Gå til innhold

~Sneglehuset~


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter
Er krevende jobb, de pusher mye på salg. Å stå i ro bak disken er FY FY FYFYYYYYYYYY. Så det er trøkk hele tiden. Selg selg selg. Kjøper noen noe, skal du pushe med to ting til.... iiiiik!!

ÅÅ,jeg kan nesten tippe hvor du jobber!

God helg,Sniglå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Gøy i går!

Kort fortalt:

Folk kom seint, men da kom plutselig alle på en gang. Masse folk. Masse musikk. Masse alkohol. Ingen glass knuste, men det smalt noe enormt inne på kjøkkenet på et tidspunt, lurer på om det var sjampis eller noe :ler:

Alle rakk bussen, vaaaarmt i "Munnhulen". Leita etter Scully, men hm, fant henne ikke :sur:

Dansidansi på dansegulvet med Ninakanin, hukket tak i en taxi og freste hjem igjen. Lagde toast. Sovna.

I dag: formen på topp, har vært i byen og kost oss i finværet og kjøpt fire DVD'er som vi skal titte på i kveld sammen med hjemmelaget lasagne :wow:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

kos dere!!!! :kose:

unnskyld at jeg var i telefonen når dere gikk...

men telefonsamtalen gikk kjempebra, pratet med M om det når jeg kom hjem, så alt er på det rene!!

Praten var utrolig god, han var mottakelig og fornuftig, og jeg fikk sagt en del ting jeg har hatt lyst å si i laaaaaaang tid:

"Ta deg sammen gutt!! Du er helt nydelig, og du skjuler det for alle!! Kutt UT!!!!!"

"Så du mener det?"

"jaaaaaaaaaaaaaaaaaah!"

"Eg skal være alene eg, til eg dør!"

"Hold kjeft. Vis folk hvem du er, du er for god til å sitte alene på en fredagskveld på denne måten. Bryr meg om deg vet du, knurr knurr!"

En time med sånn :)

Herlig!!!

Du er best, love you :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle rakk bussen, vaaaarmt i "Munnhulen". Leita etter Scully, men hm, fant henne ikke :sur:

Er det så rart da, jeg tør ikke snakke med deg i fylla igjen, er så flau over at jeg kjefta opp typen din sist :sjenert:

(men koselig at du leita, var det noe spesielt eller? :))

Hehe... Neida, tok bare en rolig kveld jeg.

Utrolig sliten for tiden, propedeuten suger big time, og inføringsprøven stresser meg (enda ikke begynt skikkelig å lese, og prøven er på fredag!!! :grine:

Kose deg i kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

hva i alle dager sa du til han!? :ler:

nå ble jeg nysgjerrig!!! haha!

hehe.. mener å huske det var noe om at han hadde dratt på jobbreise uten å etterlate mat eller penger, og at det var utrolig uansvarlig gjort..

stakkar sniglå måtte sulte heeeeele helga (sikkert litt overdrevet - det skjer alltid når jeg skal gjenfortelle ting :sjarmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
hehe.. mener å huske det var noe om at han hadde dratt på jobbreise uten å etterlate mat eller penger, og at det var utrolig uansvarlig gjort..

stakkar sniglå måtte sulte heeeeele helga (sikkert litt overdrevet - det skjer alltid når jeg skal gjenfortelle ting  :sjarmor:)

:hoho:

Åja den helga deeeeer, husker den! :ler:

Hehe, til hans forsvar så er han utrolig distrè! Det var nok ikke gjort med vilje.

Men kjipt du ikke kom!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Det var jo bare morsomt! Han kunne ikke skjønne hvordan en person som han aldri hadde møtt visste om det! :ler:

Men jo, jeg skulle finne deg for å fortelle at du må starte KG-dagbok sånn at jeg kan snike litt på deg også!! ;)

Og propedeuten suger ja, I know, men hold ut!! Det er verdt det! :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi lagt "laffler" :ler:

Planen var egentlig å bruke kulturmelken før den gikk ut på dato til å lage lapper med.

Men så var jeg tom for natron.

Sååå da tenkte jeg å lage vaffler.

Men så var jeg "tom" for vaffeljern (eller, har jo aldri hatt vaffeljern da, men kunne godt hatt et i dag liksom) :lol:

Så da ble det vaffler i lappeformat :ler:

Smaker vafler, men ser ut som lapper= laffler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet, skrives det vafler eller vaffler?

Kom plutselig på det, en eller to f'er? :ler:

Men det spiller ingen rolle da, for lafler/laffler er jo en heeelt ny art :Hehe:

At administrasjonen på skolen bestemte seg for å finne opp mandagsfri for meg er jo bare helt genialt! :sjarmor:

Skal bare en liten tur på skolen for å få med meg en forelesning, og ringe noen pasienter i dag.

Har hatt en deilig helg! Lørdag og søndag var skikkelig slappingsdager, det trengtes siden så og si hele sommeren har gått med til besøk av familie. Koselig det altså, men det blir aldri helt det samme som å være alene, hjemme i sin egen stue.

Og i går surfa vi på nett nesten hele dagen sammen i den evige boligjakten...

Har jo tidligere proklamert at vi MÅ ha en plass å bo der kattene kan slippes ut, men etter vi kom opp igjen til Bergen har det gått forbausende bra! Tommy maser faktisk mindre her hvor han ikke kan gå ut, enn han gjorde i Sandnes hvor han fikk gå ut så og si hele tiden. Og det virker som om de har det greit, så kanskje det ikke er så ille å være innekatter likevel? Så lenge de har hverandre liksom? Vi må se det an litt da, er jo litt tidlig å si enda.

Men derfor lurer vi litt på leiligheter og sånnt da, at vi kan begynne med det, for så å heller spare sammen til et drømmehus etter at jeg har fått etablert meg med fast inntekt og sånnt :Nikke:

Jess, frokost? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...