Gå til innhold

~Sneglehuset~


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen alle sammen!!:vinke:

Nå sitter jeg her med kaffekoppen og kooooser meg, kaffe har blitt et must om morgenen, fungerer ikke skikkelig hvis ikke. Hva da? Avhengig? nishj! tror du....? :tunge1:

Åh! Haha! Den godesta anda mi...tror den kjører på begge sider av veien, for å si det sånn. De siste dagene har han tatt med seg dama si, vært skikkelig gentleman når de har fått mat (siste gangen spanderte vi ferske baguetter :ler:).

Men i går hadde han jammen tatt med seg en gutteand! Hmmm...Var det en kompis eller den hemmelige elskeren? De sto hverfall ganske close! :hoho:

Men nok om det. I går koste jeg og sambo oss på kaffebar i sentrum, pluss at han spanderte nye sko på meg! :hjerter:

Når vi kom hjem lagte vi hamburgere og så Hitchcock's Fuglene. Det var Lillith som minnet meg på den filmen, når jeg va mindre så jeg den på gode gamle Filmnet om og om igjen! Så det var gøy å se den igjen.

Men det slo meg...Hvorfor er det ikke musikk på filmen??? Den hadde jo vært TI ganger skumlere om de hadde lagt på litt sånn skrekkfilm-musikk!?!

Og så begynte jeg å lure..grunnen til at alle fuglene angriper er pga "love-birdsene"? Eller er jeg helt på jordet?

Jeppjepp! Men nå er det frokost med hardkokte egg, så er det trening! Må svette litt!!

Erter ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

"Fuglene" er EKKEL.

Med musikk tror jeg at jeg hadde slitt med ettervirkninger litt for lenge.

Og HEY!!! Jeg skal ikke ha på meg at jeg driver med sånn grandiosa-mind-force-greier... :sjenert:

:hoppe:

Men uansett: Kleeeem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 7 dager igjen til vi henter katten!!

Skrev tidligere at jeg ventet på mail fra oppdretter fordi han skulle kastreres osv...Men de kom aldri så langt den dagen, fordi en annen katt de hadde måtte ta keisersnitt. Kattemora og to jentepuser døde, mens to hannkatter overlevde.... :(

Liker ikke sånnt!! :sur:

Ellers har det vært en rolig helg, laget pizza og så to filmer i går. Bare kos og avslapping, løveli :)

Hadde en liten treningsøkt tidigere på dagen da, det må jo til :)

I dag fikk vi skikkelig ånden over oss og rydda i alle tre bodene. Det endte med en haug søppel!! Men myye bedre plass i leiligheten. Det hjalp litt på den den "vi-vokser-ut-av-den-lille-leiligheten-følelsen". Herlig.

Så har vi hatt hjemmelagete kjøttkaker til middag, sånn med MASSE brun saus og greier. Jeg er en rev på å lage kjøttkaker, altså :tunge1:

Satser på en liten økt på ergometersykkelen senere, har lastet ned masse kuuul musikk. Hører stort sett på musikk når jeg trener eller på fest...Så Ninakanin: Lite party om ikke så lenge? Masse sånn musikk som vi liker :wink:

Ha en fiiin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, Singlå. :vinke:

Du er godt i gang med dagboken ser jeg. Du som trodde det kom til å være vanskelig å finne noe å skrive om. :tunge1:

Fint at du har hatt en koselig helg da. Håper morgendagen blir like bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coco: Takk for besøk!! Skriver jo egentlig om ingenting da...

I dag har sittet foran pc'en og dagdrømt. Surfet og drømt. Men jeg er såpass lur at jeg VET at det ikke er mulig. Men *sukk* Den som bare hadde hatt en Serval.

:hjerter:

Men en gang i fremtiden, når jeg blir stor, får et stort hus med schwær hage og masse masse penger, så kaaanskje en Savannah cat. Det er en blanding av tamkatt og Serval og er en ganske ny rase. Tenker den koster flesk ja!! :ler:

Men, Bengalen er ikke så verst den heller! Nå er det bare 6 dager igjen til vi har to i hus!!! :hoppe:

Nå: Trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Myteknekkaren var bra!!

Er du like gal? Altså... Har du et skjerf (?) rundt halsen som katten din kan ligge i, mens du er på KG? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Myteknekkaren var bra!!

Er du like gal? Altså... Har du et skjerf (?) rundt halsen som katten din kan ligge i, mens du er på KG? :wink:

:ler2: Huff, ja om jeg ikke er gal enda, så er jeg sikkert på god vei (bare spør sambo). Men det er utrolig hva du ender opp med å gjøre for de kattene!

Katten vår har en tendens til å sende alle lekemusene under sofaen og så tro at hvis han bare skraper på parketten lenge nok, så kommer de frem av seg selv.Det bråker noe så innihampen mye, går ikke an å holde en normal samtale! Har ikke tall på hvor mange ganger både jeg og sambo har ligget på alle fire og leita under sofaen. Alt for katten sin skyld. :lol:

(Det verste er jo at når vi til slutt gir opp så får jo katten rett: Graver jeg lenge nok, kommer musa frem!!)

Trening: overstått.

Så utrolig mye folk på mandagene, så det ble så som så med styrketreningen, men fikk nå en løpetur på mølla hvertfall. Det var det viktigste.

TRENINGSNARKOMAAAAAN!!!!!

Og kattomaaaaaan...

:tunge1: ørkerotteomaaaaaaan!!!

Eh.. :Hehe: Fantasi, hva er det?:tunge1:

Uansett, Kaninen: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Ligger egentlig en sesong foran TV3 Norge, men fikk aldri sett hele første episoden av den de sender nå. Det fikk jeg i går, så da fikk jeg med meg hva som egentlig skjedde med sønnen til Kem og Carter.

Knute på navlestrengen... :( Stakkar Carter..

Syns det var litt rart at ikke sykepersonell oppmuntret

dem til å ta bilde av barnet, eller kanskje de ikke gjør

det i Statene? I Norge gjør de hvertfall det.

Well, ennihu

Hvor lenge er det til vidunderet kommer i hus nå da? 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Seroxata, Saeria og Leyla!!

Ja, nedtellingen fortsetter: 5 dager igjen!!

Tomt her hjemme nå, for Tigris er på "feriekoloni" på sørlandet hos foreldrene mine. Det er stille og uvant i leiligheten. Så jeg gleder meg glugg til vi får begge i hus!!!

Så det er vel stort sett det som står i hodet mitt om dagen. Katt katt katt katt. :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Sånn kommer jeg forhåpentligvis til å være i slutten av september... Bare at jeg kommer til å bli hund hund hund hund... :)

Koselig med nytt nurk... Ikke lenge igjen, jaffal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg har fortalt dette, men for to år siden var jeg også hund hund hund hund!

:ler:

Vi hadde sett oss ut en liten langhåret dachs, hadde reservert den av oppdretter og alt mulig.

Så skulle foreldrene mine på katteutstilling, og vi ble med for moro skyld. Vi treffer mora mi utenfor lokalet, de kom litt før oss, og øynene hennes stråååler!

Jeg hadde tidligere sett på bengaler på nettet og sagt at det virket som en nydelig rase...Det første hun sier: "De har bengalunger til salgs!!!!"

Inn å se på de, snakke med oppdretter, avtale pris. Og vips! En ny katt i familien! :ler:

Huff.. Ting snur fort.

Hadde det ikke vært for den utstillingen kunne vi hatt en hund nå! Rare greier å tenke på av og til, spesielt når jeg ser akkurat den typen hund.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Kul historie! :)

Da var det meningen at dere skulle ha katt, dah..

Vi har jo katt vi også, men ikke rasekatt.

Da den forrige rottweileren døde, ble den gjenværende

hunden (blanding) deprimert. Han spiste mindre,

hadde ikke lyst til å være med ut, var nesten ikke

leken o.s.v.

Vi fant ut at vi skulle få oss katt til hunden! :hoho:

Katten hadde knapt vært i hus en uke før hunden begynte

å vende tilbake til sitt gamle jeg. Han blomstret skikkelig

opp, og koste seg med livet igjen. :)

Men særere katt skal man jaggu lete lenge etter!

Han er en kvart perser, visstnok, og en gang var det

en dame som lurte på om det var perser i ham, for de

var så spesi...

Jaja.. kanskje han er spesi, men han er kosete når han

selv vil, og ellers skyr han oss som pesten. Han forlanger

å bli sluppet ut og inn etter eget forgodtbefinnende, og

vi gjør det selvfølgelig...

Joda, katter er ok, men hunder går det hvertfall an å

LATE som om det går an å dressere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da den forrige rottweileren døde, ble den gjenværende

hunden (blanding) deprimert. Han spiste mindre,

hadde ikke lyst til å være med ut, var nesten ikke

leken o.s.v.

Vi fant ut at vi skulle få oss katt til hunden! :hoho:

:ler: Det er det som er tanken med denne nye katten da. Tigris kjeder seg når han er her i den lille leiligheten. Så den nye katten er Tigris sin katt!!

Sambo har bestilt sykkel på XXL, så vi ble sittenes å vente på den i går. Så det ble lite med trening. Sykkelen kom ca kl åtte, og så måtte han sette den sammeeeeen, sjekke bremseneeee, ta masse bildeeeer. Sambo var strålende gullfornøyd. Han har hatt lyst på sykkel leeenge nå :)

Og så ble det jo en Scott også, ikkeno dritt heller! :wink:

Så etter montering så sykla vi en tur ned på Rimi, den som vi vanligvis kjører til, og handla. Så det ble en liten halvtimes tur. Ikke noe særlig trim, men bedre enn å sitte på rompa hele kvelden....:sjenert:

Åja! hihi! Den godeste anda mi (med damekjæresten) fikk seg også middag i dag. Ei grov skive på deling. Så sovna de rett under altanen min da! :hoho: Måtte bare ta et bilde av turtel....endene??? :tunge1:

Og pappa ringte i går. Nå var Onkel død. Mamma hadde heldigvis fått snakket med han og vært der når det skjedde.

Jeg er egentlig ikke så trist. Lenge siden jeg har snakket med han, og har aldri kjent han så veldig godt, pga geografien. Men håper det går bra med Mamma. :-?

Litt merkelig at det skulle skje samme dagen som jeg snakket om død og sorg med leyla. Tror faktisk han døde på omtrent samme tidspunkt også! Creeepy!

Nå: Bli ferdig den teite posteren! Bare småpirk som gjenstår, som ala flytte rundt på bilder og lignende :)

ÅJA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Det med at det skjedde samme dagen...

I fjor stod kollegaen min og hang ved pulten min,

og av en eller annen grunn snakket vi om

bestefaren min som var syk.

I løpet av samtalen snakket vi også om

eks-mannen min.

Jeg hadde ikke snakket om noen av dem

med noen på jobb til da,

og samme dagen døde bestefaren min,

og dagen etter fikk jeg vite at

eks-mannen min hadde hatt et hjerteinfarkt og lå på

sykehuset!!

Spooky, ja!!

Leit med onkelen din. Var han gammel?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...