Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kopr har du hytta henn nursebetty?

Du e heldig! E hyttegalen eg og ;)

svigers har hytta ,men ikkje så langt unna...åkra...

ikkje akkurat verdens navle,men passe vekke om me vil ha ein natt aleina :P

elske hytta :wink: når me blir rike :hoho: ska me ha oss ei på hovden :P

men først bryllup,leilighet,så får me sjå om 20 år :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
:ler: Blir ofta sånn.. Største drøm som unge e å bli voksen og rik. Men en skjønne fort realiteten i da :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Blir ofta sånn.. Største drøm som unge e å bli voksen og rik. Men en skjønne fort realiteten i da :ler:

jepp :ler: leve i drømmen ennå eg :ler: trur fjortis faktoren spire og gror ennå eg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ hytte er gøy.. Elsker å vær på hytta! Håper dere får fint vær da :P

Jeg skal sitter varnevakt for elste broren sine unger i morgen.. På lørdag skal jeg ut på jente fest :danse: Det gleder jeg meg veldig til :P

På sønddag skal jeg slappe av.. Jepp det bli helgen min..

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Er jo allerede torsdag i dag.. hadde glemt det jeg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Du søta? Har du tenkt noko meir på bordpynt og denslags du? Berre lurte på at dersom vi skulle hatt noko av det samme (skåler til blomar, karaflar, glass, el.), så kunne vi kanskje gjort det på samme måte som med dukane? Spleise....? Eller? er berre eit forslag altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ hytte er gøy.. Elsker å vær på hytta! Håper dere får fint vær da :P  

Jeg skal sitter varnevakt for elste broren sine unger i morgen.. På lørdag skal jeg ut på jente fest :danse:  Det gleder jeg meg veldig til :P  

På sønddag skal jeg slappe av.. Jepp det bli helgen min..

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  

Er jo allerede torsdag i dag.. hadde glemt det jeg  :briller:

åååå,for ein deilig helg :hoppe:

like du passa unga?

jentefest e dei beste,m rette jenter da :hoho:

håpe du får ein kjempefine helg,og kose deg masse på fest,solisol :P

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du søta? Har du tenkt noko meir på bordpynt og denslags du? Berre lurte på at dersom vi skulle hatt noko av det samme (skåler til blomar, karaflar, glass, el.), så kunne vi kanskje gjort det på samme måte som med dukane? Spleise....? Eller? er berre eit forslag altså....

e veldig inne på tanken å ha små telysestaker,somm "alle" andre her inne....og littstørre skåla m bloma i...gjere da enkelt og billig :ler: spleise ka me godt gjer,blir gjerne litt vel masse skåla å sitta igjen m ittepå :hoho:

og du snuppa? ikkje ver redd for å spørr,eg ekje så vanskelig :hoho: (trur eg... :roll: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skåler med blomar i har vi tenkt å ha også! (trur eg då... hehe). Men vi skal ikkje ha telysestakar, for kjærasten min skal lage zink-fat på jobb (han arbeider på Norzink), og på dei fata skal vi ha kubbelys... :) Du kan få låne dei fata viss du vil då, forresten! Berre skrik ut!! Har du vore å kikka på lokale enno? Må du supplere med noko servise? Eg trur vi kjem til å kjøpe champagneglass til velkomst-drikken og brudeskålen, og så har vi planar om å kjøpe karaflar til vinen. Men er som du seier mykje å sitte att med etter bryllupet då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skåler med blomar i har vi tenkt å ha også! (trur eg då... hehe). Men vi skal ikkje ha telysestakar' date=' for kjærasten min skal lage zink-fat på jobb (han arbeider på Norzink), og på dei fata skal vi ha kubbelys... :) Du kan få låne dei fata viss du vil då, forresten! Berre skrik ut!! Har du vore å kikka på lokale enno? Må du supplere med noko servise? Eg trur vi kjem til å kjøpe champagneglass til velkomst-drikken og brudeskålen, og så har vi planar om å kjøpe karaflar til vinen. Men er som du seier mykje å sitte att med etter bryllupet då..[/quote']

åååå,ja,dei fata vil eg låna!!! så kjekt å ha ein mann so kan laga ting t bryllupet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Dei skal du få låne veit du!!! :) Trur det kan bli kjempe-stilig!!! Gøy at han kan bidra litt han mannen min også, ja!! Hehe... Han skal prøve å lage nokon i neste veke, så då kan eg legge ut bilete, så du får sjå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

God morgon! ;) Går alt fint her?

Så utrulig praktisk av dåke å dela/spleisa!! Blir nesten litt planleggingssjuk av dåke..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei skal du få låne veit du!!! :) Trur det kan bli kjempe-stilig!!! Gøy at han kan bidra litt han mannen min også, ja!! Hehe... Han skal prøve å lage nokon i neste veke, så då kan eg legge ut bilete, så du får sjå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgon! ;) Går alt fint her?

Så utrulig praktisk av dåke å dela/spleisa!! Blir nesten litt planleggingssjuk av dåke..... :ler:

jepp,jepp,kjempe fint!!! :P bjønna bli skikkeleg gira på bryllup,vil gifta meg detta året :cry: ,menmen... spara litt først...

du kan jo ver m å planlegge :P kjempe glae for tips so kan gjer dagen eg får min kjære fullkommen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...