Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Hei, kjekt å lese om forberedelsene dine! :vinke:  

Ser du har tenkt å ordne med musikk selv, vi har tenkt det vi også. Tror det blir til at vi brenner cd-er med variert musikk, så blir det ikke noe voldsomt behov for dj. Men vet jo ikke hvordan dette vil funke enda...  :ler: (vi skal forresten ha litt live-musikk først, folkemusikk ettersom det blir bunadsbryllup. Men vi er ikke så giret på sånn musikk, så etterpå blir det swing, rock, pop etc..)

koseli :P sku egentlig ha musikk,men da kosta 8000..og me kunne ikkje booka før nyttår.. :cry:

menmen..nok syting.. :ler: blir nok lika bra m egen musikk :ler: så kjekt at du stakk innom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena

NurseBetty! Eg har lest litt i dagboka di, og syntest du skriv så utruleg morsomt! :ler: Eg må le av deg.

Og så har eg funne ut at du er frå Kvinnherad - noko eg sjølv er. Har du ei søster som heiter Silje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,drømt sæmpæmasse og e so nervøs :cry: men da går møtkje bedre nå når eg har fått hilsen frå deg :P va inne på ikea og såg i stad..såg på to forskjellige,eit t 15 kr pr m og eit t 59...fine begge to :roll: har veldig lyst å vera m på treff,ska sjå om eg får fixa barnevakt :wink:

tenk alt eg kan spara på å ha m pcen :hoho: masse fest og kos i staden :tunge1::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!

Takk for hilsen og gratulasjon i dagboka mi!! :ler:

Ble det en ny genser på deg idag?? har lyst på nye klær jeg også.. :-? men er ikke penger til mye annet enn bryllup for tiden.. :)

tjihi...takk for at du kom innom mi og :P e jo so kjekt m besøk :kul: altså...her e eg på handletur,m penger å bruka(!!!! 8) ) ,kikker rundt,men finne eg nåke?? neida :-x enten for stort eller for smått....,men har likavell m meg poser heim :ler: innholdet va meir elle mindre uinteressant....(nesten) genser til min kjære :hjerte: ,graviditetstest( :oops: ) og masse trøstemat :hoho:

men da ska du veta; detta ekje slutten!!! snart kjeme skattepenga ,og då... :hoho: SHOPPING,berre t meg :evil:

tjihi...viss du lurte så va eg ikkje gravid :hoppe: har tre søte små,så fleire får venta :ler:

stakkars deg so kjeme innim og blir bombandert m mine tanker :roll: ...menmen....adgang på egen risiko :evil: :hoho:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NurseBetty! Eg har lest litt i dagboka di, og syntest du skriv så utruleg morsomt! :ler: Eg må le av deg.

Og så har eg funne ut at du er frå Kvinnherad - noko eg sjølv er. Har du ei søster som heiter Silje?

halloen Seleena :kul: takk,so snille du e :enig_animasjon:

kvinnhering her ja :ler: kor i kommunen e du frå?? nei,ingen silje....fløtta hit for ni år si,so familien e i bergen... hmmm,ja,e nok sånn da e ja...mmm :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å veslo :hoppe: du e so lure!!! den hadde eg ikkje sitt på :o ska ein tur t stavanger snart og då ska eg stikka innom ikea og kjøpa litt :ler: e so glae for at du e her :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
å veslo :hoppe:   du e so lure!!! den hadde eg ikkje sitt på :o    ska ein tur t stavanger snart og då ska eg stikka innom ikea og kjøpa litt :ler:   e so glae for at du e her :blomst:

Eg er glad for at du er her også!!! Du er så herleg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå tik du skal stå brud (bare litt over et år,, og det er ingen ting det!)

Gratulerer så mye med dagbok forreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå tik du skal stå brud (bare litt over et år,, og det er ingen ting det!)

Gratulerer så mye med dagbok forreste

takk for hilsen :P ja,herre g¤d so eg gler meg :hoppe: klør i fingrane itte å få avklart saker og ting...wheeeee,eg ska bli kåna,eg ska bli kåna... :hoho: ska bli so kjekt å bli fru gosak :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte du!!

Takk for kjempekoselig melding i dagboken min! God du! :)

Leser at du er fra Kvinnherad..? Selv er jeg født på stord og har familie fra den lille øya Halsnøy... Men har bodd på Østlandet siden jeg var 4år da.. Men føler jo fortsatt sterk tilknytning til vestlandet og viser stolt frem sunnhordland-bunaden på 17.mai.. :wink:

Et lite tips om duk-stoff forresten.. Jysk har mye billig stoff, ihvertfall her i byen...

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

Koselig du er innom dagboken min! :wink: En hilsen og litt skryt varmer alltid en vordende bruds hjerte vettu! :-)

Ser dagboken din vokser raskt her, spennende å følge med!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande å følge med på deg også' date=' Teddy! :)[/quote']

jepp,kjempe spennande :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg gledar meg også til å bli "kåna"!! Det blir kjempe-fint!!! :)

kåna...jippi!!! :klem:

cons: takk,så søte du e :P e kjempefint vær her heima idag :wink: den bunaden e kjempefine den!!! e du ofte heima?

kosa deg i dag,lille venn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåna...så søt du er! :ler:

Vi gleder oss nok til å bli kåner hele gjengen :D

Går bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåna...så søt du er! :ler:

Vi gleder oss nok til å bli kåner hele gjengen :D

Går bra?

ja,da går så bra at da går nesten rundt for meg :hoho: nett vore på middag hjå svigers,og da va kjempe koseleg!! trur eg må ha eit av dei beste setta m svigers altså :ler:

hadde eg visst om denna eksepsjonelt kule samleplassen for giftesjuke dama,ja,så sku eg nå bjønna planlegga bryllup møtkje før :hoho:

itte så altfor lange tid m grubling på koss me ska få råd t bryllupsreisa,så slo da meg(....litt treig ser du....,men bedre seint enn aldri.... :o ) me kan ønska oss reisegavekort t bryllupet :hoppe: wooohoooo,eg har sett lyset :hoho: så kjekt du stakk innom!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...