Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Du er morsom du! :) Blir så på godt humør av deg!

Koselig å lage innbydelser. Hva slags farger og mønster og slikt har dere valgt?

Jeg og vil på hyttetur... :sur: Vi skal prøve å komme oss bort noen dager vi også..men det er vanskelig fordi vi jobber så forskjellig... Men uansett blir det bryllupsreise i september! :)

Og du..holder med deg i å være litt streng angående sjokolade! :wink: (ser alt for mange tykke unger på jobb som griner seg til godteri samme hvilken dag eller tid det er.... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så sprudlende og energisk! En skikkelig vitamininnsprøytning en slik grå og trist torsdag (her jeg bor da)!!!

Ha en strålende fin dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så sprudlende og energisk! En skikkelig vitamininnsprøytning en slik grå og trist torsdag (her jeg bor da)!!!

Ha en strålende fin dag!

:vinke:

:hoho: hadde eg berre brukt energien på trening istaden for tastaturet :hoho: menmen... detta e kjekkare :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: hadde eg berre brukt energien på trening istaden for tastaturet :hoho: menmen... detta e kjekkare :Nikke:

:ler:

Joda, men det er godt - for da vet jeg at jeg ikke er den eneste! :tunge1::ler: Jeg burde seriøst tråkket noen kilometer på den sykkelen jeg nå... *hmpf*

Men KG er MYE kjekkere! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er morsom du! :) Blir så på godt humør av deg!

Koselig å lage innbydelser. Hva slags farger og mønster og slikt har dere valgt?  

Jeg og vil på hyttetur... :sur: Vi skal prøve å komme oss bort noen dager vi også..men det er vanskelig fordi vi jobber så forskjellig... Men uansett blir det bryllupsreise i september! :)  

Og du..holder med deg i å være litt streng angående sjokolade! :wink: (ser alt for mange tykke unger på jobb som griner seg til godteri samme hvilken dag eller tid det er.... :roll: )

lyse farger,ikkje heilt bestemt ennå,men liker champagne farga :) ska laga t bilde av meg og min kjære på forsida,kanskje bilde av kyrkja me ska gifta oss i eller hytta,som betyr masse for oss :wink: har lyst til å ha eit flortynt ark inni,som invitasjonen står på,og feste arket m sølv tråd :P hørres rart ut,men trur da ska bli bra :wink:

ja,greit m ein avkobling,komma seg litt vekk :ler:

ska ver m på fiske(og late so eg lika da :ler: ) og gå på fjelltur og komma levande ne igjen :hoho: blir nok gøy,blir alltid da :hoppe: kin vett...kanskje me kan prata litt bryllup og :hoho: ska tvinga dei t å lika da :evil: :hoho:

e so kjekt når dåke alle kjeme innom!!! e bliiiir so glae :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok flotte innbydelser! Vi har også lyse farger.. perlehvitt og lys mintgrønn på noen og perlehvitt og lys gammelrosa på andre.. veldig enkelt og pent. :)

Og forresten: Selvfølgelig besøker vi dagboka til en så utrolig blid og koselig jente! Vanskelig å la være..! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok flotte innbydelser! Vi har også lyse farger.. perlehvitt og lys mintgrønn på noen og perlehvitt og lys gammelrosa på andre.. veldig enkelt og pent. :)

Og forresten: Selvfølgelig besøker vi dagboka til en så utrolig blid og koselig jente! Vanskelig å la være..!

åååå,da hørres kjempefint ut,søtt :P

:hoppe::hoppe::hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :ler: Leste gjennom hele dagboka di og det var morsom og koselig lesning! :)

Du er jo virkelig inne på detaljplanlegging med invitasjoner, duker og det hele, så jeg blir nesten litt stressa - men trøster meg med at du gifter deg helgen før meg så da har jo jeg myyye bedre tid! :)

Fin kjole du har funnet deg! Må være digg å bare finne drømmekjolen med én gang! Jeg er av typen som kommer til å prøve 100 kjoler og så ikke huske hvem som var finest. :ler:

Ha en strålende ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :ler: Leste gjennom hele dagboka di og det var morsom og koselig lesning! :)

Du er jo virkelig inne på detaljplanlegging med invitasjoner, duker og det hele, så jeg blir nesten litt stressa - men trøster meg med at du gifter deg helgen før meg så da har jo jeg myyye bedre tid! :)

Fin kjole du har funnet deg! Må være digg å bare finne drømmekjolen med én gang! Jeg er av typen som kommer til å prøve 100 kjoler og så ikke huske hvem som var finest. :ler:

Ha en strålende ettermiddag!

planlegging e GØY!!!!! :ler:

me har goe tid,berre eg so e klar t å gifta meg viss me plutseleg vinne i lotto :hoho:

trudde og eg aldri kom t å finna meg kjole,men så... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

halloen Seleena :kul: takk,so snille du e :enig_animasjon:

kvinnhering her ja :ler: kor i kommunen e du frå?? nei,ingen silje....fløtta hit for ni år si,so familien e i bergen... hmmm,ja,e nok sånn da e ja...mmm :hoho:

Hei igjen :vinke:

litt sein med å svara, men såg ikkje innlegget ditt før no. Hadde du tvillinga sa du? Typen 20? Høg mørk ein med snille auger?? Har du jobba på statoil? ..

Detta e som bingo!! *Venter på svar* :hoho:

Da e utruli befriande å skriva i dagboko di, for eg kan skriva dialekt! Yey!

Eg e frå Husnes/Valen men ikkje sei da te nåken ;) Prøve å vera anonym, men da går ikkje heilt når eg finne naboa på nette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Har du det bra??

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :klem:

Har nett sendt oppgaven min så nå er jeg tilbake for fullt iiiiihhhhaaaaa..

Skal du på noe kjekt i helgen da??

Du er forresten kjempe flink med planlegging. Tar igjen meg jo :tunge1:

ha en super torsdag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi må møtes i sommar ein gong, ja! :) Gledar meg allereie eg!!!!! Hihi....

Invitasjons-tankane dine høres forresten kjempe-fine ut!!! Magnetkort kan du bestille på www.vistaprint.se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :vinke:

litt sein med å svara, men såg ikkje innlegget ditt før no. Hadde du tvillinga sa du? Typen 20? Høg mørk ein med snille auger?? Har du jobba på statoil? ..

Detta e som bingo!! *Venter på svar* :hoho:

Da e utruli befriande å skriva i dagboko di, for eg kan skriva dialekt! Yey!

Eg e frå Husnes/Valen men ikkje sei da te nåken ;) Prøve å vera anonym, men da går ikkje heilt når eg finne naboa på nette!

ehhhh ja...nå vil eg vett kin du e.. :P eg ekje anonym,så då...hmmmm :roll: PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Har du det bra??

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :klem:

Har nett sendt oppgaven min så nå er jeg tilbake for fullt iiiiihhhhaaaaa..

Skal du på noe kjekt i helgen da??

Du er forresten kjempe flink med planlegging. Tar igjen meg jo :tunge1:

ha en super torsdag :blomst:

:P heisann vennen!!! :vinke:

så kjekt at du e ferdig m oppgava :P

eg og min kjære ska på hytto ilag m svigers :P fiska og gå fjelltur :wink:

du då? nåke gøy :-? ???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må møtes i sommar ein gong, ja! :) Gledar meg allereie eg!!!!! Hihi....

Invitasjons-tankane dine høres forresten kjempe-fine ut!!! Magnetkort kan du bestille på www.vistaprint.se :)

weeee,eg og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for besøk i dagboken min :rosasmil:

Skal si du er ivrig her!

Høres fint ut med invitasjonene du har tenkt. Morsomt å holde på med sånt, koselig putlearbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!!! :) Skal de vere heime i heile sommar' date=' de eller?[/quote']

jaaa ,berre sparing nå :roll: blir nåken daga på hytto,koseleg og masse ro... :P men utan KG :cry: då kjeme eg t savna alle sammen :cry: men nå e eg her :P

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hytta er kos!!! Skal på hytta vi også, det er deilig!! :) Men først blir det jobbing nokre veker, så då må vi treffast!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...