Gå til innhold

~Sneglehuset~

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååååh, så nyyyydelig! *smelt*

(nesten like søt som min :tunge1:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Åhh... han er så fiiiiiiiin!!!!!! :)

Tigris 7 kilo?? Hvor høy er han?

Skrevet

Åhh... han er så fiiiiiiiin!!!!!! :)

Tigris 7 kilo?? Hvor høy er han?

Vet ikke helt hvor høy han er....men altså, han er litt for tjukk da. Han har en tendens til å kjedespise, så han skal snart på et skikkelig diettfor. :ler:

Men Bengalen er en stor rase altså! :wink:

Skal se om jeg kan finne et greit bilde av han også, på dette er han ikke fullvoksen enda:

672628_desember_2003_Tigris_005.JPG

Skrevet

Såååå søte pusekatter du har. :hjerter:

Håper de blir ordentlig gode venner snart da.

Hvordan har du det i dag da? :klem:

Skrevet

Coco: :klem: Kjekt du stikker innom :wink:

I dag, ja, har det helt fint jeg! :ler:

Har nettopp tatt meg en liten sykkeltur, det vil si, syklet på ergometersykkelen da. Så fikk ikke med meg så mye natur akkurat :tunge1:

Kattene går det forsåvidt greit med, de blir saaaakte men sikkert bedre venner. Men det tar nok litt tid. Det er den minste som er redd for den store. Når begge to er trøtte, så har jeg løfta bort den lille til Tigris. Da begynner han og vaske og greier. Så han syns nok at det er stas med sin egen kattunge! :ler:

Nei, nå må jeg rydde pittelitt her, Ninakanin & co kommer jo i kveld! Da skal vi ha BÅDE lasange OG mousakka! (eller hvordan det nå skrives...) Jømmi! :wow:

Gjest lillelou
Skrevet

utrolig nydelige kattepuser du har *smelt*! Heldiggris! Og i tillegg skal du bli skummel tannlege! Tannleger er skummelt! MEN, i det minste, da er det ingen som tør å komme å stjele de skjønne kattene deres (for da blir det rotfylling uten bedøvelse, tenker jeg!!) og det er jo bra! :-)

Skrevet

Hvordan fant du ut at du skulle bli tannlege?

Jeg har forresten alltid lurt på hva som får folk til å bli gynekologer, proktologer og annet lignende spennende.

"Ja, jeg vil jobbe med endetarmer resten av livet mitt!"

Gjest seroxata
Skrevet

puuuus!!!! :hjerter:

den der smeltet hjertet mitt!! ååå, så nusselig!!

Skrevet

Goood morgen!!

Eller, jeg har jo vært oppe en stund, men har ikke følt meg helt våken før nå :)

Tommy har sovet i halsgropen min i hele natt, så jeg har nesten ikke turt å bevege meg! :ler: Nå ligger han på fanget mitt, bak laptoppen, og skal prøve å fange sin egen hale, mens Tigris ligger å kikker på han. Han synes sikkert at han er utrooolig teit, ta sin egen hale og greier...pøh! :ler:

Det var kjempekos med besøk i går, Ninakanin har skrevet om et av høydepunktene i dagboka si. Jeg har jo snakket så mye om den anda, skulle tro det var en truet rase eller noe! Men jeg fikk hvertfall bevist at anda er kuuul :tunge1:

Og så tror jeg at samboeren til Ninakanin fikk lyst på en liten bengalpus han også. Han lekte og koste med de begge to hele tiden, og så kommenterte han at den lille hadde så myyyke poter! :ler:

Jeg og Ninakanin har funnet ut at samboerne våre egentlig er ganske like, det er helt merkelig av og til! Som f. eks er det en reklame som går på TV som jeg tidligere hadde nevnt for Ninakanin at sambo syns den var sssååååå eeekkkeeeell!!

Så sender de den samme reklamen i går kveld, og sambo til Ninakanin bare: ææshj, den er så ekkel den reklameeen!!

:o

:hoho: De er nå skjønne da :wink:

Men ja, hvorfor jeg ville bli tannlege...

Arkana: var det utsagnet bare en fin måte å si at du ikke skjønner hvordan jeg kan tenke meg å grave i munnen til andre hele livet? :tunge1::ler:

Nei, men altså, jeg har aldri hatt det slik at jeg har visst hva jeg vil bli når jeg blir stor. Jeg har alltid gjort det helt greit i alle fag, aldri hatt noen favoritt fag eller noe. Så når jeg skulle søke videre etter vgs så brukte jeg eliminasjonsmetoden (oouh, stort ord :tunge1:). Fant ut alt jeg IKKE ville bli. Tannlege var et av de yrkene jeg minst ikke ville bli, hvis det virker logisk! :ler:

Jeg søkte på mange rare ting, alt fra veterinær, radiograf, sivilingeniør i ørten tusen retninger, sivilarkitekt, ortopedingeniør, til..ja..husker ikke alt. Men det var egentlig tilfeldig at tannlege havnet øverst på lista.

Men det ER faktisk et superspennende fag, altså! Selv om det kanskje er vanskelig for noen å forstå det...:sjenert:

Det er innen helse (noe jeg alltid har syntes var spennende), det er praktisk, så det ikke blir datamaskin og pult hele dagen, det er også litt kunstnerisk for å si det sånn. Du må ha et liiiite øye for hva som ser bra ut, som f.eks når en skal plukke ut farger på fyllinger... Også får en treffe mange ulike mennesker hver dag, det er gøy! Og meeeget interessant av og til! :ler:

Så jeg håper og tror at jeg kommer til å trives godt innen det yrket :wink: Og jeg kommer ikke til å bli noen OND tannlege, jeg er alltid mest opptatt av pasienten... Bare så det er sagt! :wink:

I kveld blir det en rolig kveld tror jeg, en liten treningsøkt og så er det sofaen, mest sannsynligvis! :-)

Ha en fiiin fin torsdag alle sammen!! (og det er alltid gøy med masse hilsener, da slipper jeg å føle at jeg snakker med meg selv! :ler:)

Skrevet
:ler: Dere er så søte. Både du og kaninen! :D
Skrevet

..... Sitter å venter på at det grønne eplet som har ligget i kjøleskapet skal få litt mer romtemperatur.......

Hvorfor tar det så laaang tiiiddd....vil ha eple nåå! Men kalde epler er usjh!!! :-?

Kan jeg ha eple i mikroen?? hm... :klø:

Skrevet

Arkana: var det utsagnet bare en fin måte å si at du ikke skjønner hvordan jeg kan tenke meg å grave i munnen til andre hele livet? :tunge1::ler:

:ler: Hadde jeg måttet velge ville jeg heller vært tannlege enn noen av de ovennevnte yrkene da. Det er nå litt interessant å høre hvordan folk finner fram til hvilket yrke de vil ha. Jeg har inntrykk av at det ofte er en del tilfeldigheter ute å går, noe som forsåvidt er litt pussig med tanke på at yrkesvalg er så viktig. Ikke bare skal man leve med det resten av livet, men det vil ha betydning for hvordan andre ser på deg, fritiden, økonomien osv. Jeg har ingen spesiell grunn til at jeg valgte psykologi heller. Det bare "kom til meg" på en måte.

Og mens vi snakker om psykologi..... ja..... *kremt*....enkelte av oss har eksamen om mindre enn 24 timer..... :sjenert: ....så.....*tusle tilbake til bøkene*

Skrevet
Jeg har ingen spesiell grunn til at jeg valgte psykologi heller. Det bare "kom til meg" på en måte

Ja, det er vel det som er konklusjonen min også... Det ble bare sånn.

Husker at foreldrene mine foreslo tannlegeyrket når jeg nærmet med slutten av vgs, og jeg bare: neheeeii, æææshj, hvem er det som vil bli deeet!??

Men når jeg bare fikk tenkt litt på det, så tja, hvorfor ikke?

I det siste har jeg tenkt tanken at om det ikke hadde vært for pengene, hadde jeg kanskje heller valgt sykepleier. Mener og tror jeg kanskje er litt omsorgsfull...:sjenert: :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Åååh du hadde vært en helt nydelig sykepleier, Sniglå! :hjerter:

Heldiggrisen de som får deg til tannlege...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...