Gå til innhold

Bergenstreff?

Saeria

Anbefalte innlegg

Etter litt diskusjon om bergensere er vanskelige å få kontakt med eller ikke, har temaet bergenstreff kommet opp!

Jeg vil mer enn gjerne treffe dere bergenskg'ere, så derfor lurer jeg på om DU vil være med!

Ingen dato er satt enda. Det er jo ferietid, men si i fra om du er interessert, så tar vi det der fra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden som er opphav til denne lå tidligere på gen.debatt, så jeg la ikke merke til at den lå her. Ha bedt om å få den flyttet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er interessert. Jeg reiser på ferie i morgen, men er stort sett her i byen hele juli og august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie-utilgjengelig først ukene i juli, og delvis slutten av juni, i tillegg til "usikkert når, men mer ferie er planlagt", men bortsett fra det... joda, interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi:

Svevende

Malama

Veslo

Sniglå

Saeria

Skal sende ut litt PM i morra. Venter på svar fra Ninakanin, men siden hun holder på med flytting så er hun nok litt opptatt akkurat nå.

Hvis dere kommer på noen flere bergensere så hyl ut! Jeg sender sikkert PM til Glossy og Madammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :hoppe: Nina er med! :D

Fridays er jo et bra sted! Skal vi begynne å tenke på dato? Slutten av juli, eller begynnelsen av august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er med! :)

Skal senda meldingar til bergensarar (og kg'arar som bur i Bergen) rundt omkring. :)

Kjekt å se deg da :) (Ja, jeg mååååtte jo bare luske rundt og lese det ene og det andre du har skrevet... Så koselig :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se deg da :) (Ja, jeg mååååtte jo bare luske rundt og lese det ene og det andre du har skrevet... Så koselig :) )

Hehe! :)

Du blir vel med på treff då, Malama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Supert! :D

Vi begynner å bli mange. Glossy og Charmina kommer kanskje.

Men foreløpig, og om alle kan, så er vi:

Malama

Linn3c

Veslo

Ninakanin

Sniglå

Svevende

Saeria

Kan hende en gjest kommer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da jobber jeg og Charmina med å manne oss opp :ler: Men jeg reiser desverre på ferie i begynnelsen av august. Men blir bare borte en uke da.... Kan vi ta det litt seinere i august eventuellt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ordnes! ;)

Håper ikke du syntes jeg så skummel ut, der jeg satt på den blå steinen med dorullene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

For meg passer det best første uka i august, sjekket med sniglå, og da er hun også her.

Uke nr 2 er jeg bortreist, og så er jeg hjemme igjen, og skal være det utover høsten :ler:

Semesteret begynner jo rundt den 15, så da er jeg jo liksom heeeer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...