Gå til innhold

~Sneglehuset~


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Den var fiiin! Den er nok kjempelys og fin med de digre vinduene ut mot terrassen. :-D Enig i at en kjøkkenøy hadde vært prikken over i'en, kanskje litt lite benke- og skapplass (men så er jo jeg en smuuuule matinteressert, og liker god plass på kjøkkenet :ler:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

LITT såret over at du ikke sendte link på pm, meeeen jeg har jo adressen på mobilen :ler:

GRATULEREEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Stilig med øy. Da kan jei komme og svømme på ditt sjøkkenguuuulv :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

Gleder meg til å se leiligheten selv, hehe, jeg har jo ikke sett den enda :ler:

Det går mye i leilighetssnakk her hjemme, hvor skal den tingen stå, hvor skal vi ha det, ånei, det er det jo ikke plass til det deeer! Krise! :legrine:

Men det er bare kos :)

I går tok jeg endelig til fornuften og dro på trening, spinning. Trodde det var en skrivefeil på timeplanen da det sto SS45, de har nok bare trykket inn en "S" for mye.

Men neida, det var STRYKEspinning! :overrasket:

Gikk greit altså, men jeg sier bare: Melkesyre :ler:

Etterpå tok vi sol, jeg må nemmlig bygge opp litt brunfarge, for vi skal snart til syden! (husker ikke om jeg har fortalt det før...)

Kullet skal altså på *host* "studietur" *kremt*

("Studiene" består av at vi har avtalt med en tannklinikk som ligger så og si i nabobygget til hotellet at vi skal komme innom for å se hvordan tannlegene jobber i Tyrkia. Blir vel til at vi stikker hodene inn døra med badeballen under armen for så å si: åja, se der ja, tannleger i Tyrkia, og så tasse ned på stranden igjen på slippersene :hoho:)

Men skal bli virkelig deilig med en uke med total avslapping. Skal ikke tenke skole i det hele tatt! :-D

Nuh: kaffe, så skolen og pasient etterhvert :Nikke:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

hey sydentur!?!??!

når da!?

kattepassepanikk!!!

som i:

dere kan fremdeles passe pusene fra 28 september og ei uke?

og:

hvem skal passe pusene deres?!?

...Ps....tusen takk for hilsen i dagboken, godt å vite du også ble litt trist..ikke fordi jeg liker at du er trist, men jeg vet du forstår....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir i det nuværende tidspunkt pemmet, Havfrua :Hehe:

Tur ja, joooo, det mener jeg at jeg har fortalt før? :klø:

Det er uansett med kullet mitt da, så kattepass blir ikke noe problemas Ninakaninas, for sambo blir jo hjemme!

Nuuuu, skal sambo på trening, burde kanskje blitt med selv, men jeg må starte på den hekkans prosjektoppgaven. Må bare begynne, nytter ikke å utsette det så mye mer nå, altså...

Og sååå seinere skal vi besøke Ninakanin på jobb, det blir kjekt!

Og såååå, jeg skal prøve en sånn kur i dag. Siste desperate forsøk på å redusere magevolumet litt før sydenturen. Ikke bare-bare å reise til en plass hvor alle sprader rundt i bikini, og 70% av de som reiser er jenter! Vi jenter er FÆLE til å vurdere hverandre opp og ned i mente, altså :sur:

Men uansett, skal prøve en sånn c24 kur i dag, har hørt så mye positivt om den her på KG, så hvis ikke det blir bra, så vet ikke jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er strykespinning? :tunge1:

:ler: Ja det var det jeg også lurte på da instruktøren spurte om det var noen som hadde vært på styrkespinning før!

Nei, det er vanlig spinning, bare med mye mye MYE motstand, altså masse bakker. Så en kjenner det temmelig godt i de store muskelgruppene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for titten Sniglå :kose:

Den var jo kjempefin!!

Lys og trivelig men enig at det hadde kanskje gjort seg med litt mere farger og en kjøkkenøy. :tommelsmil:

Lykke til med oppgaveskriving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:vinke:

tusen takk for klemmen på jobb i dag, sorry at jeg var så travel og fjern... Men jeg tror du forstår ;)

Utrolig fin leilighet, fint område også, er glad jeg vet hvor jeg har deg de neste årene. Føles ikke fremmed, det var liksom skoleveien min i tre år :)

Må sove litt og spise litt..

gooooooood klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Usj, sitter her og leser uforståelig vitenskapelige artikler og prøver å forstå mulige årsaker til Sjøgrens syndrom. :sprettoy:

Begynner å tvile på at vi liksom skal klare å bli ferdige med dette til jul!! Fatter jo heller lite av denne driiiten! :ler:

Men men, får ta det som det kommer, det går ikke fortere fremover av å tenke katastrofetanker ;)

Snakker om driiit:

Den kuren: Aldri mer!! :hoho:

Kom bare halvveis i kuren før jeg måtte kaste inn håndkle, det er noe av det verste jeg har vært med på!

For det første: Jeg er ELENDIG på å faste, uten mat fungerer jeg heller dårlig. Og denne kuren forutsatte ingen mat etter kl. 12 på lørdag og kun salat etter kl 12 på søndag.

For det andre: Den blandingen, det pulveret blandet med grapefrukt-juice = :kvalm: Jeg måtte tvinge det ned, og virkelig kjempe for å ikke kaste opp alt igjen. Tror det var tanken på at kuren var så dyr som gjorde at jeg klarte å holde det nede :ler:

For det tredje: Å parkere på do i flere timer i strekk med mageknip og sår stump var heller ubehagelig. Og det nytter jo ikke å syte heller, for jeg gjorde jo dette helt frivillig :klaske:

Nei, usj, er enda ikke helt god i magen...

Har gått ned et kg da, men hallo, det er jo bare fordi jeg har mistet et kilo med tarminnhold. For noe bortkasta dritt!! (bokstavelig talt... øøøøøh!! :sprettoy: )

Jaja, da har jeg prøvd det også. Så kan jeg sette strek der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, altså, det er en leilighet i andre etasje, med litt utsikt ut over fjordeeeen, den er vel 90 kvadrat, har to store soverom, WALK-IN CLOSET!

Er det walk in closet der??? Da kan du hvertfall stryke det fra forslagslista mi :ler:

Jeg tenkte jeg skulle innom å gratulere med leilighet jeg da. Gratulerer, gratulerer, gratuleeeeeeerer :hoppe::klem::hoppe:

Dette tror jeg blir kjempebra. Er så glad på dine vegne nå :kose:

Håper du kan bruke noen av forslagene jeg sendte da, eller at du hvertfall fikk noen ideer til egne løsninger.

See jah beib :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg liker ikke å gå på cafè og spise majones så det tyter ut ørene og drikke cola og eplejuice når du sitter der med glorie og bestiller vann :sur:

ALDRI MER BÆSJEKUR!!! :sur:

:ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...