Gå til innhold

~Sneglehuset~


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

:vinke:

Gleder meg til helgen!

Tenkte at vi drar opp relativt tidlig på lørdagen, og kooooooooser oss masse med film og mat og vin og kanskje luske litt rundt i "skogen" hvis været er ok og vi gidder, og så sove lenge og koooooooooose oss med god søndagsfrokost dagen etterpå, kaaaaanskje luske litt til, og så hentes vi og kjøres hjem igjen! :hoppe:

Mikke blir med, håper du synes det er kos og ok :) Han må få bli med og ha det litt kjekt tror jeg...... :kose:

Kjempeklem!!!!!

Ps: Mobilen er sperra igjen, hvis du lurte på hvorfor jeg ble så stille :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og tusen takk for hilsener!

Er litt dagboklei for tiden :)

Har hatt en forholdsvis travel uke, sånn tatt i betraktning. Skal bli godt med helg, gleder meg til i morgen for da skal jeg på jente-hyttetur med Ninakanin og Mikke (selv om Mikke ikke er en jente da, men likeveeeel) :-D

Har vært alene hjemme siden onsdag, så det er ikke så mye som har skjedd her liksom.

Såååå...... sånn er det.

Ikke så mye mer å skrive om, egentlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sitter jeg og surfer inne på graviditetsforumet hele tiden!? :overrasket:

*løper inn på Kjæledyr*

:ler:

Det ble ingen hyttetur i dag, forståelig nok, stakkars Ninakaninen min :kose:

Så da kommer sambo opp til Bergen igjen i dag heller (han har vært i Sandnes og jobbet og puttla litt med leiligheten vår). Nå har jeg akkurat spist frokost og drikker den vanlige kaffen min :ler:

Våknet opp med SKIKKELIG eksamensangst i dag, så da er det vel bare å sette igang å lese tenker jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen! :vinke:

En forholdsvis normal mandag, sitter her og får endelig tatt meg en skikkelig KG-oppdatering, som i å bla gjennom alle "nye innlegg"-sidene :ler:

Har hatt en fin helg, kjeda meg litt på lørdag da, satt egentlig bare å venta på at sambo skulle komme hjem. Men når han endelig kom gikk vi og handla oss masse god mat og så siste nedlastede episode av Lost :-D

I går var også en deilig sløvedag, til og med kakao lagte vi oss. Kakao er så koselig når det er drittvær :ler:

Ellers har jeg sagt ja til å være med i et forskningsprosjekt som en professor på skolen driver å putler med.

Angrer bittert allerede :sur:

Tingen er at jeg misforstod litt, eller flere av oss som har sagt ja har misforstått (eller blitt lurt?? :ler:)

Vi skal gå med noen plater i munnen, som skal på en måte ligge nede i kinnet, en på hver side. I disse platene er det festet noen små tannbiter (hentet fra ku, tro det eller ei). Så skal hun se hvordan spyttet vårt påvirker disse bitene da. Vi skal ha disse i munnen i 10 døgn.

Trodde det bare var slik jeg, at jeg skulle ha disse platene i munnen.

Men neeeeeeida!!

Platene skal UT hver ANDRE time og dyppes i en løsning i 10 minutter. Det vil si klokka 8, 10, 12, 14, 16, 18 OOOOG 20. SYV ganger til dagen?! Hver andre time?! Whaaaaat?!

Det sa hun lite eller ingenting om da vi meldte oss frivillig :frustrert:

Så nå sitter jeg her med stoppeklokke og kikker konstatnt på klokka.

Dette blir jo gøy når jeg har pasienter i stolen: eeeh, et øyeblikk jeg må bare dyppe ei plate jeg har i munnen littegrann....

:forvirret:

Jaja... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være med og peppe deg opp til eksamenslesning jeg, jeg er godt inne i stimen allerede. ;)

Ja trenger litt pepp på eksamenslesing, ja :ler:

Her om dagen fikk jeg skikkelig eksamensangst, men har jeg lest noe? :sjenert:

Nuh er jo egentlig et godt tidspunkt å starte på! :idesmil:

Men duuueee...den bloggen din...har du ingen alternativer da? Ingen blogg på *hoste* en annen nettside *harke* kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele TO kapitler i verdens kjedeligste fag. Jeg tuller ikke. Det ER faktisk VERDENS kjedeligste fag. Seriøst. :kvalm:

Derfor er jeg superstolt, og fortjener et kopp kaffe for det :Hehe:

Sambo er bortreist. Igjen.

Han er mye ute og jobber for tiden. Det er litt kjedelig, og når han først er her, så er han jo kjempesliten, så han *er* liksom ikke her likevel.

Men men, det er jo bare for en periode, frem til jeg er ferdig. Og det blir jo masse ekstra penger ut av det. Så jeg får bare holde ut :)

25 minutter til så skal jeg dyppe for nest siste gang i dag. Så er det et dypp igjen, og bare ni dager igjen med syv dyppinger. Det bliiiir....63 pluss et dypp. BARE 64 dyppinger igjen! Jeheeeeei!! :ironi:

Kaffe ja! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er jeg superstolt, og fortjener et kopp kaffe for det :Hehe:

Er det bare jeg som ender opp med å si kapp koffe når jeg skal forsøke å si det der? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
:ler:

Nei, her kommer det som oftest ut i form av: en kaff koppi :ler:

:hoho:

Ninakanin på kiosken til kunden:

"Heihei! En kaff koppi i dag ja!"

og klassikeren:

"Heihei! Vil du ha en BALLE til kaffen?" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*roper* Pheeeeeeeeeeeps!!!! Hvor er duuu!? Du får ikke lov til å forsvinne sånn uten videre, altså. :fy_fy:I det minste skal jeg på msn-lista di så har jeg litt mer kontroll på deg :ler:

Trøtt i dag. Vanligvis er det lite å gjøre på tirsdags ettermiddag, da er jeg på barneklinikken, og der er det mahahaaange avbud og ikke-møtt-pasienter. Men i dag kom begge to jeg hadde satt opp, og det ble en del behandling på de begge. Så jeg ble sisteman ut av døra i dag. Og da var det dyppetid igjen, så jeg måtte vente 10 minutter på de forbanna kutennene før jeg kunne vente på bussen.

Og bussen venta jeg på. Lenge. :roll:

Og da den endelig kom, hadde det danna seg DEN køen, så bussen sto jo stille :frustrert:

Men nå har jeg hatt en liten time på puta, og alt er mye bedre. Sambo skulle vært hjemme i syv tiden, men ting skjer, selvfølgelig, så han er ikke hjemme før seeeeint i kveld. Kjiiiipt :sur:

Og så regner det noe så inni GRANSKAUEN for tiden også, det gjør jo en dårlig dag ikke akkurat bedre!! :sinna:

Men et lite lyspunkt da, jeg har bestilt en gammel film på play.com, fikk mail om at den var sendt allerede i dag :hoppe:

Det er en gammel "klassiker", hehe, sikkert ingen som har hørt om den engang. Men jeg så den da jeg var liten på Filmnett eller noe, og har lenge lett etter en DVD-utgave. Og nå fant jeg den! :danse:

Den er altså denne filmen

:hoho:

Den ER faktisk kjempekoselig!!! Fire dachser som er rampete og gjør narrestreker som en grand danois-valp får skylda for. Kan handlingen bli bedre? :legrine:

Nå er det snart Greys Ananananatomi :-D :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi! Haha! En sinnasmiley har lurt seg inn i slutten av det forrige innlegget mitt, det så så teit ut at den bare må få stå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg en ny kjole!! :hoppe:

Hadde egentlig planer om å bare kikke i dag, men falt for en svart kjole, med litt sånn tyllstoffaktige-greier som hadde svarte små polkadotter. Og en stor silkesløyfe rundt livet, fikk med både en svart sløyfe og en i sølv.

Den er litt sånn femtitallspreget. Ai låvv it! :-D

Nå mangler bare sko, og alt det dillet vi jenter trenger, så har jeg alt klart til årets julebord, julaften, nyttår und zu weiter ;)

Nå skal vi ha tandorikylling og kose oss med ny episode av frustrerte fruer, kose oss litt sammen siden det er så lenge siden vi har hatt tid til det :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...