Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Nyyyyyyyyyyyydeleg kjole!!!!!!! :) Utruleg lekker! Husnes ja' date=' så gøy då! Eg er frå Odda eg, så då er vi jo "nesten" naboar! ;)[/quote']

så kjekt m nåken i nærhetn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Syns da va nåke kjent med dialekten din, ja :ler:

Kanskje eg veit kem du e og, uten at eg kan komma på da no... :roll:

Eg e vokst opp på Husnes, men flytta et kvarters kjøretur unna for tre siden :P

hmmm...kanskje eg vett kin du e og...? :-) spennande :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

hmmm...kanskje eg vett kin du e og...? :-) spennande :ler:

Kor du bur henne då Fant??? No vart eg enda meir nysgjerrig her altså!!! Kan jo ha eit Hardanger-bryllupstreff ein gong også då kanskje?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor du bur henne då Fant??? No vart eg enda meir nysgjerrig her altså!!! Kan jo ha eit Hardanger-bryllupstreff ein gong også då kanskje?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har eg fått meg perm,så nå ska alle dei lause papira so ligge å flyte få seg ein heim :hoho: hmmm...har så lyst å handla ferdig brudekledna,men eg får vel venta :cry: e so mange so ska gifta seg nå,blir så misunneleg....men gler meg jo meir og meir,då... :ler: e 433 daga igjen nå :o litt skummelt og...KÅNA :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, bare innom med ein :klem:

Kor du bur henne då Fant??? No vart eg enda meir nysgjerrig her altså!!! Kan jo ha eit Hardanger-bryllupstreff ein gong også då kanskje?!?!?

Bur i Kvinnherad, men litt nærmare deg enn nurseBetty.

Hardangertreff hadde vore kjempekjekt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Heisann, bare innom med ein :klem:

Bur i Kvinnherad, men litt nærmare deg enn nurseBetty.

Hardangertreff hadde vore kjempekjekt :danse:

Knall!!!!!! :) Kan ein eller annan gong i sommar passe for dykk? Kor ser de for dykk at vi skal møtes? Eg kan godt komme til Kvinnherad, så slepp de å reise så langt? Så kan eg stille leiligheten min til disposisjon ved seinare høve, kanskje? Kva med ein myldre-skravle-hobbyverkstad-kveld ein gong???? Åh, så moro at det er brurer i Hardanger også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall!!!!!! :) Kan ein eller annan gong i sommar passe for dykk? Kor ser de for dykk at vi skal møtes? Eg kan godt komme til Kvinnherad, så slepp de å reise så langt? Så kan eg stille leiligheten min til disposisjon ved seinare høve, kanskje? Kva med ein myldre-skravle-hobbyverkstad-kveld ein gong???? Åh, så moro at det er brurer i Hardanger også!!

takk for den gode klemmen, fant :P den varma :P

ja!!! møte m dei gifteklare :ler: rosendal fjordhotell kanskje? sommaren e ei fine tid :-) kan ta ei hobbykveld hjå meg om dåke vil komma så langt :-) kjekt m besøk...dagane går stort sett m t mann og barn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo,her e eg igjen :ler: lure på kor gamle veslo og fant e eg... :o frekke eg? neeeeei :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, ja og her er eg og igjen :ler:

Fjordhotellet e ein fine plass og ha treff. Eg e jo ferdig gift om to veke eg då, men kan jo kanskje vera med allikavel og gje dåke tips om den store dagen :ler:

lure på kor gamle veslo og fant e eg... frekke eg? neeeeei

Næææhei, ikkje frekk i da heila tatt :hoho:

Har rukke å bli 32 eg då... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
hallo' date='her e eg igjen :ler: lure på kor gamle veslo og fant e eg... :o frekke eg? neeeeei :evil:[/quote']

Eg er berre ei lita frøken eg..... På 21..... Kor gammal du er du, nurseBetty?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er berre ei lita frøken eg..... På 21..... Kor gammal du er du, nurseBetty?

så kjekt å ¨få besøk på sio mi :danse: eg e 25 :P dama i dei beste aldra me då :hoho: hadde vore kjempekjekt m eit møte :P

kor i kvinnherad e du frå, fant? nattiklem t alle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi berre MÅ møtes altså, det skal vi nok få til!!!! :) Gledar meg allereie eg!!

jepp,da ska me klara :P eg og gler meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

etter ein laaaange natt e eg her igjen...har opplevd masse i natt,men ingenting bra :cry: 432 daga igjen t eg e brud!!! har masse klart,men må selvfølgelig venta...lokalet får me ikkje bestilla før ette nyttår,ikkje bandet me ønska heller.... :-x e no veldig inne på tanken å laga t musikk sjølv...nåken so har erfaring m detta? ble så skuffa,men sånn e da...

lokalet må me ha! ska ringa eit sek øve midnatt nyårsafta :hoho: lokalet har overnatting t alle gjestane :ler: då kan me jo festa heila natta :P gjestane jaffall :tunge1: nå ska eg ut å kjøpa meg nye genser :-) weheeee :hoho:

veslo??? e du der? vett du om ein nettbutikk so selge stoff t duker? fant? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!

Takk for hilsen og gratulasjon i dagboka mi!! :ler:

Ble det en ny genser på deg idag?? har lyst på nye klær jeg også.. :-? men er ikke penger til mye annet enn bryllup for tiden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har du drømt vennen? Mareritt er ikkje bra.. *trøste* Vi skal ordne musikken til bryllupet sjølv, TEX og dei valgte denne løsningen, for dei funka det knall-bra. Trur det kjem til å funke fint for oss også, vi lastar ned all yndlings-musikken vår og spelar den frå mapper på pc på sjølve dagen. Blir nok bra! Sparar ein del kroner på å gjere det på den måten ja....

veslo??? e du der? vett du om ein nettbutikk so selge stoff t duker? :klem:

Dukstoff... Hmm... Vi tenkte å kjøpe dukstoff på ikea, trur vi går for "Ditte" i offwhite. Det er kjempe-fint syns eg! Har kjøpt ein prøve-klut av det, kan ta det med på treffet, om du kjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjekt å lese om forberedelsene dine! :vinke:

Ser du har tenkt å ordne med musikk selv, vi har tenkt det vi også. Tror det blir til at vi brenner cd-er med variert musikk, så blir det ikke noe voldsomt behov for dj. Men vet jo ikke hvordan dette vil funke enda... :ler: (vi skal forresten ha litt live-musikk først, folkemusikk ettersom det blir bunadsbryllup. Men vi er ikke så giret på sånn musikk, så etterpå blir det swing, rock, pop etc..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...