Gå til innhold

Har hatt et forhold til en annen. Velger kona men vil likevel fortelle henne det. Hva kan jeg forvente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah, det er dette jeg håper ikke skjer. At jeg en dag ser henne med en annen mann. Eller at hun står langs veien og klemmer en fyr eller at jeg snapper opp at hun har gått videre. Det er en vond tanke, for jeg hadde henne, jeg hadde muligheten til alt med henne, men jeg ga det opp.

m58

Anonymkode: a0a99...647

Takk for mange og utfyllende svar selv om jeg ikke helt forstår hvorfor du tar et slikt valg. Du ville få det så uendelig mye bedre med en du virkelig elsker. Familien rundt vil med tiden forstå og godta ditt valg. Selv din kone vil komme over et slikt brudd, men det blir litt styr noen måneder. Du trenger også en nær og fortrolig venn som du kan dele disse tankene med. Dette vil på sikt tære på deg.Ser du ikke at dette vil ødelegge deg og det livet du har sammen med din kone?
Det jeg siterer kan du ikke i fullt alvor håpe på. Om hun er så fantastisk vil hun garantert finne en ærlig mann som elsker henne og bare henne. Siden du så brutalt har skjøvet henne fra deg vil dette nok skje tidligere enn du kan forutse. Du har tatt ditt valg, og om du fortsatt står for det, er det eneste du kan gjøre er å ønske henne lykke til med en ny mann.

Les også nøye hva mann10 og AB 1a2 skriver. Veldig bra formulert. Du behøver nødvendigvis ikke med en gang si du er forelsket i en annen, men dere må få livene deres på rett kjøl igjen før du tæres opp innvendig. Din kone merker helt sikkert at det er noe og går med en klump i magen. men tør/vil ikke spørre siden du benekter at det er noe med forholdet. Først av alt må du være 100 % ærlig når/om din kone spør.

Endret av 911
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Mann10 skrev:

Du skriver at du ikke har noen god grunn til å gå ifra kona di siden hun er et godt menneske. 
Vel, de fleste av oss er gode mennesker.. men noen ganger så kjølner følelsene og man finner lykken et annet sted. Det er ikke noe nytt fenomen, mange har opplevd det samme. Ville du at dine foreldre hadde holdt sammen hvis du visste at de var ulykkelige? Hadde du ikke tenkt at det var dumt?

Helsemessig så kan man gå inn i depresjon og sikkert få andre kroppslige reaksjoner når man hele tiden må gå på akkord med sine følelser. Jeg er redd du kaster bort verdifull tid. Tikk takk. Ditt livs kjærlighet venter på deg.

Ja tikk takk, din livs kjærlighet venter på deg! Du er veldig heldig! Få menn i din alder har denne sjansen.

Anonymkode: 70323...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Mann 58,

Nå har det snart gått en mnd igjen.. du skrev at du veldig snart kom til å fortelle din kone. Har du gjort det ennå og hvordan gikk det? Og har du hatt mer kontakt med den andre kvinnen eller har du klart å la henne være?

Jeg prøvde å finne deg for å sende deg en pm ang men fant deg ikke på listen. Kunne du sendt meg en pm da jeg har noe jeg kunne tenkt meg å luftet med deg. 

Endret av VillAnna
tilleggs info om pm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har TS forsvunnet? Har han fortalt kona og nå er alle rettigheter inkl nett-tilgang inndratt? 
TS, du kan ikke bare la oss sitte i uvisse. ;) Det er jo rene dramaserien jo.. 

Håper uansett alt ordner seg. 

Anonymkode: 76025...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har TS forsvunnet? Har han fortalt kona og nå er alle rettigheter inkl nett-tilgang inndratt? 
TS, du kan ikke bare la oss sitte i uvisse. ;) Det er jo rene dramaserien jo.. 

Håper uansett alt ordner seg. 

Anonymkode: 76025...804

Arbeider vel med ekteskapet sittt... 👵🏻

Anonymkode: a8a72...926

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er for feig. Han kommer ikke til å si noe til kona. 

Anonymkode: 56e2a...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.10.2019 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Utrolig at så mange voksne mennesker kan la seg lure av et åpenbart troll.

Anonymkode: a5c91...691

Hva så? Ingen som tar skade av det. 

På 29.10.2019 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Merkelig forhold når han sier at kona kommer til å bli sur en stund, når han forteller henne om et 2 år langt forhold. Man blir ikke sur, dersom man bryr seg om hverandre. Å si hun blir sur høres helt sprøtt ut. Dersom kona er bittelitt glad i mannen, blir hun såret, knust, trist, fortvilet, redd, mister selvfølelse og tillit, og mye mer. Når han sier hun blir sur en stund, høres det ut som en slags kjølig foretningsavtale, ikke et mangeårig ekteskap. Enten er hele greia en oppdiktet tråd, eller så er det mye usannheter i historien. Kona tillegges jo omtrent ingen normale følelser som menneske som blir grovt sviktet opplever.

Anonymkode: 463ba...228

Det er nok bare et tegn på hans manglende respekt for kona, og hvor lite omtanke han har for henne. For han handler jo alt om hvordan det blir for han når kona finner det ut. Hvor lenge han må tåle at hun reagerer negativt på det hun har fått vite. Hvilken straff han får. Han bryr seg ikke om hvor vondt hun vil få det, kun hvor fælt han selv har det imens det står på. Han har ikke spurt én gang hva kan gjøre for å gjøre dette mindre vanskelig for sin kone.

Anonymkode: 739db...a4b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralala jeg synger en vise for alle sammen. Tra la la laaaa 

Anonymkode: 59d64...4ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, VillAnna skrev:

Hvordan går det inn mot jul Mann58? 

Lurer på det samme.

Anonymkode: dc175...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt stille fra han... tviler på at han har sagt noe til kona.. han er sikkert bare lei maset vårt. 😅 

Men håper det går bra.

Anonymkode: 76025...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sagt noe?

Anonymkode: 625b5...5d0

Tja....  om dette er samme sak så har han fortalt:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det Mann58? 
Går igjennom lignende situasjon nå, bare at jeg er den andre kvinnen. Jeg og han hadde ett forhold i nesten 2 år, kona hans fant ut, og det var lenge stille fra han, før han kontaktet meg igjen. Kona fant ut at vi hadde fortsatt forholdet. Han sier han er livredd, akkurat som deg, for å miste livet han har med henne, samtidig som han kontakter meg fortsatt og sier at han rives i stykker av å ikke skulle ha meg. Han sier han tenker på meg hele tiden, og klarer ikke glemme meg. Det er nå ett par måneder siden hun fant ut om oss gang nummer to. Tror de prøver å fikse ekteskapet sitt, men jeg lurer på hvor bra det kan bli etter alt. Hvertfall når han tenker mye på meg og sier han rives i stykker av å ikke ha meg, fordi han er for redd, samtidig som han jo er glad i kona si. Må være vondt å rives mellom to personer.
Nå har det jo gått litt tid for din del, tenker du fortsatt like mye på hun andre? Eller har du klart å lande og slå deg til ro med avgjørelsen din?

Anonymkode: bb112...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...