Gå til innhold

~Sneglehuset~


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:danse:

IIIIIII gave iiin to temptaaaatiooooooon :danse:

Nei fristelse, det blir feil. Den der jordbærmilkshaken som made me craaazy, den var en fristelse som jeg ikke kunne motstå.

Mine to små barn var rett og slett en nødvendighet.

Jupp.

Nå har Volume 2 våkna, har slappet av og tatt en høneblund i tørkerullen sin. Skulle bare ut og pusse snuten, nå gikk han inn igjen..

Ja altså:

Jeg kjøpte ørkenrotter. KillBill Volume1&2, to kjempesøte sorte ørkenrottesøsken :) Tror det er gutter (de sa det sikkert var det i butikken), og den ene er litt mindre enn den andre. Så han heter Volume 1. For han er minst. Nemlig.

Ikke mye mindre men litt mindre, og spretter rundt og synes alt er kjempekjekt i sitt nye hjem :)

Jeg er stooooolt!! :danse:

Men nå er jeg trøtt, må hvile litt. Sov jo ikke i natt.

Masse glad i den sneglen min, var kjekt å treffe deg i dag!

Og jeeeeezes så rask du var! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er som Ninakanin veeeldig glad i dyr. Akkurat nå er Tigris på sørlandet hos foreldrene mine og lever det gode liv, så det er fryktelig tomt i leiligheten...Så skal innrømme jeg er småsjalu på Ninakanin som nå har TRE kosedyr!! :cry:

Men mens jeg sitter å tenker på dette ser jeg ut vinduet, og der står jo anda mi!! :ler:

Jeg VET at han bare utnytter meg fordi han vil ha tørre brødskiver av meg, men han er nå nusselig da! Han stod og kikket inn i stuevinduet, eller han nistirret!! :ler:

:o Hallloooo! Jeg er sulteeeeen!! hallloo inne deeeer!

:ler2: Sambo hev ut en halv skive, men to frekke skjærer (hvordan staver man det forresten??!?) stjal den!! :evil:

Men nå er han mett og god, og MIN kompis i disse "dyrløse" dager! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohooo! Da var første episode av 4400 sett! Dæven, jammen lang til å være bare EN episode! :o

Men utroooolig irriterende med alle de reklamepausene som tv3 har! Er det mulig liksom!

Men 4400 ja...Ikke den beste serien, sånn kvalitetsmessig, en del amatørskuespill og kanskje litt....forutsigbart?

Når han plukket opp den døde fuglen sa jeg til sambo:

"Den våkner sikkert til live igjen! Da må han jo bare gå å ta litt på han som ligger i koma" :tunge1:

Men det er en serie jeg helt sikkert kommer til å følge med på, for den var jo egentlig kjempespennende. Akkurat min sjanger :)

Så du var heldig med den Leyla! :tunge1:

Neidaaaa!!! Leyla: :klem:

Nå er det kvelden, og i morgen reiser vi til sørover for helgen!

natti! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

:hjerte: endelig!! der kom dagboka di;D;D;D;D

HOHOHO; nå vart jeg glad! :wink:

Har du and utenfor vinduet ditt??*supermisunnelig nå*

Har så lyst på andedam jeg :sjarmor:

Og så skal du bli tannlege!!!! OOOH! du skal få slippe å ha meg i stolen, for jeg er av de få som digger å få rotfyllinger og slikt :hoho:

Det skal gjøre litt vondt, da er det godt, er mottoet mitt*fnis*

Men yess, her kommer jeg innom flere ganger altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

And, ja... Ender er koselig helt til man knapt kan komme

inn hoveddøra uten å skli rundt i andedritt... For det

kommer myyyyye dritt fra dem!! Og den lyden når de

driter!!!! Splææææættttt!!!! Høres ut som siste skvetten

i ketcupflaska!!!

Vi vasser i ender der jeg bor, og jeg syns ikke det er

det minste koselig lenger. Når jeg står på kjøkkenet og

lager mat, står de og trykker nebbene sine på ruta og

nærmest beskylder meg for kannibalisme når jeg

skjærer i kyllingfileten... Ender er nemlig veldig

solidariske, visstnok.

For noen uker siden døde det en and rett utenfor døra

vår, og en av gjessene som var übervårkåt hadde seg

med liket!!! :o Det er ikke tull engang!!!

Godt du likte The 4400, Sniglå. :) Den første episoden

var dobbeltepisode. De andre kommer ikke til å være så

lange. Vare lenge, være lange, vare lenge, være lange.

Hmm...

God helg og god tur sørover!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snæila (det er sånn jeg ville sagt det)! :vinke:

Somalikatt! Å! Rød! Å! Jeg vil også haaaa! Var og kikket på en liten "rødrev" i fjor, han var dødssøt! Sukk og smelt. Har dere bestemt dere for en?

Jeg tror kanskje jeg vet hvem katten til foreldrene dine er, jeg er ikke inne i ocicat-miljøet, men har ei venninne som har to stk. og er heeeelt hekta!

Jeg har også lyst på katt og reise på utstilling! :sur: Har "bare" to svarte huskatter og en jack russel terrier som jeg ikke kan stille ut...

Uansett, koselig dagbok!

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arh!!! Endelig hjemme igjen! Det tar jammen på å reise opp og ned så mye. Bilturen tar jo 4-5-6 timer, alt ettersom hvor langt sør vi reiser.

Tusen takk for stalselig besøk i dagboka mi!

Lillesky: Hvilke to katter er det hun har, om det ikke er for frekt å spørre?

Og det med katt ja. Hehe, huff. Sambo har vært veldig skeptisk til å få katt nummer to, men har jo heldigvis gått med på dette til slutt :)

Da vi bestemte oss for somali så var han alltid usikker. Sånn....tjaaa...blir de noe fine når de er store daaa...?? hmmm...De var så rare i pelsen rundt halseeenn...

:ler: Jeg har vist han MASSE bilder og prøvd som en gal for å overbevise han om at Somali er kjempefine.

Så fikk vi en mail da, fra hun som vi har kjøpt den andre katten vår av: Joda, hvis vi ville så var den spotta bengalen hun hadde til salgs vår!! :o

Sambo sier kontant: DÅ VIL EG HELLER HA DEN!!! :grinele:

Så da folkens kan jeg bare stadfeste at vi ikke skal ha Somali alike vel.... :sjenert: Skal legge ut bilde når jeg får, åffkårs :)

Jeg gleder meg hvertfall uansett, bare Tigris får en kompis og er fornøyd og sambo er fornøyd med katten, så er jeg fornøyd. Fornøyd ja. haha!

:tunge1:

Ellers gikk bryllupsfesten fint! Pynta meg sånn atte, fant meg en ny topp, sånn helt tilfeldig på Kvadrat før vi reiste. Den passa ypperlig!

Så fikk jeg klippa håret og greier. Frisøren min er den beste i heeele verden! Koselig og grei og alt det der. Hun spurte tilfeldigvis om jeg skulle ut på kvelden, og når jeg sa hva jeg skulle satt hun opp håret, det var dødsstilig!!

Men nå må jeg jobbe litt, må blir ferdig så jeg kan ta sommerferie! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bengalen er jo lekker da!! Litt sånn vill den og. :)

Somali blir jo sååå fin! Også så nydelige de er! Vil ha en liten revunge jeg!

Husk å legg ut bilder da!

To katter er ikke så mye mer enn en! Våre to har litt for stor aldersforskjell, så den store er ikke så interessert i den lille.

Dere skal nok få det fint!! Når kommer den hjem til dere?

Hun har to katter; den ene heter Idun, hun er minst. Vet du hvem hun er?

Jeg vil også til frisøren! Farga du? Klippa du? :)

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesky: Vi får godklumpen 12.juni! Ikke lenge igjen nå, har nærmest nedtelling her! :ler:

Har lagt ut bilder av han i albumet, skal linke opp når de bare blir godkjent!

Hos frisøren ja... klippet bare litt i tuppene, forrige gang hun klippet tok hun ganske mye bak. Det var fint, men upraktisk hvis jeg ikke hadde en halvtime tilgjengelig til å føne og style. Så skal la det gro ut igjen nå :)

Ellers stripet jeg det bittelittegrann, bare sånn at det blir ltt mer glans og litt mer lys sommerfarge. Overall fonøyd :-D (Greit når frisøren "ser" hva slags type en er, føler at hun ser at jeg ikke er sånn som vil stikke meg så veeeeldig mye ut ;))

Idun...hmm...Vet ikke hvem de er med første tankekast (??!?!! Øyekast...tankekast...jah! nytt ord lagt til :tunge1: )

Men mora mi vet helt sikkert hvem de er hvis jeg nevner det. Oci-miljøet er ikke så sabla stort!

Haha!! Den reklamen til Kiwi er jo knallbra, må le hver gang! Han fyren som finner fram den gamle dressen fra 80-tallet, med rosa tversoversløyfe og buksa er LITT trang rundt magen! Det uttrykket han gir seg selv når han er ferdig oppstasa er ubetalelig!! :hoho: Jah! går godt det!!

Åh! Anda mi har funnet seg en kjæreste! :lol: Så er det to som vagger frem og tilbake der ute! Når jeg står i stua og ser på de, springer de mot meg. ØY! et menneske! ----> maaaaaat!!! ruuun!! :ler:

Sitter i sofaen og er sliten etter trening! Men sånn god-sliten! Klarte å jogge en halv time på tredemølla i dag!

:stolt: Har aldri klart å jogge/springe mer enn 2minutter tidligere før jeg ble TOTALT utslitt, jeg mener, ned-på-kne-utslitt. nesten hvertfall. :ler2:

Og i dag var det så mange folk på apparatene at jeg gadd ikke stå i kø, så jeg gikk likesågodt opp på mølla igjen etter jeg hadde trent ryggen.

Og da sprang jeg i 12 minutter til. Så kom sambo og ville hjem... arrrhh!

Nei, nå er det DI APPRENTISS :wink:

Sammendraget før det hele begynner tar jo eeeevigheter...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Bebel da? Det er liksom lett å huske. :wink: Hun har Bebel fra Solefall.

Ha en fin kveld, og sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Bebel da? Det er liksom lett å huske. :wink: Hun har Bebel fra Solefall.

Ha en fin kveld, og sov godt!

:wink: Ja da er jeg med!

Her er forresten bildene av det nye bøllefrøet vi skal få:

6726tommy3.jpg6726Tommy2.jpg

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååh, han er jo bare utrolig nydelig. *smeeeelt, og springe bort for å kose med min egen pus* Jeg eeeeeelsker katter! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg så masse masse masse til lille pus kommer i hus!! Går nesten på veggene her! :ler:

Nå sitter jeg å spiser kinakål, mens sambo spiser mousakka-rester! Hva da dårlig samvittighet sambo får?! :lol:(Et par ganger i året får jeg skikkelig dilla på kinakål, vet ikke hvorfor, men det er jo bare kjempegodt!!)

Har nettopp kommet hjem fra trening, har vært flink nå å trent to dager etter hverandre. I tillegg fikk jeg ånden over i meg i dag tidlig og hev innpå med en kopp kaffe og hev meg på trimsykkelen en halv time. FØR frokost! :)

Det gikk nettopp et lys opp for meg angående trening, jeg avhengig av å trene for å holde på humøret. I forrige uke ble det smått med trening, og jeg var skikkelig humørsyk. Klaget for ingenting. Stakkars sambo. Men på en annen side så er vel det derfor vi har dem? ;)

Denne uka hvor jeg har fått trent skikkelig (så langt hverfall) er humøret motsatt. Merkelig.

Og så har jeg fått dilla på å se hvor langt jeg springer. Så i tillegg regner jeg det om slik at det blir antall runder rundt en sånn bane! *nerd*

I går sprang jeg 11 runder, i dag sprang jeg to Coopertester! :Hehe:

MEN! I morgen er det treningsfri, for da skal vi kose oss med to episoder av LOST! Wuhuuu!! :tommelsmil:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg så masse masse masse til lille pus kommer i hus!! Går nesten på veggene her! :ler:

Når kommer han da? Utålmodig jeg og! :hoppe:

Klaget for ingenting. Stakkars sambo. Men på en annen side så er vel det derfor vi har dem? ;)

:Nikke: :Nikke:

MEN! I morgen er det treningsfri, for da skal vi kose oss med to episoder av LOST! Wuhuuu!! :tommelsmil:

Jippi, jajaja! Gleder meg til TO Lost-episoder!! :hoppe: Da må vi benke oss foran tven og koooose oss!

Ha en fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...