Gå til innhold

~Sneglehuset~

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Scully:  :sjenert:

Unnshjull....Har veldig lyst, men det blir rett og slett for mye penger for oss...Må bruke de siste lappene på kjøleskap  :rodme:

MEN! Jeg kommer nå på fredag da!! Det blir gøy, hva skal dere kle dere ut som da?    :engel:

Blæh!!! Men skjønner det jo, det koster jo litt - men for 3-retters middag, en goodiebag som har verdi på rundt 300,-, kaffe, kanskje noen drinker, underholdning, storband, buss og fest i munnhulen - da får man litt igjen for pengene ;)

Men man må prioritere, skjønner det..

Er bare så dårlig påmelding i år, så kjipt for oss som jobber så mye med det :tristbla: (men det er jo ikke DIN skyld da, det er ALLES skyld :-p)

Fredag blir bra ja, alltid en suksess med rebusløp :sjarmor:

Særlig at du får vite hva vi skal kle oss ut som, men er jo lov å prøve seg ;)

Har forøvrig vært dårlig med smisking fra kullet deres - men det er bare å skynde på - fem dager å gjøre det godt på :kys_2:

Ellers bra å høre kullturen var bra. Så slik ut på bildene også.

Kose deg hjemme igjen! vi sees på skolen

Endret av Scully
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene kattungen har mutert til en flaggerpus, slik dere så tidligere. Den andre tenderer til å vippe over på kengurusiden :ler:

post-6726-1160943987.jpg

Jeg vil ha speilrefleks, en får jo så utrolig kule bilder!! :sur:

Men nå er det natta, våknet halv syv i dag og var lys våken, og er enda ikke trøtt! Må bare prøve å tvinge meg selv til å sove, nattinatt! :sove:

Skrevet

Velkommen tilbake! Og kult kattebilde. Det flaggermusbildet var ubetalelig. :ler: Selv venter jeg på at min kjære skal komme hjem fra sin firmakosetur i Riga. Egentlig skulle han kommet inn døra nå, men flyet er to timer forsinket så de driver vel og lander as we speak. Har kooooost meg alene, men gleder meg til å få ham tilbake også (og se hva han har kjøpt til meg :sjarmor:).

Skrevet

Heisann Irie! Kjenner jeg deg fra før? :klø: (Det er så mange som bytter nick og/eller sletter seg for tiden, jeg har mistet litt kontrollen på hvem som er hvem :ler:)

Hallai Pheps! Hvor er dagboka di henne nå?!

Thank you, Saeria :)

Oooog hallo til Arkana! Hjemmealene kvelder er utrolig deilig av og til, men ikke når det blir for mange av de heller ;)

Da var det mandag, og jeg har friiii :danse:

En ting jeg glemte å fortelle da, det var faktisk sambo som spurte meg om det i går: Nå? Har du fortalt folk i dagboka di hva du har sagt til meg?

Og jeg: eeehmmm...neeei...Ikke endaaa... :sjenert:

Nei, men okei, here goes:

Jeg har røpet 30års presangen jeg planla over flere sider tidligere i dagboka mi :flau:

Uffda...

Men saken er den:

Jeg hadde jo satt av en masse penger på sparekonto for å ordne dette her (En tur til Hannover for å gå på CeBIT, for de som ikke husker)

Og nå har vi kjøpt leilighet, og vi trenger et kjøleskap der. Og sambo snakket så mye om hvor viktig dette kjøleskapet var, og begynte å vurdere å bruke sånn Cresco eller hva nå det heter.

Og i den fella der har vi vært i før, og det var IKKE noe stas. Lite kult å måtte låne penger av flere folk i familien, fordi vi lånte oss litt over stokk og stein....

Så jeg bare MÅTTE si at jeg kunne faktisk kjøpe dette kjøleskapet uten noe som helst problem.

Og bare så det er sagt så gjettet han det selv da, etter litt uhemmet hinting fra min side :tunge1:

Men vi ble enige om at vi drar sammen på hans neste bursdag :Nikke:

Han ble jo helt hoppende glad også da, og sa at det var den beste presangen han kunne tenke seg EVER :-D Og han synes også at det var greit at han kunne være med å planlegge litt, og se seg ut noen deler av messa som han var mest interesseret i. Og i tillegg kan det være at vi klarer å kapre et hotellrom i Hannover siden vi er så ekstremt tidlig ute, oooog sist men ikke minst så har jeg jo jobbet noen mnd allerede da, og vi har forhåpentligvis litt mer slingringsmonn, sånn økonomisk sett.

Han fikk også lese de sidene i dagboka hvor jeg, sammen med et par fra KG, prøver å finne alt slags muligheter for å få kabalen til å gå opp, han var mektig imponert over alt jeg (vi ;)) hadde klart å få til :ler:

Hehe, han var søt også da, gikk og nyttet på en selvkomponert sang hvor teksten var: CeeeeeBIT, CeeeeBIT, i flere dager etterpå :lol:

Så nå tror han at han ikke får noe annet enn en blomsterkvast eller noe til bursdagen, hihiii...Må finne på noe lurt, vurderer en helg i Oslo og ut på en konsert eller noe i den duren... Tips mottas med takk om happenings i Oslo etter nyttår! :sjarmor:

Skrevet

Å, så koseleg at du lagar så fin tilleggsoverrasking til kjære!

Sniglå er SNILL!

:Nikke:

Skrevet

Hei Sniglå...

Du kjenner nok ikke meg, nei. Jeg har riktignok vært her en stund og sniklest rundt i dagbøker, men nå har jeg startet å legge igjen noen spor her og der... :sjenert:

Jeg har hatt nicket Caro ganske lenge før jeg byttet til Irie for noen uker siden

Så dumt at det ikke ble den store overraskelsen, men det virker jo som samboeren din ble veldig glad for alt du hadde tenkt på da ;)

Skrevet

Jeg har hatt nicket Caro ganske lenge før jeg byttet til Irie for noen uker siden

Åjaaaa! Men DA er du jo "kjent" for meg! :kose:

Skrevet

Skjønne kjæresten din! :hjerte:

Men det må sies at han har verdens beste dame da. ;)

Skrevet

Måtte vise leg da jeg skulle kjøpe ei flaske vin på polet i dag! :Hehe:

Ellers er det lite som skjer, er trøtt for tiden, orker ikke så masse.

Skal ut i morra da, det gleder jeg meg en hel haug til, det kommer til å bli knall! :-D

Skrevet (endret)

Dagboken min har avgått ved døden, Sniglå. :ler: Tenkte på en lukket blog med tilgang for de som leste dagboken, for jeg har ikke så mye å skrive om i en åpen dagbok all den tid jeg gjerne vil være anonym.

Du skal til Oslo, altså? :sjarmor:

Endret av Pheps
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...