Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Du må gå inn i profilen din og ordne signatur...den komme runder linjen! Og linke til dagboka di der. Da går det så bra så :)

takk :-) har fått da t nå! blir snart datanerd nå,så flink so eg e :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Datanerder blir vi alle etter ei stund her inne :ler: Ser du har fått sving på siteringen også. Nå er det bare velstand her jo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, morgengaven fra meg til mannen er ei stor scrappebok med masse minner i. Der skal jeg lime inn bilder av oss, fra før vi møttes og utover, småting som kinobilletter og flybilletter fra vår første tur sammen, små dikt og sangtekster o.l. Gaven blir dermed veldig personlig, ikke så dyr - og jeg vet han kommer til å elske den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten' date=' morgengaven fra meg til mannen er ei stor scrappebok med masse minner i. Der skal jeg lime inn bilder av oss, fra før vi møttes og utover, småting som kinobilletter og flybilletter fra vår første tur sammen, små dikt og sangtekster o.l. Gaven blir dermed veldig personlig, ikke så dyr - og jeg vet han kommer til å elske den :D[/quote']

så kreative du e! :) takk for kjempefin ide :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sein med å ønske deg velkommen jeg visst... :oops:

Utrolig vakker kjole du har funnet deg! Skikkelig elegant! :wink:

Ha en flott onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sein med å ønske deg velkommen jeg visst... :oops:

Utrolig vakker kjole du har funnet deg! Skikkelig elegant! :wink:

Ha en flott onsdag!

takk for da :-) god dg t deg og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Eg finn ikkje bildet av kjolen din eg..... :klø: Link anyone?

Bryllupsreise og morgongåve ja... Morgongåve er ein ikkje-ting i bryllupet vårt, så den er jo grei! Noko lukrativ bryllupsreise har vi ikkje råd til, men eg trur vi skal greie å få oss ein hopp-på tur eller noko slikt! ;)

Koss går det med planlegginga di då? Sant at det er gøy å planlegge!?!?? Hihi...

Du? Kor i Hordaland er det du er frå då.....? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikkje reise langt for å kosa seg! REM konsert? kan eg ver m? dei e berre so bra,og du e kjempeheldig  :)

God morgen :P

Sant det at vi ikke trenger å reise så langt vekk, det viktigste er at vi får noen dager heeelt for oss selv, kose oss skikkelig og bare være NYGIFTE på tur :ler:

REM billettene får vi i bryllupspresang, det passet jo bare utrolig godt, siden mannen skal ha ferie to uker etter bryllupet og mine to barn skal ha sine to uker hos sin far da.

Gleder meg kjempemasse :hoppe:

Du? Kor i Hordaland er det du er frå då.....? *nysgjerrig*

Eg og e nysgjerrig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Litt sent ute jeg også, men velkommen til KG! :kul:

Om du ikke alt har funnet ut av det, så vil du snart finne ut at vi er en gjeng gærne kvinnfolk, men vi har mye moro sammen også :ler:

Nydelig kjole du har funnet deg! Jeg har også to gutter som skal være brudesvenner. Mine er litt større da - 5 og 3 år. Sambo skal ha sjakett, så jeg skal leie sjaketter til dem også. Gjett om de kommer til å være flotte da :hjerter2: *stolt mor* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Henger meg på velkomst komiten jeg også :ler2:

Ser du er godt kjent allerede og det går fort å bli avhengig :ler:

Jeg skal også ha mine barn som brudepiker,mine 2 jenter er 2,5 og 10 mnder nå ( samme alder på våre minste :) ) ,+ vi skal ha tante unge som brudesven :)

Vi skal gifte oss 20 mai neste år ( under ett år til, woohoo :sjarmor: ) ,jeg er 23 og min utkårede er 25 :)

Ha en kjempe fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen :) va sjuke igår,litt sjuk idag og,men eg måtte berre innom å kikka litt :wink: gjett om eg e gla eg gjor det...masse å lesa :ler: kjempekjekt!!!!!

VESLO: ja,da e kjempegøy å planlegge!!! :-) her kan du sjå kjolen min;som eg elsker :ler:

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...php?image_id=27

FANT:bur på husnes,kvinnherad,ca 2,5 tima frå bergen :) du då?

tid ilag,utan barn e da beste m bryllupsreisa syns eg :) kosetid :ler:

VIGDIS_BRUD05: takker :-) kjempekjekt her inne! gutane mine og ska ver lik papen,og jenta mi like meg :-)

JETTES:så fint :-) 10 mnd e ien kjempefin alder,da skjer så masse gøy :-) mine har nett fått tenner,etter masse grining ,og trøsting.... :sjarmor: e jo så fine!!! eg har 435 daga igjen,men da e jo så gøy å planlegge,bruker så masse ti på da...ka ska eg gjer når eg e gift? :hoho: ingenting å gjer eg då :grine::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker ikke jeg om jeg har ønsket deg velkommen, så gjør det nå :velkommen:

Hmmmm.... Husnes, er det i nærheten av Dimmelsvik og rosendal??? Eller er jeg helt borte i natta nå??

Må si den kjolen din er helt fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå husker ikke jeg om jeg har ønsket deg velkommen, så gjør det nå :velkommen:  

Hmmmm.... Husnes, er det i nærheten av Dimmelsvik og rosendal??? Eller er jeg helt borte i natta nå??

Må si den kjolen din er helt fantastisk!!!

i fullt dagslys du :hoho: ca ein halv time frå rosendal :-)

takk for velkomsten :-) kor e du ifrå,si du vett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er ikke fra Hordaland i det hele tatt.. Men fra Østfold.... :hoho:

Men det har seg sånn at jeg har vært en liten tur på dine trakter en gang, og kjenner vel en som er fra Dimmelsvik.. og vet om et par til :hoho:

Fint sted da, selv om det ble for mye fjell for meg.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er ikke fra Hordaland i det hele tatt.. Men fra Østfold....  :hoho:  

Men det har seg sånn at jeg har vært en liten tur på dine trakter en gang, og kjenner vel en som er fra Dimmelsvik.. og vet om et par til :hoho:  

Fint sted da, selv om det ble for mye fjell for meg.... :hoho:

:hoho: elsker fjello eg,sjølv om eg rømmer bygda og reise t bergen for å shoppa :ler: ska ha bryllupet på fjellet i ei store "hytta" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres kjempe flott ut... Du skulle sett meg på fjelltur!!! :hoho:

:hoho: e kje så bra t da eg heller :hoho: når eg først tar turen så blir da så masse pusting og kaving :hoho: formen e heller dårlig..men ser fjella godt frå sofaen :ler: mannen min liker godt å gå tur,så da blir vel nåken tura i sommar :(:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nyyyyyyyyyyyydeleg kjole!!!!!!! :) Utruleg lekker! Husnes ja, så gøy då! Eg er frå Odda eg, så då er vi jo "nesten" naboar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANT:bur på husnes,kvinnherad,ca 2,5 tima frå bergen :) du då?

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Syns da va nåke kjent med dialekten din, ja :ler:

Kanskje eg veit kem du e og, uten at eg kan komma på da no... :roll:

Eg e vokst opp på Husnes, men flytta et kvarters kjøretur unna for tre siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...