Gå til innhold

Far- drapsforsøk på sønn på Kapp (Toten)


Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Syns folk kan spare seg å kommentere på farens profil på fb, det gjør det ikke noe bedre for pårørende akkurat.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Sol70 skrev:

Syns folk kan spare seg å kommentere på farens profil på fb, det gjør det ikke noe bedre for pårørende akkurat.

Jeg tror pårørende driter langt i om folk skriver negative kommentarer på profilen til han som har voldtatt og pint gutten til døde.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Apropos overgrep. Det er nok MYE mer enn man er klar over. Overgrep skjer på nettet og. På Jodel har noen postet en samtale fra Omegle. Personen er 17 år og snakker med en fyr på 41. Fyr tror vedkommende er 14. Samtalen blir mer og mer sex. Person får tak i ipadresssen og kommer til å melde i fra til politiet. Første screenshot:

B109619E-133D-4A5A-BE81-A5CB3CFD4746.thumb.jpeg.7803f1fdef846dd87c99ac22af281bcf.jpeg

At man TØR. Dette er ekkelt  >_< 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kendra1985 skrev:

Bare søk på det ene etternavnet til gutten. Så får du opp noe han har skrevet , hvor navnet til sønnen står.  😢

Får ikke opp noe spesielt, er det noe ekkelt han har skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Bing1 skrev:

Ubegripelig og forferdelig hva som er gjort, en tragedie for familien. Uansett, det som skrives på vedkommendes offentlige FB er ikke så greit. Folk bør virkelig tenke seg om to ganger før man hauser av seg på SoMe. 

Facebooken til gutten er jo stengt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Purple Basil skrev:

Og der kom kommentarene ja. Fant profilen på Flashback og da jeg sjekket så var jeg egentlig litt overrasket over at det ikke var kommet noe. Men dette var vel i forrige uke. Folk bør tenke over hva de skriver, er flere mennesker involvert her. 

Jeg får bare opp at profilene er stengte, hvor ser du kommentarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sol70 skrev:

Syns folk kan spare seg å kommentere på farens profil på fb, det gjør det ikke noe bedre for pårørende akkurat.

Det jeg reagerer på er at ikke folk har avfulgt han som venn enda. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Nomaden skrev:

Jeg får bare opp at profilene er stengte, hvor ser du kommentarene?

Sjekket på nytt nå. Kommentarene vises under den nyeste oppdateringen hans, profilen er ikke stengt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Søtefløte skrev:

FB-profilen til faren er borte nå og han er ikke nevnt i dødsannonsen. 

Det skjønner jeg godt (begge deler) Hva folk fikk seg til å skrive der var horribelt, med tanke på at han har 2 barn til som begynner å bli større. I hvert fall den ene.
Håper og tror at nærmiljøet tar godt vare på de. 

Endret av vintage
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Søtefløte skrev:

FB-profilen til faren er borte nå og han er ikke nevnt i dødsannonsen. 

På høy tid, er jo gått flere uker siden angreoet. Ufattelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabben var vel at far kvelden før drapet ble gjort oppmerksom på at den stakkars gutten hadde åpnet seg.

Fryktelig sak. Mildt sagt.

Samtidig var det jo ingen logikk i å drepe gutten. Boblen hadde allerede sprukket, andre visste om overgrepene. Hadde drapet skjedd i fasen før offeret fortalte, og gjerningsmannen kanskje var redd for en avsløring, hadde det tross alt vært mer logisk, om enn på en ond måte. 

Endret av Helgeline
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er virkelig en forferdelig grusom sak! Tenk at en pappa har misbrukt sin egen sønn og planlagt å drepe han når han endelig turte å fortelle det til noen. Det er virkelig verste sort. Finnes ikke ord for hvor forferdelig det er... Jeg håper det finnes et etterliv hvor denne gutten nå har det godt ❤️ Hvil i fred lille tapre venn! Er forøvrig enig i at dette ikke kan ties ihjel. Vi må vite at slike grusomheter skjer rundt oss og det er vår jobb å åpne øynene og bry oss!!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en tråd hvor meningen er at man skal «spekulere» i etnisitet til gutten og hvorvidt han er adoptert men holde seg langt unna fakta ?

ettersom det reageres negativt på at man omtaler de faktiske forhold kan det virke sånn. Tema jeg ikke takler å høre sannheten om holder jeg meg unna, uforståelig at selv etter en sak som dette skal ansvarsfraskrivelse stå i sentrum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser artikkel om begravslesen i dag. Får inntrykk av et virkelig unikt barn, en survivor med integritet og livsglede - fra  adopsjon, til forvandling til gutt, en med godt humør og ryggrad - tross overgrep. For et tap, ikke bare for familie og venner men for samfunnet.

Jeg kjenner et voldsomt sinne mot faren som lekte "Gud" og fratok barnet sitt både uskyld og livet. Han kommer nok høyt på listen over Norges mest foraktede.

 

Endret av Limbo 2014
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...