Gå til innhold

~Sneglehuset~


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Takk for klemmen :) Klemmer er gode å ha.

Han var ikke så veldig gammel, i sekstiårene omtrent. Men han røykte som en skorstein og flaskene fikk ikke stå lenge i fred, så det kom jo egentlig ikke som et stort sjokk når vi fikk vite det...

Men det går bra med meg. Tenkte litt på han i går og hva jeg husket han best for. Og det var helt klart når han ringte og jeg tok telefonen. Da sa han alltid med varm og god stemme, på skikkelig sørlandsdialekt: "Kan du høøre å hvem de æ som ringer??"

Og siden det bare var han som ALLTID sa det, uten unntak, så visste jeg jo alltid hvem det var. Men han ble like imponert hver gang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Jeg føler meg jo nesten litt fisk på land her i dagboka di, sneglen min!!

Ikke sett deg på alt for lenge, og så har folk gått bort i familien din og jeg vet jo ingenting... :klaske:

Men i dag må jeg på pissejobben, ååååeeee... :(

Uansett, savner deg en hel haug :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille kaninen min: Det virker som om du har det travelt for tiden, så da blir det vel sånn innimellom. Men det går bra, bare gi beskjed du, så er jeg der :wink:

:klø: Om jeg får hodepine, drikker et par kopper kaffe slik at hodepinen går bort....Er jeg avhengig av kaffe da???

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Trenger ikke være avhengig, for det finnes jo koffein i visse hodetabletter...

Men det er nok et ganske sikkert tegn hvis du drikker kaffe daglig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Leyla. Min søster får skikkelig vondt i magen om hun ikke tar seg et glass coca cola på morran. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, noen laster må en jo ha :tunge1:

Da var dagens trening overstått, en halv time på mølla uten å være helt "kake" etterpå ! :hoppe:

Styrketreningen er også kjekk, men det er så typisk at de apparatene jeg planlegger å bruke alltid er opptatt!! :sur: Så da ender jeg opp med å trene alt annet enn det jeg hadde tenkt... :-?

Middag bestående av fiskepinner er også inntatt og fordøyes nå i dette øyeblikk...(Æssshj, det var nå vi skulle hatt den "bilder-i-hodet-smilyen"...)

Sambo er rar av og til....:ler: Han startet på middagen, så jeg tenkte at jeg kunne gå i dusjen...Samtalen vår:

Jeg: Jeg går i dusjen, går det greit?

Sambo: Ja, men du ville ha gulrøtter til, men det blir lite med det.

Jeg: Hæ? hvorfor det?

Sambo:Nei...jeg vet ikke hvordan jeg lager det....

:o

:hoho:

Med andre ord en fin måte å si at han ikke orket å skrelle gulrøttene og hive de i en gryte med vann! Så hvis jeg skulle ha gulrøttene mine måtte jeg fint skrelle de selv! Mannfolk. :ler:

Men han er jo skjønn også da. :hjertesmil:

LOST I DAAG!! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sambo er rar av og til....:ler: Han startet på middagen, så jeg tenkte at jeg kunne gå i dusjen...Samtalen vår:

Jeg: Jeg går i dusjen, går det greit?

Sambo: Ja, men du ville ha gulrøtter til, men det blir lite med det.

Jeg: Hæ? hvorfor det?

Sambo:Nei...jeg vet ikke hvordan jeg lager det....

:hoho:

Ååååh han er så kuuuuuul!!!! :hoho: :hoho:

Åh fytti jeg savner dere begge to!!!!

Og ja, jeg er travel. Jobbet i dag, jobbet i går, og blææææ, visninger, lete etter leilighet, styr og stell og oll og boll!!!

Men hva skal du i morgen? Kanskje et lite cafèbesøk eller noe sånn? :)

Og du.... IKKE LENGE TIL PUSEKATT NÅ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kaninen!

Jeg sender deg en melding rundt "lønshj" :tunge1:

Nuh skal jeg snart gi blod, må bare få i meg litt mer mat enn vanlig, slik at jeg ikke faller om, det hadde tatt seg ut! :oops:

I dag er det torsdag...fredag, lørdag, søndag!!! :hoppe:

Gleder meg sånn! Brukte mesteparten av kvelden i går på å overtale sambo til å ta fri på fredag, sånn at vi kunne reise nedover i dag...Han var ikke med på den... :-?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Hei kaninen!

Jeg sender deg en melding rundt "lønshj" :tunge1:

Nuh skal jeg snart gi blod, må bare få i meg litt mer mat enn vanlig, slik at jeg ikke faller om, det hadde tatt seg ut! :oops:

I dag er det torsdag...fredag, lørdag, søndag!!! :hoppe:

Gleder meg sånn! Brukte mesteparten av kvelden i går på å overtale sambo til å ta fri på fredag, sånn at vi kunne reise nedover i dag...Han var ikke med på den... :-?

:ler:

Du det vil jeg også, hvor gjør man det? Stiller man seg opp midt på sykehuset og roper "bloooood!! Billig bloooood!!!"..? Noe sier meg at neeeei, det er ikke akkurat sånn... :ler:

Menneh duuuuh..? Jeg gleder meg til å se deg i daaaaag :)

Skal jeg ta med gutten eller skal jeg bare være avlastningsbarnet deres..?! :hoppe:

:ler:

Halleminhatt som ting roter seg til i heum ænd avei!!!! (home and away)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan du melde deg! Du kan også melde deg hos haukeland med dette kontaktskjemaet.

Om du vil kan du også melde deg som benmargsdonor. Dette er det bare å si fra om når du blir kalt inn.

På den første innkallelsen tar de bare noen prøver. Blir du godkjent får du din første ordentlige innkallelse etter ca. 3 mnd. Saeria hadde prøvetaking for to dager siden

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det vil jeg også, hvor gjør man det? Stiller man seg opp midt på sykehuset og roper "bloooood!! Billig bloooood!!!"..? Noe sier meg at neeeei, det er ikke akkurat sånn... :ler:

Det gjør du Her

Bare trykk på "meld deg" nederst til venstre og fyll ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, viktige ting kan ikke bli sagt ofte nok :ler:

Nå det gjelder benmarg, så spurte jeg i dag om det hadde vært stor pågang etter han duden (husker ikke hva han heter) gikk ut i media. De sa at benmargsregisteret ikke hadde kapasitet til å ta i mot flere prøve nå! Det var så mange som ville gi!

Så jeg drøyer det litt. Slike ting går jo i bølger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var takket være Bengt Eidem. Jeg også har meldt meg. Visste faktisk ikke at det var et sånt register. :o

Men som det står på siden hans, så er det fremdeles 5 stk. i Norge som venter på marg legene pr. i dag ikke har klart å finne. Får håpe denne giverboomen kan hjelpe de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Sambo er så morsoooom, en fjollefant er han...

Han ringte nettopp, han stod i butikken for å kjøpe kål.

(Jeg fikk et innfall i går om at jeg ville ha kokt kål. Fårikål eller noe sånnt. Men det blir visst kål og fiskepinner, godt det :tunge1:)

Nei, så sier han: Du! Jeg står i butikken nå. Var det hodekål eller kinakål du skulle ha??

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

Jeg: Jeg går i dusjen, går det greit?

Sambo: Ja, men du ville ha gulrøtter til, men det blir lite med det.

Jeg: Hæ? hvorfor det?

Sambo:Nei...jeg vet ikke hvordan jeg lager det....

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Han der høres jo bare best ut joo!!:D:D:D: HAHAH, jeg slutter ikke å le!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Ja, han er så skjønn av og til. Han har så mange gullkorn at jeg skriver de ned av og til! :ler:

Skjønnassen min.

:hjerter:

Nå: Snart til byen å treffe Ninakanin og shjæshten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:hoho:

Jeg viste kjæresten min dette innlegget, men istedenfor å le så sier han med litt forvirret stemme:

"eh..hodekål..? haha...for..det heter vel ikke det..?"

Han var jo like teit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...