Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Lillesky: :klem: tilbake!

Jeg får han (*kremt* strengt tatt er det vi som får han, men tror ikke sambo tenker like mye på han som jeg! haha!) 12.juni!

Skal ha en liten nedtelling tror jeg....

I dag er det....*telle telle* 12 dager igjen!

:hoppe:

Og nå er det snart Frustrerte fruer, eller Frekke fruer som sambo sier!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duu alsooo!!! :fy:

Du har hatt dagbok i berre nokre få dagar og har nesten gått forbi meg med antall sider allereide, sjølv om eg har hatt dagboka i 1/2 år .

:ler:

Kjempesøt pusekatt du (Ehh.. Dokke!) skal få. Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Nydelige katter!!! :) Har bare helt vanlig huskatt, vi. Moren er halvt sånn rase som er litt flate i ansiktet, og med myk pels.. Han vår har arvet den myke pelsen, og særheten (som noen som visste om katterasen sa til oss).

Så ble det ikke hus i denne omgangen, men det var like greit. Huset var ikke verdt antydningen, og mekleren har bare gitt beskjed om to av budene. Og det hopper ikke tre hundre tusen sånn uten videre.

Anyway... I kveld er det dobbelepisode av Lost!!! Spennende!!!

FF var litt kjedelig i går, syns jeg. Håper det tar seg opp neste tirsdag...

Ha en finfin onsdag, Sniglå!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leyla: :klem:

Er det perser du mener? Flatnesene som jeg kaller de? :ler2:

Synd med huset, utrolig kjedelig å gire seg sånn opp for så å bli skuffet... Men så var det jo ikke HELT slik dere hadde tenkt, så da blir det jo ikke fullt så nedtur?

Det dukker opp skal du se, PLUTSELIG har dere drømmehuset i fanget :wink:

Vi skal også kjøpe hus hjemme når jeg er ferdig med studiene her i Bergen. Mest sannsynligvis, hvertfall. Til å begynne med skulle vi ha leilighet, men vi vokser jo ut av denne vi bor i nå! Må nok ha hus med stooooor hage som kattene kan kose seg i! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Ja, perser er det nok. Det hørtes kjent ut. :) Han ser ikke ut som en, dah.. og har ikke lang pels slik som moren, men pelsen hans er myyyye mykere enn de fleste katter jeg har kost med før, hvertfall..

På besøksgården like ved, bor det en god del gårdskatter. De er vel ca halvparten så store (voksne) som vår, men myyyyyye mer kosete!! Han vår gir oss omtrent korsets tegn (as in: Vik fra meg!!!) når det ikke passer ham at vi vil kose.. Han er flink og ikke biter eller klorer, men han har blikk som kan fryse det varmeste kattemorhjerte til is... :(

Katter er rare, og derfor liker jeg aller best hunder. :) De er overhappy uansett, de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh loooord!

Blir gal her! :sinna:

Skal liksom prøve å skrive på en poster som vi skal presentere i høst. (skal presentere prosjektet som jeg og en klassekamerat har jobbet med i et år).

Det er jammen ikke lett!! ushj. :-?

Det skal være, kort, enkelt og greit. Samtidig må jeg skrive "folkelig" sånn at hvemsomhelst er med. Og da blir det så mange forklaringer, men da blir det for langt igjen!!! :murvegg:

Har sendt utkastet rundt til ekspertene (div. professorer og lignende som har erfaring fra før), regner med en totalslakt, hehe. :ler:

Måtte bare få ut litt frustrasjon...pheew..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, så Sniglå. :trøste: Dette kommer til å gå fint.

Skal dere lage en poster med faginformasjon for hvermansen? Er det sånn å forstå? Da er det nok greit med en god forklaring, men da trenger dere nok ikke å gå på detaljnivå.

Tror nok at dere finner ut av dette. :heiajente: Sniglå e' best! Sniglå får det te! Wheeeeee! :heiajente::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for oppmuntring! Det hjelper med en liten hejagjeng! :wink:

Det er til forskningsdagene i høst, i oktober tror jeg. Det er for alle ja, så alle skal kunne se på posteren å tenke: jahaja, interessant, det visste jeg jammen ikke osv. :rosasmil:

Siden det ikke er før i oktober har vi jo veldig god tid, men greit å bli ferdig liksom, få det ut av verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Forskningsdagene er fine greier! Jeg har enda ikke deltatt selv, men har flinke folk omkring meg som pleier å gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er alle sammen!! Det varmer! :)

Posteren begynner å ta litt mer form, fikk masse gode tips av de jeg sendte utkastet til. Så nå mangler jeg bare en god grunn til at akkurat VÅRT prosjekt er superduperviktig for forskningen, og en saftig konklusjon, så er det på plass!:ler:

Nuh er det snart episode to av LOST i dag! Dæven for en spennende serie! :sjokk:

Åja, det har jeg nesten glemt i dag:

11 dager igjen til pus er i hus!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

hei snigleeeeen miiin....ser du sliter med skolearbeidet, men du får nok alt på stell til slutt :) You go girl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrasjonen over posteren motarbeides ved litt lesing av EON. :ler:

Er det en tegnesereie som er bra, så er det den! Sitter her og ler for meg selv!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er dagens trening unnagjort, det ble bare ti runder i dag, men hallo hallo, det er ikke lenge siden jeg gispet etter luft etter en og en halv runde, så jeg er fornøyd med det! :)

Nå er det litt Gradiosa som står for tur, Ninakanin sin skyld at jeg spiser det i dag, det hørtes så godt uuuut!! :wink:

Sitter å venter på mail fra oppdretter som vi skal kjøpe Tommy av, han skulle til dyrlegen i dag. Han skulle få vaksine, kastreres og i tillegg skulle de ta røntgenbilder av tennene! Hjørnetennene nede er litt deformerte og hindrer derfor at han kan gå på utstilling. Men vi krysser fingrene for at det bare er melketennene og at de permanente er i orden. Så hvis røntgenbildene viser at de under er OK, så skal han trekke melketennene! :ler:

Ha en fiiinfin kveld alle dagboksniklesere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Får dårlig samvittighet av å lese om treningen din, jeg...

Skulle egentlig sykle en dag, gå neste, o.s.v. , men mønsteret mitt ble brutt av det huset vi bydde på.

Jeg hadde holdt på med det i nesten tre uker, og så kom mandagen, og visning, tirsdag med skikkelig drittvær, onsdag travelt opptatt, og torsdag trøtt etter klønatt. I dag har jeg ikke funnet noen unnskyldning enda. :oops:

Men jeg VIL komme inn i det igjen!

Forresten, ett stk knekkebrødknaskende kvinnfolk er hverved oversendt uten returrett. ;)

Ha en kjempeflott helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leyla:

Ikke få dårlig samvittighet, jeg VET hvordan det er. Det er så utrolig lite som skal til for at rutinene forandres, eller rett og slett at planene går i vasken! Tror det er helt normalt!

Det er et ork å dra seg opp av godstolen for å trene, men det er så utrolig deilig etter trening. Masse god samvittighet. Men selv om en vet at en får en god følelse etterpå, så er det like vanskelig hver gang! :-?

Men nå er jeg så heldig at sambo og jeg går på trening sammen, det gjør det mye vanskeligere å snike seg unna. (selv om det er jeg som har dratt han med mest i det siste :ler:)

Åh, sambo var hos bedriftslegen i går, han hadde gått ned 5 kg siden sist!! Jeg blei skikkelig misunnelig, altså!

Og i tillegg hadde kolestrolet gått ned, legen sa det var uvanlig å ha så lavt, han var skikkelig imponert :) Kan ikke så mye om sånne verdier og sånn, men det lå hvertfall på 3,5! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, ett stk knekkebrødknaskende kvinnfolk er hverved oversendt uten returrett. ;)

Jeg la henne i frysen jeg, det var så god plass der :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...