Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Heia alle sammen!! Endelig er jeg tilbake, har savnet dere så grusomt mye!!!!!!!!

Men nå skal jeg få tilbrakt litt tid her fremover!

Kom hjem fra Trheim for 1 og enhalv time siden og det er allerede sent........Har hatt noen alldeles deilige, herlige, vidunderlige dager sammen med venninne L og noen andre venninner og blitt kjent med et par nye! Og det er jo kjempemorsomt! I love friends!

Så har jeg fått shoppa maaasse...........NM i shopping :ler: Deilig, sitter bare her å beskuer mine nye antrekk og alle feriegavene jeg har kjøpt! Har en tendens til å komme hjem med utrolig mye greier til hele familien, så jeg er snill sånn sett! Elsker å gi bort gaver! Flaks som F*** at det var en kanongrei fyr som sjekka inn kofferten min............den var syv kilo for tung....... :sjenert:

Å tenk, jeg har så og si ikke ofret prøving eller symptomer en tanke! Brystvortene var svinaktig ømme men det har gått over. Så nå kjenner jeg ikke annet enn gnagsåret jeg har på en hæl, samt backpain! Med andre ord så er jeg helt symptomfri og normal i hodet! Skulle tro jeg hadde vært på avvenning :ler:

Men jeg har jo sett sinnsykt mange gravide og folk med barnevogn! Overalt! Så det har visst vært som en boom!

Har ikke tenkt på tanta heller å har ikke noe tegn fra henne enda..............Skal på GU imorgentidlig så jeg håper værtfall ikke at tanta kommer fossende akkurat da..............! Så håper jeg at han gynekologen er grei så vi får en fin samtale om ting og tang!

Usj...skal finne meg en tbl mot halsbrann før jeg tar fyr!!! Vi spiste en tacopizza før jeg dro fra Trheim og den var så sterk........... :overrasket:

Så skal det bli så ubeskrivelig deilig å nikose å snuuuse på mannen!!!!!!!!!!!!!!! Har savna han ja............Så skal jeg innom her å få svara dere og oppdatert meg mer utover uka!

Nattinatt........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååjåjåj! Velkommen tilbake vennen :klem: Lykke til hos Gyn :) Jeg er så trøtt at jeg tror jeg faller over.. :ler: Måtte bare inn å snike litt først. Sove godt prinsessen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beibs!

Joda, det gikk bare bra på GU forsåvidt...Men jeg fikk liksom bare stotra frem det at vi prøver og om han liksom kunne se om alt så ok ut...Å det gjorde han nå, kikka og klemte og tok sånn ulgreie oppi der og sa at alt så bra ut! Men da jeg kom ut hadde jeg liksom titusen spørsmål til :roll: Skulle jo høre om han så noe antydning til tanta eller evt ingen tante osv osv........Kunne liksom ikke bare gå inn igjen. Dessuten er han ingen råkoselig fyr, han er kjempeflink og proff, men liksom ingen venn if u know what I mean! Mista sikkert noen sosiale antenner da han satt begravd i skolebøker noen år :ler:

Så det så.........Kjenner at jeg egentlig føler meg litt trist og tom inni meg.......Var bitte litt antydning til litt farget utflod isted, så tanta kommer vel snart........Vet ikke om jeg orker flere dritt tantebesøk.......Sa*** jeg hater den fæle fæle mensen altså. Vil hyle høyt......Og neste EL er vi på kjempesuperfamilieferie i syden.......Ikke akkurat mest gunstige forhold for noe storproduksjon da nei...

Oi,oi,oi så positivt alt er.....................

Så er jeg trøtt så skal jeg på arbeid snart.........VIL IKKE!!!!!!! Skulle ønske jeg bare kunne streike :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Uff da, hørtes ikke noe særlig bra ut, du trenger en stoooor klem :troest: og en til :klem: . Vet så veldig godt hvordan du har det, og det er forferdelig. Jeg gikk også med et stort tomrom inni meg som jeg aldri klarte å fylle, ingenting hjalp. Også blir det ikke bedre at alle er gravide eller har små nudelige bebiser. :forvirret:

Første gang jeg var hos gynekolog klarte jeg ikke å si at vi prøvde en gang, han var så veeeldig legete,hvis du skjønner hva jeg mener ( kan jo ikke forklare heller,og jeg som er lærer :roll: ) "Takk og lov" for at det var noe galt og jeg måtte til han igjen, etter 6 lange uker. Først da klarte jeg å sotre det fram, utrolig tåpelig,men sånn er jeg nå bare.

Du får bruke din kjære som psykolog (og oss da selvfølgelig), ikke steng han ute er mitt råd. Jeg ville ikke såre min kjære så jeg sa ikke i fra når jeg testet eller når jeg var skikkelig langt nede og det angrer jeg på nå, tror han hadde skjønt meg og problemene våre litt bedre da. Var ikke før vi begynte med prøverør at han "ble med",ikke før vi var på egguttak egentlig,men han ble en helt annet og var nysgjerrig, stilte spørsmål og ikke minst han forsto meg litt bedre. Nei huff, nå graver jeg meg ned i de tankene igjen, opp med deg Melli! (Jeg har ikke noe særlig positive tanker rundt prøverørsprosessen skjønner du, annet enn resultatet da)

Du må ikke grave deg helt ned,litt er lov ;)

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Å så godt å "se" deg hjemme igjen. Supert at tr.heims turen ble en suksess. Vi var nå i byen din på tirsdag, tok oss en liten shoppedag.

Husk nå på at du har oss her når tankene blir litt tunge, mye bedre å få skrevet det av seg, enn å sitte inne med det.

Sender over et dusin :klem: og håper morgendagen blir bedre.

Koz koz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå.....Dere er så gode at nå kom tårene her..........Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere altså! Nå er jeg bare sinnsykt sliten, kroppen verker og jeg er trøtt og semisentimental....Så er dere så gode og forståelsesfulle. Jeg er så glad dere finnes..........

Jeg har såvidt fått snakket noe med mannen idag, litt nå mens vi spiste kveldsmat bare. Sa bare hva han gyn. hadde sagt. Så klarte jeg liksom ikke si mer til han heller. Enda jeg er den store pratern..Men så klagde jeg så forferdelig over hvor psykotravelt det var på jobb og hvor vondt jeg har overalt.....Så har han liksom vært ute og snekret fra han var ferdig på jobb og til jeg kom hjem ikveld :sjenert: Så han er jo kjempesliten....Og da ble det så feil at jeg skulle klage enda mer....Men skal se i helga om jeg får rodd meg innpå temaet.

Vi snakket faktisk litt om bøker ang svangerskap isted. Jeg klør jo etter å kjøpe meg ei bok eller to, har lyst at han også skal få seg ei bok å "lære" litt...Han lurte på om jeg ikke fikk lest nok på nett... :roll: Men så sa jeg at det var for hans del også så han kunne følge litt med og sånn..."Men du forteller meg jo det meste du" sa han! Antakeligvis i et håp om å slippe å lese noe mer enn avisa! :ler:

Venter litt til med det da....Dessuten kan jeg klø meg på at hvis jeg skal få kjøpt ei sånn bok her i byen så er det noen som får det med seg og kommer til å tro det allerede er noe på gang...Og da blir jo alt bare flaut og ekkelt..

Oi oi oi så skravlesyk jeg var nå! Men det er liksom bedre å ha dere enn mange av mine andre venner. Eks på hva jeg har fått hørt 1 million ganger:

* Du må ikke tenke på det!

*Ta det med ro, det blir snart!

*Du må jo dra til legen og høre hva han sier om saken!

Ja om det bare var så enkelt!!! Men legen sier også at det er normalt at det kan ta et år eller så....Var nå jaggu meg en gang jeg skulle falle under kategorien normal............................. :ler:

Nå er jeg så trett at jeg svimer av snart :overrasket:

Planer for morgendagen:

*Ringe mamma og få et tlfnr jeg trenger

*Ringe venninne V og høre om hun kommer på man eller tirs

*Trene.............................................

*Støvsuge

*Vaske badet

*Tørke støv

*Lage middag til min elskede

*Stikke innom banken og skrive under på et papir

* IKKE få mensen

Så får vi se da....Hvor mye jeg orker....Skal først og fremst sove....myyye! Må bare vekke sambo som ligger på sofaen og få han i seng. Stakkars mann han er helt utslått...Flinke flinke mannen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloha!

Idag er jeg så kry over megselv at jeg svever!!

Jeg har trena idag!!!!!!!!!!!!! Endelig klarte jeg å hute meg avgårde og hadde ei bra økt! Og ryggen er allerede bedre etter bare ei økt! Så nå må jeg bare huske på det og komme meg igang igjen..

Ellers så har kåken fått seg en kraftig omgang med støvklut og støvsuger...Gjett om det trengtes :overrasket: Blæh!! Shame on me.....

Så har jeg hatt snarbesøk av papsn og brodern, så har jeg vært på snarbesøk hos svigers! Misunner dem bare litt for at de skal på hytta i helga....Og jeg har arbeidshelg :frustrert: Er blitt helt arbeidssky jeg :sjenert:

Nå gjenstår det bare å rydde kjøleskapet, handle og lage noe mat! Kom ikke på det igår at det er fredag idag! Vi har aldri middag på fredager, for da koser vi oss med noe ekstra utpå kvelden!

Har fortsatt ingen tegn til tantebesøk...Annet enn tendenser til raseriutbrudd i flekkene...Utrolig hvor lite som kan fyre meg opp av og til :forvirret: Men men....

Tror jeg som oftest får tanta når det er helg så jeg regner med den kommer imorgen eller søndag............................Desverre.......Hvis den formodentlig IKKE kommer så blir jeg å vri meg lengst mulig før jeg tester....Onsdag eller torsdag kanskje. ( Så blir det på mandag sikkert :ler: )

Men jeg tørr ikke tenke positivt. Den kommer helt sikkert som vanlig. Men det er så J**** irriterende at det varierer så mye på syklusene. Tror min lengste har vært på 38 dager...Så da har jeg noen dager til å lure på......

Nå skal jeg surfe litt å se hva som finnes av bøker ang temaet......Luftet som sagt idèen for sambo igår uten stor respons...men kjenner jeg han rett så trenger han bare litt tid til å fundere på saken så er det nok ikke så farlig lengre!

Men så vil jeg liksom egentlig ikke ha noen bøker i tilfellet vi en dag finner ut at vi ikke kan få barn i hele tatt... Ja alt skal man bekymre seg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann skravlehøna. :klem:

Bare innom for å ønske dere en fin helg, tross arbeid da.

ps: når ska du gjær nokka me sign din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom med en :klem: før jeg løper for å spise middag... Kommer sterkere tilbake senere jeg!

Men godt at gyn.us kunne konstantere at alt ser bra ut i allefalL! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.. Jeg vet at det folk og bedrevitere etc sier, høres helt idiotisk og meningsløst ut, men ofte er det fordi de ikke kan sette seg inn i det.. eller fordi de rett og slett er idioter.. Det viktigste er hva du tenker og føler, og ingen kan forstå hvordan det er å vente å vente, utenom deg selv, og de som selv har opplevd det. Jeg kan ikke annet enn å klemme litt :klem: og sende noen gode tanker fra Bodø :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe Pondusa! Det lurer jeg også på! Aner ikke hvorfor den er sånn eller hvordan jeg får den normal igjen :ler:

Så hvis noen vil fikse den så versågod! Jeg har ikke peiling............!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde peiling likevell!!!!!!!!!!!!!!!1

Jøss! Det var jo ikke vanskelig engang!!! Må kanskje prøve meg på ting før jeg sier jeg ikke kan.......... :sjenert:

Takk for god hilsen ballerinaen min! Snill as usual du og alle de andre!

Nå bør sambo våkne så vi får planlagt litt matshopping for helga og dagene fremover...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal kjøpe en bok jeg! Det er så utrolig koselig å lese i (og selv om alt står på internett så blir ikke det det samme)

Jeg kjøpte en bok på mammutsalget tidligere i år, lenge før vi skulle begynne å prøve -og mannen rista nok ørlite på hodet av meg. Men nå når vi er i gang, og den har kommet frem på stuebordet, har han lest ivrig i den et par ganger. (Vi må bare passe oss for uventet besøk...!) :ler:

God helg -håper det ikke skjer noe i helgen og du kan teste på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

Jeg vet ikke engang hvordan jeg skal skrive dette ned men jeg må bare prøve...

Det er egentlig flaut men jeg må bare fortelle det likevel...

Jeg flippa helt igår....Rett etter jeg slo av pcn og vekte sambo....

Vi hadde planlagt å handle og lage oss noe godt å spise, som vi stort sett alltid gjør på fredagskveldene. Skulle bare kose oss vi to og kanskje kjøre en tur i bilen eller på mcn.

Så bare klikka jeg helt plutselig...Kjefta noe forferdelig på sambo og var skikkelig fæl. Noe som selvsagt resulterte i at han ble fortvila og ikke minst forbannet...Hvem blir ikke det av å våkne med et psyko fruentimmer over seg liksom?

Alt var feil og alt som ble agt ble feil...Jeg gråt og gråt og gråt....Kjente at mensen var påtur og gråt enda mer...Hylte formelig til sambo og sa bare masse fæle ting. Det kjentes t som om jeg skulle bli stein hakke gal i hodet.

La meg på senga og hulket...Sambo kom etter og prøvde å finne ut hva i all verden som gikk av meg!!

Vi fikk pratet litt om oss og kom fram til at det var ikke det som var galt. Så skulle jeg begynne å fortelle om at tanta var påtur, så klikka jeg helt igjen.......

Stakkars stakkars sambo....Jeg var skikkelig grusom altså...

Heldigvis dro han meg på stua og satte meg i sofaen og fikk meg til å snakke til han. Vi snakket masse og lenge om prøvingen og det å evt ikke kan få barn.

Gudskjelov at jeg bor sammen med en voksen og fornuftig mann........For jeg var ingen av delene igårkveld.. Han sa at jeg var nødt til å prøve enda hardere å ikke tenke på det hele tiden. Og at vi skulle bli flinkere til å snakke om det, men at vi må leve normalt og at jeg ikke må legge meg ned å dø hver gang mensen kommer! Sant nok egentig...

Så sa han at vi ikke vet hvor lang tid det kan ta og at vi skal fortsette å prøve så godt vi kan, samt at jeg kan prøve å finne mer ut om når og evt om jeg har EL i det hele tatt. Må prøve å kjøpe en sånn digital ELtester tror jeg...

Så sa han også mye om at hvis det ikke skjer noe når det har gått noen mnd til så får vi begynne å finne ut om det er noe galt med noen av oss. Og hvis det skulle vise seg at vi ikke kan få barn så må vi bare prøve og gjøre det beste ut av det...Hvilket jeg svarte at hvis jeg ikke kan få barn så tror jeg jeg drar min kos og reiser verden rundt til jeg dør..........Supervoksent.........

Det endte nå med at sambo tvangsholdterundt meg til jeg sovna i armene hans på sofaen...Så la vi oss og jeg husker at jeg mumlet mer om barn og at han hysjet meg i søvn....

Idag kom tanta for fullt....Jeg har skrekkelige menssmerter og fryktelig vond rygg og gud bedre meg hvor lyst jeg har til å være hjemme. Men jeg vet at det er umulig å få folk på arb så jeg er nødt til å dra...Kjennes ut som jeg har hatt et angstanfall de lux....Ikke at jeg helt vet hvordan det er, men jeg kan godt forestille meg at det er slik. Er bare pokkers nødt til å ta meg i nakken og skjerpe meg altså...............for tydeligvis så takler jeg dette bare værre og værre....Og det går jo ikke an å ha det slik. Gruer meg jo allerede til neste gang. For i august vet jeg at det kommer til å bli så som så med prøvingen så da blir det september neste gang kanskje det er noe håp. Og da har det gått et år...........

Dagen har bare gått så alt for fort, må bare stålsette meg og hoppe i resten av den...Og på toppen av det hele, nå mens jeg satt her og skrev så ringte det en jæ*** idiot fra barnas bokklubb og lurte på om jeg hadde noen barn under ti år!!!!!!!!!!! Jada! Mange! En hel drøss faktisk!!! Sa ikke det da.... Og jeg begynte ikke å gråte...Wow....

Så sånn er ståa her i huset...Fryktelig koselig....Men det går vel over. Selv om jeg nå går rundt og er redd for min egen psyke. Redd for at jeg skal være helt ustabil og begynne å gråte ute eller på arbeid eller hvor som helst...Men jeg tror det skal gå bra...Håper det i alle fall. Har ikke spesielt lyst til å bli noen rikstulling liksom...

Nå koker sambo grøt til middag før jeg må dra! Må prøve å hjelpe han litt så han ikke helt mister troen på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, Skytte, nå skulle jeg ønske jeg var der og kunne gi deg en god klem! Men det høres ut som om du har en god og snill sambo som er der for deg når han først skjønner at du har det veldig vondt. Jeg tror ikke du trenger å være redd for psyken din, jeg synes det høres ut som om du har hatt en helt normal sorg/panikk-reaksjon, og kanskje det var akkurat det kroppen din trengte akkurat nå, å slippe ut all denne negative energien så du kan prøve å fokusere positivt igjen.

10 PPer er lenge å gå og vente når man ikke vet OM det er noe galt eller eventuellt hva som er galt. Snart kan dere jo få en utredning og se om det er noen grunn til at det ikke skal gå, og da slipper man i hvert fall å leve i uvisshet lenger. Det kan jo hende at dere bare trenger et medisinsk knuff for at det skal fungere.

Tenker på deg, Skytte - og husk at de fleste av oss kan "klikke" når det stormer som verst, det har det gjort for meg flere ganger :rodme:.

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ville bare gi deg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gooooooooooooood trøsteklem! Du har en vidunderlig samboer, han vet å passe på dg det er helt tydelig! :klem: Helt normalt å reagere, Skyttevennen - det er et hel*etes slit å prøve og prøve uten at noe skjer.. :trøste: Skjønner deg så godt! :klem: Du skrev noe i dagboken min som jeg svarte på der, men vil bare gjenta igjen at det er kjempeviktig å snakke sammen og dele på frustrasjonen og fortvilelsen, sånn som dere nå har gjort. Selv om du synes hele "utbruddet" ditt var fælt og flaut og j*vlig, så synes jeg det hørtes ut som et sunnhetstegn!

Pass på deg selv, vennen! Og la mannen din passe på deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg satt ut i havgapet, kunne jeg nesten kjørt til byen bare for å gi deg en stor :klem:

Høres ut som du har funnet deg en fantastisk mann, han må du virkelig ikke gi slipp på!

Får så fryktelig vondt i meg når andre skal plages så inderlig med å bli gravide, og så sitter jeg her og har klart det 2 ganger med prev.....

Tror kanskje det utbruddet var kroppens måte å si fra på, nå fikk du ut masse gørr, samt at dere fikk pratet litt sammen. Husk at det er lys i tunnelen, selv om veien er litt kronglete! :klem:

En dag blir dere fantastiske foreldre, det er jeg helt sikker på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Takk for fine svar jenter! Dere er bare best...Er så glad for at dere finnes der ute! Har lagt igjen svar i bøkene deres!

Arbeidskvelden har gått bra. For det har vært supertravelt så jeg ikke har rukket å tenke på annet enn å få gjort det jeg skulle...! Og så har jeg jobbet med så supre folk som man bare blir glad av å være på jobb med!

Så jeg er i godt humør egentlig, værtfall helt ytterst!

Hadde planlagt kveldsmat og en kjøretur med sambo da jeg kom hjem! Men så var han på jobben...Men han ringte og syntes idèen var bra, men han drev og venta fælt på noen folk som ikke kom....Så han håpet bare at de dukket opp snart så vi rakk det før det ble natt...! Det håper jeg også siden jeg skal tidlig opp imorgen...

Sambo er en god kar ja...Han er virkelig det! Litt tungstarta av og til kanskje, men hva kan man egentlig forvente av disse mennene? De kan jo umulig ikke forstå seg helt på oss! Men det er fint når de prøver og ikke treffer så allerværst til slutt!

Er så glad for at jeg har han... :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...