han våken, og begynte faktisk å tørke støv! :lol: Så vi får utnytte denne energien og gå å trene! :hoppe:

Ha en fiiiinfin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens treningsøkt overstått! Kjenner jeg begynner å bli lei mølla og klar for spinning. Håper de har noen timer i sommer :-)

Å, så var det en ung gutt med fyrstikkarmer og hele pakka som skulle være tøff og trene akkurat som de store gutta i dag. Huff, fikk helt vondt av han. Jeg var såååå nær med å gå bort å gi han noen retningslinjer....Han tok absolutt alle apparatene på en helt tullete måte:

-Vi legger på mange kg, sånn at jeg ser sterk ut.

-det var litt tungt dette her, så da er det lettere å bøye ryggen i en skikkelig svai

:o

Tipper han får vondt i ryggen i morra....

Ellers overtalte jeg sambo til å ta en liten ansiktsmaske! :ler: Han ble så søt atte. Det var den blå greia fra Bodyshop. Så skulle han bare ha litt på nesa, men så ble jeg litt fjollete og la noen striper på kinnene og i pannen!

Da ble han en EKTE indianer :wink:

:ler:

Måtte jo ta noen bilder, vi så så rare ut! :hoho:

Må nå venter sambo på en fotmassasje! HVA da snill? Jeg? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppadums du mener? Har aldri smakt det før. Synes de så litt skumle ut, men hvis de var gode så....kan hende jeg også bør prøve de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppadums du mener? Har aldri smakt det før. Synes de så litt skumle ut' date=' men hvis de var gode så....kan hende jeg også bør prøve de. :)[/quote']

:ler: Jepp det er det jeg mener!

Jeg synes hvertfall de er gode å knaske på... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg jammen jeg skal prøve noen sånne, neste gang jeg kommer over de....og har penger... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppadums er kjempegodt ja! Jeg pleier å lage dem i frityrgryta, tar ½ minutt. De eser og bobler skikkelig straks de legges i. Knasende sprø, og dypper i raita eller noe annet godt. De med hvitløk er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det bude du gjøre :wink:

De er ikke så fryktelig dyre heller. Tror jeg betalte 15-20 kroner for en pakke på 10....

Nå er vi gode å mette, sambo har spist søt-sur greie fra Uncle Bens, og jeg har hatt kylling og ris med Singapore curry-saus.

Skikkelig internasjonal helg med andre ord :wink:

Og nå koooser jeg med et glass vin og KGfiserer meg litt. Ikke så fryktelig mye liv her om dagen. Det er vel pga sommeren :)

Må bare vise dere denne: Tankeleseren Idun

De første gangene så forstode jeg INGENTING! :ler: Prøvde mange ganger, og jeg bare...HÆ???

Men tror jeg forstår nå, men det var riktig så imponerende til å begynne med :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Sikker på at det ikke var du som har regnet feil?? :tunge1:

Men det er jo tross alt lørdag...kanskje Idun har hatt seg en liten pillehytt og ikke er helt i toppform. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treff ja! Hvorfor ikke? :wink:

Nå har vi nettopp sett film på morgenkvisten. Den var i utgangspunktet utrolig dårlig, men sneglen klarte å leve seg inn i den likevel! :ler: The Pacifier het den, den med Vin Disesel eller hvordan han nå skriver navnet sitt :)

Åååå!! Trente ryggen i går, sånn med mange forskjellige apparater....Gangsperr!!! :sur:

Ohhoho! Glad ingen så/hørte meg i går kveld! :ler: Vi hadde lagt oss, så fant jeg ikke Tommy! Jeg ville kose litt, skjønner dere! :ler:

Så jeg tusler inn i stua, det er mørkt og jeg er nærsynt.... "Nemmen! Der vaaar du jooo!! Kom da lille veeeennen!"

Jeg nærmer meg og ser at jeg snakket til hettegenseren min som lå på sofaen!

:hoho:

Huff...Jeg fant aldri katten da, bare så det er sagt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, hvis noen lurer på hvordan det er å skifte på sengene med killer-gangsperr i ryggen, så kan jeg bekrefte at det verken er lett eller særlig behagelig... :-? På toppen av det hele så hjalp det ikke akkurat at vi har 220-dyner og to katter som vil "hjelpe" til! :ler:

Men, da er det hvertfall gjort. Det gikk til slutt! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, kan kom slentrenes inn på soverommet i dag tidlig, gjespet og strakk seg. Så han har nok funnet seg en liten plass å sove.

De begynner å bli gode venner nå! Skulle sett dem i går kveld. De gikk løs på en tørkerull! De var så søte, så vi lot den holde på en stund!

Tigris var mest oppatt av å drepe denne rullen med bakbeina, mens Tommy herjet med halen til Tigris som gikk frem og tilbake inni papiret! :ler:

Det var papir i HELE stua etterpå! Men de hadde det nå gøy da :wink:

Bare kom med tid og sted, så kan vi sikkert få til et treff en gang! Hadde vært gøy fått et ansikt å forbinde med noen av nickene her inne :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Katter er søte. I dag var vi ute med Titopusen vår for første gang. Det var jo spennende syntes han. Vips så var han borte i en overgrodd hage! Vi ventet en god stund, men ingen pus var å se. Så hentet jeg tunfiskboksen, og dunket litt i den med en skje.

Plutselig hørte vi noen ynkelige, spørrende mjau. Pusen hadde kommet seg bak et gjerde, på en høy platting, og han visste ikke hvordan han kom seg ned. Pappa måtte følge han til utgangen, og da bar det rett hjem! :ler:

Han fant nok ut at den lange turen hadde blitt litt for spennende, så da var pappa god å ha. ;)

Vi får føre alle sammen opp på listen på forumet, så ser vi hvor mange det blir som har lyst. Så får vi finne en dato, og sted. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søøøte puser! Vår er også veldig glad i tørkepapir og dopapir. Det hender rett som det er at vi står opp om morgenen og så har hun dratt dopapir utover hele gulvet, og hun sitter midt i med et stort stykke mellom potene og river det i småbiter, som et lite ekorn. Og har vi forlatt en rull kjøkkenpapir på stuegulvet etter et grisete måltid, da kan vi være sikre på at det neste dag er fullt av små biter utover gulvet. Men hun er nå søt da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi! Ja, jeg eeelsker katter og har alltid gjort det. Akkurat nå har de våknet til live igjen og springer etter hverandre med skikkelig piperenser-og bananhaler! :ler:

Okei, det er søndag, så jeg kjeder meg...Så her er et bilde av den berømte anda mi! Og det MED kjæreste:

672621087272-med.jpeg

Som dere ser så tar dameanda seg en lur etter brødskivemåltidet, mens manneanda passer på fruen. Her tror jeg han vurderer om kameraet mitt er spiselig og om jeg muligens kommer til å slenge det ned til de! :ler:

Jaaaa, jeg er litt barnslig av og tiiiil...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...