Gå til innhold

~Sneglehuset~


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det, Linn 3c! Det har vært en god, men travel helg.

Pappa har vært på besøk, han tok med seg de to jentepusene (den ene er jo barnebarnet mitt :legrine: ) på katteutstilling.

Mamma var hjemme i Sandnes med den fertile hannkatten, så da måtte jeg hjelpe pappa litt med å bære utstyr, bære frem katter og ta bilder og slikt.

Men alltid gøy å være på katteutstilling, det er jo så mange fine pusedatter der...Både jeg og Ninakanin falt pladask for Sibirkatten... :sjenert:

Jeg har jo alltid sagt at neste katt jeg skal ha (som i følge sambo er veeeeeldig lenge til :ler:) skal være en orientaler. Sambo liker IKKE de der i det hele tatt, han synes de er direkte stygge :ler:

Men da jeg viste han en sibirkattunge, sååå ble han litt mer på gli :sjarmor:

Se så fiiiin! :hjerte:

Nuh må jeg jobbe med prosjektoppgaven, eller prosjektoppDRITTgaven som jeg kaller den, blæh. Det går bra, vi har fått skrevet masse, men den har utviklet seg i en retning som jeg IKKE liker... Det har endt opp med at vi skal se på EN av en hel haug med ulike musemodeller som brukes i forskning, og skrive superdetaljert om den, alt fra hvordan den avles frem til hvilke små molekyler som er defekte i den.

Har blitt litt vel lite relevant for min utdanning :roll:

Men men, nå har det bare blitt sånn.

Skal treffe hun jeg skriver sammen med i ettermiddag, så skal vi sy sammen det vi har skrevet hver for oss, og sende avgårde-Kåre et førsteutkast. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Kanskje jeg bare har glemt det, men fikk du noe svar fra den klinikken om det vi pemmet om? *kryptisk*

Neeei! :sur:

Edit: glemte å gi deg en knuseklem: :klem:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det den katterasen som skal være mer allergivennlig?

:Nikke:

*klappe på Saeria* :kose:

Nå sitter jeg her og snekrer litt på den prosjektoppgaven igjen. Er drittlei hele greia, og er klar for å bli ferdig sånn at jeg heller kan konse om eksamenslesing. Begynner å nærme seg faretruende fort nå!!! :hår:

Ellers er det siste dagen med de der ekle platene i munnen i dag. Nå skal jeg bare dyppe de en gang klokka åtte, og så skal jeg levere de i morgen! Jehey! Nå slipper jeg å føle meg som en hamster på en god stund! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mye å oppdatere seg på, Xavia...:sjenert:

Det går i mye av det samme her for tiden. Skole, lesing, tv-titting, spising og soving :ler:

Sambo er i Sandnes igjen, kommer ikke hjem før på torsdag eller fredag, så da går jeg liksom her og tusler for meg selv!

Tok meg en tur til byen i dag etter skolen for å gjøre noen små-ærend, og endte selvfølgelig opp med masse dilldall. Sånn er det når en ikke har med en sambo som holder en i ørene :ler:

Blant annet har jeg latt meg lure av reklamene og kjøpt Lip Fusion i håp om at leppene mine skal blomstre og blir akkurat som Angelina sine :tunge1:

NOE rart oppi den der er det iallfall, for det prikker og jeg er litt nummen i leppene her jeg sitter. Funker heeeelt sikkert! :Nikke: *prøver desperat å overbevise meg selv*

Ellers henta jeg kjolen som jeg skal ha på julebord og kjøpte alt tilbehør som må til en kjole, blir gøy å prøve alt satt sammen på lørdag :-D

Men huff, bussturen hjem var ekkel. Eller, det som skjedde var ubehagelig...

Jeg satt i den delen av bussen hvor det er plass til barnevogn, så det var et stort område rett foran beina mine som var tomt. Det var mye folk, så noen måtte stå. Tror dere ikke at det plutselig ramla en mann og besvimte rett foran beina mine?!?! :hår:

Så nesten ut som om han fikk et anfall av noe slag, for han rista litt og øynene rulla bakover. Tok noen sekunder før jeg fikk summa meg, og tok han på skulderen, og akkurat i det jeg skulle rope "hallo!", eller noe i den duren, våkna han til og sa at han måtte sette seg ned.

Da hadde heldigvis flere kommet til, og noen skrek høyt om det var en lege på bussen, så det var skikkelig Texas en stund der...Det kom heldigvis en mann bort som var sykepleier og hjalp han opp og fikk han satt ned i et sete. Huff.

Bare to stopp etterpå skulle han av, og selv om sykepleieren forsøkte å overtale han til å vente på en ambulanse ville han bare gå.

Stakkars.

Like etterpå hadde bussjåføren fått kontakt med 113 og sa at nei, det var ikke nødvendig likevel, for han gikk av. Så etterpå sa hun: "jeg vet ikke om han var beruset eller dopet, jeg, men han gikk nå av bussen"

:frustrert:

Kjente jeg ble SÅ SINNA! Så utrolig frekt å anta at han må gå på noe muffins bare fordi han segna om!? For alt vi vet kunne han hatt epilepsi, eller rett og slett bare blitt dårlig fordi han måtte stå hele turen!

Fyshj. Smekk på lanken skulle hun hatt :ler:

Jaja, så sånn er det.

Oh! Kom plutselig på at det er Greys anatomy i dag! :hoppe:

Og enda mer medisinsk snakk...Jeg har så vondt i skuldereeeeen!! :grine: Håper jeg bare har sovet litt skjevt eller noe, slik at det går over snart, for jeg klarer nesten ikke strekke armen ut og opp... Og det var skikkelig ubehagelig da jeg skulle behandle den siste pasienten i dag. kanskje jeg må konse litt mer om hvordan jeg sitter og beveger meg når jeg har pasienter i stolen. :klø: Har VELDIG lite lyst på senebetennelser eller slitasjeskader før jeg er ferdig tannlege :roll:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...