Gå til innhold

Far- drapsforsøk på sønn på Kapp (Toten)


Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Gjest Trynefaktor
1 time siden, Pipaluk skrev:

Det må de pedofile bare regne med. Fyren angrer ikke heller, så... 
hvordan blir det rettssak hvis det ikke var noen alvorlige skader? Jeg trodde slike angrep medførte andre sanksjoner som tap av andre privilegier, isolasjon etc?

Politiet mener at skadene kunne blitt mer alvorlige 🙄 «Offeret» rakk ikke forsvare seg. Han selv ønsker ikke at han som angrep skal få straff, men hjelp. 
Aner ikke hva straffen kan bli, det står det ikke noe om. Han var visst ruset på metamfetamin da han angrep, kan jo være noe der de vil straffe og.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Trynefaktor skrev:

Politiet mener at skadene kunne blitt mer alvorlige 🙄 «Offeret» rakk ikke forsvare seg. Han selv ønsker ikke at han som angrep skal få straff, men hjelp. 
Aner ikke hva straffen kan bli, det står det ikke noe om. Han var visst ruset på metamfetamin da han angrep, kan jo være noe der de vil straffe og.. 

Interessant at fengslet ikke oppfattet at han var ruset. Jeg trodde de hadde gode rutiner for se at de går på dop, og også at de har med dop inn i fengselet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pipaluk skrev:

Interessant at fengslet ikke oppfattet at han var ruset. Jeg trodde de hadde gode rutiner for se at de går på dop, og også at de har med dop inn i fengselet.

Jeg trodde det var allment kjent at det florerer av dop i alle fengsler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Turkis Sau skrev:

Jeg trodde det var allment kjent at det florerer av dop i alle fengsler. 

Skal de ikke kunne se at en fange er ruset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...