Gå til innhold

Far- drapsforsøk på sønn på Kapp (Toten)


Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 11/22/2019 at 8:51 AM, Vampyrina said:

Når kan man forvente at saken skal opp for retten? 

Lurer på det samme. Far vil vel pynte på ting, i den grad mulig men kanskje spesielt om omfang av overgrep, så moren blir jo nøkkelvitnet. Mot faren til sine to andre barn. De må ha det så tøft, håper hun har mange gode mennesker rundt seg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Blir så forbanna over dette her. Denne adoptivfaren må da ha hatt en personlighetsforstyrrelse, type psykopati. Jeg skjønner ikke at folk ikke har mistenkt noe eller reagert?? Moren? Skolevesen, helsevesen? Dette er noe av det aller verste jeg har hørt om. 

 

Hvil i fred, kjære ungdom! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Escalera said:

Blir så forbanna over dette her. Denne adoptivfaren må da ha hatt en personlighetsforstyrrelse, type psykopati. Jeg skjønner ikke at folk ikke har mistenkt noe eller reagert?? Moren? Skolevesen, helsevesen? Dette er noe av det aller verste jeg har hørt om. 

 

Hvil i fred, kjære ungdom! 

Han var også bedriftsleder. Må være et sjokk for alle, men som jeg skrev tidligere i tråden vil han være den som for alltid har gitt incest-overgriper og psykopat et ansikt.

(Identiteten fremkom tidligere og det var flere bildet av ham på nettet). 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Han var også bedriftsleder. Må være et sjokk for alle, men som jeg skrev tidligere i tråden vil han være den som for alltid har gitt incest-overgriper og psykopat et ansikt.

(Identiteten fremkom tidligere og det var flere bildet av ham på nettet). 

Var ikke han bare en selger for firmaet han jobbet for? 
 

Jeg håper uansett han får lovens strengeste straff. Identiteten hans er allerede kjent, så alle innsatte vet nok hvem han er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, bonsaijenta said:

Var ikke han bare en selger for firmaet han jobbet for? 
 

Jeg håper uansett han får lovens strengeste straff. Identiteten hans er allerede kjent, så alle innsatte vet nok hvem han er.

Nei, han eier byggvareforetaket gjennom sitt investeringsselskap.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
2 timer siden, MalloryK skrev:

Buhu så synd på drapsmannen https://www.tv2.no/a/11383640/

Tror fu det er av hensyn til tiltalte at saken stenges? Du har fått med deg Corona, eller? Det er mange flere aktører i retten, og en skal da på generell basis unngå for mange mennesker samlet. Saken streames, så alle vil få tilgang til den, bare ikke rent fysisk...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sinnsyk sak. Kjenner endel i miljøet til drapsofferet, så denne saken skal jeg følge tett.

Personlig blir jeg mer skremt av slike saker der drapsmannen har vært så godt likt i nærmiljøet, enn sånne «ensomme ulver». Det viser bare at vi har tikkende bomber rundt oss til en hver tid. Folk man aldri hadde trodd sånt om. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Hummingbird2 skrev:

«Det jeg kan si er at det er en sammenheng mellom at drapet skjer, og det at overgrepene ble avdekket kvelden før. Sånn jeg forstår det er likevel ikke drapene en hevnaksjon fra tiltalte, forklarer han.»

Ok, hadde ikke faren drept sønnen om ikke han ble avslørt som overgriper, og hva var motivet for drapet om det ikke var en hevnaksjon fra faren? 
 

Hele saken er så trist, og håper faren får lovens strengeste straff. Takk og lov at hele Norge vet hvem han er. Måtte han og hans gjerninger aldri glemmes.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke helt forstår her (bortsett fra det som skjedde), var det overhodet ikke noe forvarsel? Ble Hans Olav oppfattet som helt "normal" før dette?

Ingen som så noe tegn på at her var det noe som ikke stemte?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, bonsaijenta said:

«Det jeg kan si er at det er en sammenheng mellom at drapet skjer, og det at overgrepene ble avdekket kvelden før. Sånn jeg forstår det er likevel ikke drapene en hevnaksjon fra tiltalte, forklarer han.»

Ok, hadde ikke faren drept sønnen om ikke han ble avslørt som overgriper, og hva var motivet for drapet om det ikke var en hevnaksjon fra faren? 
 

Hele saken er så trist, og håper faren får lovens strengeste straff. Takk og lov at hele Norge vet hvem han er. Måtte han og hans gjerninger aldri glemmes.

Ikke hevn, men for å «shut him up» slik at verden aldri får vite fullt ut hva overgrepene bestod i.

 

On 4/18/2020 at 4:20 PM, Hummingbird2 said:

Helt sinnsyk sak. Kjenner endel i miljøet til drapsofferet, så denne saken skal jeg følge tett.

Personlig blir jeg mer skremt av slike saker der drapsmannen har vært så godt likt i nærmiljøet, enn sånne «ensomme ulver». Det viser bare at vi har tikkende bomber rundt oss til en hver tid. Folk man aldri hadde trodd sånt om. 

Dette er så sant, men betyr at man aldri skal utelukke at misbruk eller mishandling kan finne sted i tilsynelatende normale familier, begått av aktede borgere, som her, som Svein Ludvigsen. 

Kan ikke se for meg noe annet enn lovens strengeste straff. Håper virkelig nærmiljøet og øvrig familie er der for de gjenlevende barna og moren.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, MalloryK said:

Det jeg ikke helt forstår her (bortsett fra det som skjedde), var det overhodet ikke noe forvarsel? Ble Hans Olav oppfattet som helt "normal" før dette?

Ingen som så noe tegn på at her var det noe som ikke stemte?

Ja det undrer jeg på også. Han må være en kald jævel som kan drepe et barn med hendene sine. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke håp for denne jævelen her. Skulle vært dødsstraff i Norge. Han kommer adri til å angre eller forstå. Hvorfor skal samfunnet betale for å ha dette udyret i fengsel?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...