Gå til innhold

~Sneglehuset~

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ups, lenge siden jeg har vært her nå!

Dagene går jo så foooort!! :sur:

Det er jo snart jul jo, hvertfall her på KG :ler:

Det går greit på skolen, det er enda ikke noe løsning på dette lærermangel-problemet, men hører rykter om at de har noe på gang. Håper virkelig det ordner seg snart. Ikke for det, det er deilig å kunne sove lenge på fredags morgen, men forsetter den trenden får jeg ikke unnagjort alle kravene mine før jeg er ferdig...

Kan ikke si jeg gleder meg til i dag, å fortelle den ene pasienten min at det kommer til å ta ENDA lenger tid å bli ferdig med behandlingen. Gruer meg spesielt siden hun fort kan bli både irritert og utålmodig...:roll:

I går signerte jeg og sambo en hel haug med papirer som banken skal ha, og sambo reiser sørover på søndag for å overta leiligheten på mandag! :hoppe:

Da er den offisielt vår! :-D

Familien har donert et lass med gamle møbler som vi kan ha der midlertidig, frem til jeg blir ferdig med studiene. Det er jo kjempegreit!

Og i dag skal vi ut og feire litt, jeg og sambo. Vi skal på TGI Fridays og spise middag! (Først skal vi på trening sånn at vi kan spise masse uten dårlig samvittighet :ler:)

Vi feirer altså to ting: Vi har kjøpt leilighet sammen oooog vi fikk betalt ned et teit lån med skyøy rente som har hengt over oss som en mørk sky i de siste årene. Litt morsomt også da, at to dager etter vi kvitter oss med et lån så får vi oss et nytt et :ler:

Men vi får nå myyye mer ut av dette lånet (altså leiligheten), enn det andre (et merkelig lån som hang igjen etter leiligheten sambo hadde da han traff meg) :)

Nuh skal jeg kaffelere meg litt til, så må jeg prøve å gjøre noe på den prosjektoppgaven. Blærh :forvirret:

Å! Forresten! Nye bilder av pusekattene??

Begynner å bli store nå!

Her er Honey, den som Fossilene skal beholde:

post-6726-1159512185.jpg

Og her er Bang, hun som skal til Sverige. Kanskje likegodt, for hun har mutert til en flaggermus :ler:

post-6726-1159512241.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så skjønne pusekattane er! :hjerte:

Kos dåke på feiring på TGI F! :-D

Skrevet

Eph: :kyss:

Sitter her og prøver å skrive litt på prosjektoppgaven. Vanskeliiiiii!!! Masse jeg må lese meg opp på, det er alt for lenge siden vi hadde immunologi, og det finnes så mye stoff der ute at det er skikkelig vanskelig å prøve å begrense seg. Merker at jeg kan henge meg opp i en liten detalj i en artikkel for så å søke meg opp på andre artikler og fordype meg i noe som bare er en filleting i det store og hele. Typisk meg :ler:

Derfor tar dette alt for lang tid...

Jaja.

Sånn ellers så er jeg alene, sambo kjørte avgårde til Sandnes i dag tidlig med bilen full av stæshj til leiligheten, for i morgen skal vi overta! :hoppe:

Gleder meg til å se hva jeg har vært med på å kjøpe :lol:

Skrevet

Oj - overtagelse av leilighet imorgen??!! :hoppe:

Menneh... når er du ferdig på skolen i Bergen?

Må være deilig å flytte tilbake til "røttene" og ny leilighet? Ser for meg at det er så fint i Sandnes og Stavanger, selv om jeg aldri har vært der... ;)

Skrevet

Overtagelse i morgen jah! Men jeg flytter ikke ned før i juni, må bare bli ferdig tannlege først :ler:

Men sambo jobber i en bedrift som per i dag har avdeling i Oslo, Bergen og Trondheim, og han skal så smått starte opp en ny avdeling i Stavanger. Og i første omgang så blir den avdelingen på vårt ekstrarom ;)

Så sambo kommer til å pendle litt opp og ned frem til jeg er ferdig, sånn at overgangen blir litt gradvis :)

Blir jammen meg et spennende år dette her :-D

Og det ER fint i Stavanger/Sandnes!

Skrevet

Herlig bilde av flaggerpusen! :legrine:

Har du fått stæsjet litt opp i leilligheten? :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

:kose:

Hai hai!

Var utrolig koselig å se deg og sjeiken dukke opp ut av det blå på jobben i går, det satte jeg virkelig pris på!! Jeg er jo så glad i dere begge to, og når dere likevel er i de trakter såpass ofte som dere er, er det gøy at vi nå har et sted å naturlig hilse på i den travle hverdagen vår... :):kose:

I looooooove you!

Du vet leieboer nummer 2 som du fikk hilse på i går? Han du så først... Han er borte :grine:

Han var veldig syk, og så utroooolig liten, så han hadde jo alle oddsene mot seg stakar. Men men, du fikk sett ham iallefall! For han var så søøøøøøøøøøt :kose:

Men det ser ut til at vi beholder den andre, haha, M falt helt pladask :ler:

Sååååååååååååå i gårkveld var vi oss fem her oppe, pluss fiskene, og to i kjelleren :hoho:

Du, når er du tilbake fra sydenpyden?

Jei vil væææære med deeeeei

Skrevet

Hallais, tyrkiafarer!

Bra tur?

Du.... i fjor lovte du at du skulle være med på årets ball, du har vel ikke tenkt å trekke deg nå?

Du mååååå melde deg på, og få med deg noen flere fra kullet.

Dette blir kjempebra altså!

Du må ikke skuffe meg (og de andre i ballkomitéen) nå ;-)

Gjest Ninakanin
Skrevet

hey jeg ser en snegle i dagboken din!

når kom du hjem!? :hoppe:

Skrevet (endret)

Aim bakk!! :-D

Utroooolig digg på kulltur til Tyrkia, selv om jeg i utgangspunktet ikke var så keen på å reise til samme by som jeg var i for to år siden. (bla annet pga enormt slitsomme selgere, du husker de Ninakaninas? :frustrert: )

Men det var jo noe helt annet å reise med en gruppe på 25 personer, da var det vi som hadde makt! Før vi i det hele tatt lot oss sjarmere av alle disse kelnerne som ville ha oss inn på akkurat deres "fantastiske" restaurant fikk vi forhandlet oss frem til både en og to gratis øl :Hehe:

Første par dagene ble tilbrakt på stranda, en dag på jeepsafari opp i de tyrkiske fjellene, en dag på båttur (samme som vi var med på i 2004, men denne gangen ble jeg ikke sjøsyk, passet på å følge med på horisonten når det bølget som verst) , og de to siste dagene var det drittvær :sur:

Det regnet i bøttevis, lynet og tordnet. Da var det ikke så mye annet å finne på enn å konsumere "litt" alkohol. Så da ble jo de kveldene der heller ikke så verst :ler:

Nei, det var kjempegøy, klassen er så utrolig kjekk, absolutt alle er bare helt toppers! Så nå er jeg klar for siste innspurt før jul, godt å koble av litt!

Scully: :sjenert:

Unnshjull....Har veldig lyst, men det blir rett og slett for mye penger for oss...Må bruke de siste lappene på kjøleskap :rodme:

MEN! Jeg kommer nå på fredag da!! Det blir gøy, hva skal dere kle dere ut som da? :engel:

@lfa: Ja, flaggerpusen er dritkuul! Hun og søsteren var på sin første utstilling forrige helg og den fjollete flaggerpusen dro i land ikke mindre enn to Best in Shows OG fikk med seg en vandrepokal for beste klubbkatt i kattungeklassen! Ikke verst!

Stæshjing av leiliheten blir det dårlig med, jeg må jo få sett den først :ler: Nå står det bare en haug med donerte gamle møbler der, jeg skal innrede skikkelig når juni kommer :)

I dag har det vært, og det kommer til å fortsette å være en slapp dag, går rundt her i slaffebuksa mi og den nye puma-kosejakken min (som er, sitat: A original copy, my friend, special price for you! :lol:)

Endret av Sniglå
Skrevet

A original copy - men da løy han jo ikke i det minste :ler2:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...