TeddyToria Skrevet 31. mai 2005 #101 Del Skrevet 31. mai 2005 Kåna...så søt du er! Vi gleder oss nok til å bli kåner hele gjengen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 31. mai 2005 #102 Del Skrevet 31. mai 2005 cons: takk,så søte du e e kjempefint vær her heima idag den bunaden e kjempefine den!!! e du ofte heima? Klem til deg vennen... Er vel nesten to år siden jeg var "heime" sist.. Vi solgte huset til bestemor i fjor, så nå har vi liksom ikke et fast sted å være... Men når jeg var mindre var vi på halsnøy hver sommer. Ble litt kjedelig når jeg ble eldre, er ikke så veldig mye å finne på på den øya... Men skal en tur å besøke gudmoren min på Stord enten denne sommeren eller neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 31. mai 2005 #103 Del Skrevet 31. mai 2005 og Står til? Middag hos svigers e ein fiiine ting Må bare få sei at eg e storfornøyd me mitt sett og, kjempekjekke Kjempesmart å ønska seg reisegavekort i bryllupspresang Du, va du på butikken i dag?? Eg såg ei me tvillingvogn, og tenkte at da kanskje va du? Kor gammal e mannen din, kanskje eg veit kem han e? Oisann, klåkko e snart hal ett :o Då e da sengeti, natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #104 Del Skrevet 31. mai 2005 Eg har også utruleg flotte svigerforeldre! Det må vere noko med desse Hardingane, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #105 Del Skrevet 1. juni 2005 og Står til? Middag hos svigers e ein fiiine ting Må bare få sei at eg e storfornøyd me mitt sett og, kjempekjekke Kjempesmart å ønska seg reisegavekort i bryllupspresang Du, va du på butikken i dag?? Eg såg ei me tvillingvogn, og tenkte at da kanskje va du? Kor gammal e mannen din, kanskje eg veit kem han e? Oisann, klåkko e snart hal ett :o Då e da sengeti, natti mannen min e 20...eg e ein del eldre lita m mørkt kort hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #106 Del Skrevet 1. juni 2005 Eg har også utruleg flotte svigerforeldre! Det må vere noko med desse Hardingane' date=' altså! [/quote'] jepp,flotte folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #107 Del Skrevet 1. juni 2005 halloen! her e eg...,men eg e litt sinte :evil: altså...hadde jo tenkt å ver sprek,fast og fin t denna sommaren,men e eg da? neeeeei,sitte her m chips og cola,og trøste meg sjølv m at imåro,.....då ska eg bjønna trena....ikkje at eg trur på da,men da e jo godt å ha mål her i livet e jo ganske glae då...fekk mi første invitasjon t bryllup i dag jippi, 6 august gifte venninna mi seg,og eg ska komma!!!! visst jo da,men da e no nåke spesielt m ein invitasjon tenk så gøy da blir;me kjeme t å få bryllupsdag ein dag før dei gler meg t å gå i bryllup om tre veka ska eg ut på tur og handla meg slør og underskjørt har eg heilt glømt å fortelja...på lørdag overraska min kjære meg m å skaffa barnevakt og tok meg m ut på middag!!! wooohooo,gjett om eg blei glae :-? åt så ufatteleg masse ,så gjekk me heim og såg film fantastisk å eta ute!!! eit år si sist :-( har nok funnet den aller bestaste for meg har sitt litt på frisyrer,og har funnet ut at eg må få langt hår snart...så masse fint m krøller og langt hår! ååå kor eg spara,kjenne nesten at da vekse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. juni 2005 #108 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei søte morsomme du! Så søt din kjære er.. Deilig med slike kosekvelder. Kjenner til det med å spare til langt hår... har spart i to år nå... lengter etter en kortere enklere frisyre, men må nok vente til etter bryllupet.. Hva gjør man ikke for å se flott ut på denne ene dagen...? Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #109 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei søte morsomme du! Så søt din kjære er.. Deilig med slike kosekvelder. Kjenner til det med å spare til langt hår... har spart i to år nå... lengter etter en kortere enklere frisyre, men må nok vente til etter bryllupet.. Hva gjør man ikke for å se flott ut på denne ene dagen...? Ha en flott dag! åååå,så søte du e,so snille ja,trivst best m kort,men den dagen ska eg ha langt hår m krølla og alt....må berre spara litt(masse) først kosa deg du å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #110 Del Skrevet 1. juni 2005 Sparar fælt eg også, håret mitt er litt lengre enn dette no... Kor langt hår har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #111 Del Skrevet 1. juni 2005 Sparar fælt eg også' date=' håret mitt er litt lengre enn dette no... Kor langt hår har du? oiii,du har jo langt hår jo har vel på skuldrane når jula kjem :cry: da e kort da :cry: men men kan vel gjer nåke m da og...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #112 Del Skrevet 1. juni 2005 oiii,du har jo langt hår jo har vel på skuldrane når jula kjem :cry: da e kort da :cry: men men kan vel gjer nåke m da og...? Det går jo an å få slik hår-forlenging? Går sikkert fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #113 Del Skrevet 1. juni 2005 Det går jo an å få slik hår-forlenging? Går sikkert fint! ja,nåke må eg jo gjer!! ska ver skamfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #114 Del Skrevet 1. juni 2005 ja,nåke må eg jo gjer!! ska ver skamfin Du blir sikkert drit-lekker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #115 Del Skrevet 1. juni 2005 Du blir sikkert drit-lekker!!! ååååå,så søøøøte du eee !!!! :o ville ikkje satsa penger på da neida...tenkte eg sku bli drømmedama t maen min,eg. og da kan ikkje bli så vanskelig ittesom han sa at eg e meir enn han har drømt om og sinnsjukt flotte...(ehhh... ) han e no vel søte då?? no e min kjære ute og jobba i hagen me leige hjå svigers t me får nok peng t å kjøpa sjølv :cry: men då altså..ja,då ska me kjøpa leilighetn me bur i og pussa opp :o ska få da so fint hadde min kjære svoger på besøk idag han ska ver m å sjå på lokalet(...snart ),men meinte da ikkje e plass t min stadig voksande gjestelista.. :evil: :cry: ....men me får sjå...vil sånn ha alleisamen!!! ska t lokalet og sjekka koss da e m fat og glas,kor mange bord me trenge og kor mange meter duk eg må sy...gler meg ,sjølv om eg ikkje har sydd si ungdomskulen ska bli bra! dessutan har eg plana om å ver so fine at ingen legge merke t dukane sa t svogern min idag at min plan e at forloverne ska lesa dikt i kyrkja(han e min manns forlover ) ,og han berre smilte ingen nekting som eg først trudde så kom brodern på besøk m masse heimarøykt laks og makrell for ein herleg dag,dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #116 Del Skrevet 1. juni 2005 Lokale-inspeksjon er gøy!!! Har du funne ut kor du skal kjøpe duk-stoff? På ein måte syns eg det er litt dumt å sy dukar, i staden for å leige, sidan vi sikkert ikkje treng sååå mykje dukar etter bryllupet, men så er det jo litt kjekt å ha nokon då.... Det aller beste hadde kanskej vore å delt på dukar med nokon kanskje..... Kunne det vore ein idè for deg, nurseBetty......? Eller syns du det er teit.......? *spørre forsiktig* Kor mange gjester har du på den foreløpige gjestelista di, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #117 Del Skrevet 1. juni 2005 Lokale-inspeksjon er gøy!!! Har du funne ut kor du skal kjøpe duk-stoff? På ein måte syns eg det er litt dumt å sy dukar, i staden for å leige, sidan vi sikkert ikkje treng sååå mykje dukar etter bryllupet, men så er det jo litt kjekt å ha nokon då.... Det aller beste hadde kanskej vore å delt på dukar med nokon kanskje..... Kunne det vore ein idè for deg, nurseBetty......? Eller syns du det er teit.......? *spørre forsiktig* Kor mange gjester har du på den foreløpige gjestelista di, forresten? jepp!!! gler meg t inspeksjon tenkte eg sku kjøpa samme so deg på ikea...ska me dela kanskje?? så spara me peng begge to? ikkje teit i da heile!!! du e ei lito luring du ,veslo har komt opp i 80....iiiik,må nok kutta ned litt...budsjettet va for høgt m 60 gjesta ,so....men alle kjeme jo ikkje,elle ka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #118 Del Skrevet 1. juni 2005 tenkte eg sku kjøpa samme so deg på ikea...ska me dela kanskje?? så spara me peng begge to? ikkje teit i da heile!!! du e ei lito luring du ,veslo Det hadde jo vore heilt toppers å delt då, sydd og betalt halvparten kvar, kanskje? Og låne andre halvpart av den andre når vi giftar oss? Det hadde jo i grunnen vore heilt perfekt.... Vi kan jo prate meir om det når vi treffes kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #119 Del Skrevet 2. juni 2005 Det hadde jo vore heilt toppers å delt då, sydd og betalt halvparten kvar, kanskje? Og låne andre halvpart av den andre når vi giftar oss? Det hadde jo i grunnen vore heilt perfekt.... Vi kan jo prate meir om det når vi treffes kanskje? jepp eg får ikkje barnevakt t neste veka,men kan me møtast ein gong seinare kanskje?? litt nærmere enn bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #120 Del Skrevet 2. juni 2005 må le litt ,for eg e so skrekkelig glae i dag!!! ikkje nåke spesielt egentlig,berre ein goe bjønnelse mine søte små lot meg sova t nesten halv ti idag!!! nurseBetty+søvn= tjihi... nå e eg og min kjære i full gang m å laga forsida på inbydelsene.da e so kjekt å gjer da ilag,blir so glae når han e m!! helde på å styra på m å gjer min kjære glae ingenting e bedre enn happy mann rett før lønningsdato uansett...elle anyway.. har fått barnevakt t mine to minste,så fere me tre andre på hyttetur m svigers og svogern kan me ha ein fine kveld m ting som min kjære lika,og ein fjelltur dagen itte eg e so smart,åååå ko smart eg eeee hadde brodern på besøk igår reiste i dag tidleg...,men før han for gav han jenta mi to store sjokolader,FØR frukost :evil: men da e vel da onkler ska gjer?? hu fekk eta den eine itte frukost,men må vent m den andre..."mamma kan eg få...?" e eg streng? :-? ha ein go dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå