Gå til innhold

MIN DRØM!


nurseBetty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Seleena

1. du limer inn linken din.

2. Framfor linken skriver du [url=<her kjeme linken din>

3. og bak den skrive du

Prøv ein gong med buketten din! Men ta vekk orda bak www. La www stå fyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

GØY!!! Skriv da ned på ein lapp sånn at du huske da. E så kjekt å laga små linker i stadenfor dei laange :D

Berre hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GØY!!! Skriv da ned på ein lapp sånn at du huske da. E så kjekt å laga små linker i stadenfor dei laange :D

Berre hyggelig! :)

har eg gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :D

Måtte bare innom her for å ønske deg en super helg.. Håper du får det fint på hytten :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Flott bukett! Liker hvite blomster, elegant og romatisk.. :wink:

Ønsker deg en kjempefin helg! Kose deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin bukett!!! Blir sikkert veldig bra til kjolen din som også er kjempelekker!

Ha en fin helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veslo,solisol,cons og tommeline;

takk!!! :P

kjempe fornøyd m buketten, lura på ka da kosta å få an lagd...

har fått prata litt bryllup m svigermor idag :) koselig da,men får ein følelse av at dei vil tvinga litt økonomi inn i MITT bryllup :-x altså...har tenkt å ver økonomisk på nåken ting,men ikkje spara samma ka..når me for heim idag satt me igjen m ein følelse av at dei kanskje bidrar om me e meir økonomiske(!).....MEN da vil ikkje eg...e eg vanskelig når eg vil feira dagen sånn som eg vil og drømme om....?

til tross for detta har eg hatt eit fint døgn m berre eit barn,masse fisking og endå meir kos :ler:

eg fekk 3 fiska :ler: blei fisk t middag,rømmesurra aure :tunge1:

utruleg kor godt da e m eit døgn vekke,og lika utruleg kor godt da e å komma heim t snille,smilande unga som legge seg fint og latt mamma t dagens dose KG :hoho:

nå ska eg snart gjer ferdig kveldsen...e so svulten :o ka me ska ha??? tenke du lure nå... :ler: marinert kalkunbryst m ris og fløytesaus...NAAAAMMMM!!!!!! colaen e på bordet, cheese doodlesen i skålo og sist men ikkje minst kalde firkløver(rett frå kjølaskapet :wink: ) på vei inn i munnen :tunge1: nå e da lørdag :hoho: ....ok ,må medgi at da har vore ein del lørdager denna veko og.. :hoho: ,men i dag E da jo lørdag :roll::ler:

takk t dei søte og vakre gifteklare jentena so har vore innom og gjort lørdagen fullkommen :klem:

:hoppe: nå e da kosetid :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Litt økonomi-prat må ein vek rekne med frå foreldre innimellom.. Hehe... Men de må hugse på at det er DYKKAR dag, og at de må feire den sånn som de vil!!! :) Vi sparar jo litt om vi spleisar på det vi prata om då... ;) Hehe.... Har de tenkt på mat og sånn enno, forresten? Og skal de ha fri bar? Det er mat og drikke-posten som truleg blir den dyraste hos oss trur eg... Men, men... Skal SNART sette opp budsjett no... Hehe... Blir spennande!!!

Kooos deg i kveld, nurseBetty!!! *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmm..jeg fikk også lyst på deilig fløtesaus... så fant jeg noen poteter som var på tide å bruke, og vips så står en kjele med fløtegratinerte poteter og godgjør seg... :sikle:

Høres ut som du har kosa deg på tur.. Jeg har merka at du har vært borte da... :cry: Men nå er du jo her igjen!!! :)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ska sei da går unna her i dagboko di :ler:

Så fint at du har hatt ein fine hyttetur.

Kor hen ska dåke ha bryllupsfesten?

Veldi grett viss svigers vil bidra økonomisk til bryllupet, men bare viss dåke får dagen dåkas sånn som dåke vil. Viss dei ska bjynna å blanda seg inn i kossen da ska vera, så blir da ikkje nåke bra, nei :roll:

Kjempefine bukett du ha funne deg, forresten :hoppe:

Ha ein strålande fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Korleis har de tenkt å ha bord-korta forresten!??! Og har du tenkt noko meir på invitasjonane dykkar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...