Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Heia igjen!

Å joda - dagboken din er åpnet og sprell levende den...allerede på side to du nå! :wink:

5. august! Woohoo...snart bare et år igjen jo - og det året kommer til å gå fort!

August er jo en herlig flott måned for bryllup...sier en helt objektiv augustbrud! :ler:

Og ja, har du sett på kjole allerede?

august va da beste fann eg ut...:) heldige du e so ska gifta deg om 89 daga!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fekk da jo t og ingen e so stolte so meg nå! e veldig ivrig etter å gifta meg m guten min,så eg har bjønna på innbydelsene,som eg har fått for meg at eg ska laga sjølv ,på data!,og da t tross for at eg ikkje kan nåken ting....,men da går nok bra:) har engasjert svigerfar,som er overlykkelig at me velge å lage sjølv og tenke økonomisk;) guten min e stort sett fornøyd m at eg styre på,og smiler fint til stort sett alle planene mine,og hever litt på øyenbrynene til andre,men e da ikkje sånn da ska ver då? ein ting e sikkert;dattera mi går først i kykjo,og tvillinggutane bak hene. da kjeme t å bli den beste dagen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ein ting e sikkert;dattera mi går først i kykjo' date='og tvillinggutane bak hene. da kjeme t å bli den beste dagen!!!![/quote']

Datteren min skal også gå først i kirka, og så skal sønnen min følge meg, det blir kjempeflott :P

Barna er kjempestolte over å få vise seg frem litt ekstra denne dagen.

Er de store, barna dine?

Jeg skal leie meg kjole, det ligger bilde av den på første siden i dagboka mi :danse:

Håper på bilde i boka di også snart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min skal også gå først i kirka, og så skal sønnen min følge meg, det blir kjempeflott :P

Barna er kjempestolte over å få vise seg frem litt ekstra denne dagen.

Er de store, barna dine?

Jeg skal leie meg kjole, det ligger bilde av den på første siden i dagboka mi :danse:

Håper på bilde i boka di også snart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok kjempeflott med barna, guttene dine er ca. 2 år når dere skal gifte dere, ikke sant?

Såg du hadde vært innom boka mi, og ikke funnet kjolebilde mitt, så jeg legger det inn her til deg, jeg

(viser gjerne den nydelige kjolen min) :ler:

http://www3.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=12094

ja,2 år:) små guter m dress:) så fine dei blir!!!

kjolen din var rett og slett himmelsk!!! du blir ein ENGEL,VAKKER :-)

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...php?image_id=27 :wink:

min kjole:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var bilde av min nydelige kjole ute :sjarmor: måtte søke hjelp hjå min herlige svoger...men da gjekk jo fint det..godt å ha noen når eg går heilt i stå :hoho:

noen som har funnet ka dei ska kjøpa i mårrengave til sin kommende mann??

kor ska dåke på bryllupsreisa? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott og elegant kjole!!!

Morgengaven: 1 stjernesertifikat (noe omdiskutert, for det går vel ikke an å kjøpe en stjerne egentlig - men han får nå en innrammet attest om at en stjerne nå er oppkalt etter han! :wink: ), og så har jeg lyst til å gi han en dag på rally-banen eller akt-bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott og elegant kjole!!!

Morgengaven: 1 stjernesertifikat (noe omdiskutert, for det går vel ikke an å kjøpe en stjerne egentlig - men han får nå en innrammet attest om at en stjerne nå er oppkalt etter han! :wink: ), og så har jeg lyst til å gi han en dag på rally-banen eller akt-bilder!

takktakk :P god ide m stjerner og rally,men aktbilder hadde nok falt i smak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nydelig kjole du har funne deg :P

Mannen min har en guttedrøm om en meget spesiell bil, han skal bygge den selv og virkelig legge sjela si i den.

I morgengave skal han få en modellutgave av den, i rette fargen også :P Var så heldig å finne den på en amerikansk nettside, så den er kommet i hus :P

Tenkte også han skulle få enten en zippo-lighter med noen inngraverte kloke ord, eller mansjettknapper eller slipsnål i tillegg, men det har jeg ikke bestemt meg for enda.

Vi skal ikke så langt vekk på bryllupsreise, og heller ikke være så lenge borte, men skal virkelig bare nyte dagene sammen :sjarmor:

Lørdagen etter bryllupet skal vi fly til Oslo, ta båten til København, ha to overnattinger der, ta båten tilbake til Oslo, gå på REM konsert, og fly hjem igjen på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei fant :P takk for gode forslag!

bryllupsreisen hørres kjempefin ut :) trenger ikkje reise langt for å kosa seg! REM konsert? kan eg ver m? dei e berre so bra,og du e kjempeheldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag ,nye muligheter og meir planlegging :P har nett lagt mine to minste :babysmokk::babysmokk: så no e da ro i huset...lurer på å reise på bryllupsreise t chile (min biologiske pappa e derfrå)....nåken so har vert der? litt kjekt å bli kjent m landet og kulturen der ittesom eg e halvt chilensk. svogern min lurte på ka eg sku finna på når eg va ferdig å planlegga bryllup og da fremdeles va eit år igjen :hoho: når en ikkje ska gifta seg m verdens beste e da vanskelig å fatte,elle ka?

i desse eksamenstider krible da litt i kroppen,gler meg t å bjønna på skulen igjen! ein tanke; koffor står da nybegynner føler meg sinnsjukt avhengig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp meg...ver so snill :cry: alle har ein sånn link under innlegga sine sånn at andre kan gå rett inn i dagboka...koss får eg da? fælt så eg sku syta då :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må gå inn i profilen din og ordne signatur...den komme runder linjen! Og linke til dagboka di der. Da går det så bra så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...