Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

På mange måter så vet jeg så veldig godt hvordan du føler det med den prøvinga... Kanskje det hadde vært bra og gjøre som Orkideèn sier, og rett og slett hoppe over en PP. Ta det med ro, drikke vin og kose seg på alle mulige måter????

Onsdags- :klem: før Pi@mor raser til bærtetrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæppi nju jer!! Hehehe...!

Nå har jeg jo ikke vært her siden dagen før igår jo :overrasket:

Hva har jeg gjort??

*jobba

*trena

*besøkt gudungen min

*tatt vare på maaasse pokkers sopp (er litt lei av den nå ja!!)

*tatt vare på moltesyltetøyet jeg har lagd!

*besøkt svigers

*overlevd stormen :ler:

Idag har jeg også jobba..æsj det er oppskrytt! Penger burde absolutt vokse på trær!

Etter jobb GIKK jeg og henta gudungen min(teit ord å skrive.....altså han jeg er gudmor til!) for jeg hadde invitert han på middag! Med lots of icecreem etterpå :sjarmor:

Så har jeg tatt vare på meeer sopp :overrasket: Og heldigvis kom venninne S innom og henta resten før jeg fikk spunk og måtte få fire liter medusin :)

Fikk ei flaske vin av henne heller!Jippi! Vi planla til og med når vi skal drikke den!

Så har jeg rydda og støvsugd så det er klart til vasking her imorgen...

For da har jeg fri og har planlagt;

*trening

*husvask

*bake brød

*bursdag til svigermor

*syklubb til venninne M

Så får jeg se hva jeg orker/rekker! Planlegginga er jo halve arbeidet sier dem, så jeg er jo allerede godt igang ;)

Ellers så har jeg litt ekkelt vondt i høyre pupp..Har hatt det et par dager nå..inne ved armen...Det bekymrer meg bittelitt når jeg tenker på det, så jeg prøver å la være! Kan være at det er noe betennelse fra beinvevet. Ja,ja what ever!

Har det skjedd noe annet da...? Nei...Er ikke kommet helt igang med :kline: enda denne gangen....Er så trøtte og slitne begge to at det har bare kommet smask så snork liksom :roll: Men det er vel ikke EL riktig enda så....Må forresten begynne å teste for den snart sikkert...!

Peony,Orkis og Pi@; takk for koselig besøk!! Blir like glad som alltid vet dere!

The L word er bra ja :sjarmor:

Men nå skal dere høre hvorfor det er teknisk umulig å få gjennomført noe hanky-panky på hytta... For det første er vi aldri der alene, svigers er der hver helg så og si...Og det er jo deres hytte så vi kan jo ikke nekte dem det heller da.... :sjenert:

Så ligger soverommene vegg i vegg...Og det er tynne vegger...Man kan ligge å prate med hverandre på hver sine rom.... :sjenert:

Og til slutt så knaker sengene så sinnsykt at det går knapt an å puste uten at det høres..

Ellers så er vi på tur sammen så noe baby made in (værtfall under) heaven blir det heller ikke! Det finnes bare rett og slett ikke muligheter for det...Uten å bli oppdaga i allefall! Og jeg kommer ikke til å få det til med dem som tilskuere! Litt av et hørespill :ler:

Men tror vi skal rekke EL akkurat når vi kommer hjem! Håper det....!

Ja vi kommuniserer ikke så verst faktisk! Det har bedret seg som tiden har gått!

Er fint å vite at jeg har en tenkende mann( :ler: ) men kunne gjerne tenkt meg å vite litt mer om akkurat HVA han tenker til tider....! Men det kommer vel ut etter hvert!

My God som jeg babler idag!! Så mye tull og tøys! Er i skikkelig gokkohumør idag!

Skal bli så sykt deilig å ikke stå opp halv sju imorgen tidlig!!!!

Har forresten vært hos legen med prøve og jeg hadde ikke uvi!! Jippi! Det var godt ja! Er nok enda en gang bare hypokonderen i meg som slår til!

Nuh tror jeg jeg skal gå ut å se om min kjære har vært mye flink å bygge idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Du ligger ikke på latsiden nei. Synes du er kjempeflink jeg!

Når jeg har fri så blir det fort til at jeg blir ganske lat. Men det har man vel egentlig lov til vel... :sjenert:

Synes nesten jeg kan se for meg ansiktene til svigerforeldrene dine hvis dere :humpe: på hytta. En blanding av :overrasket::rodme: muligens.

Har gjort det selv, det ble visst litt for høylytt, var ganske flaut å se dem i øynene dagen etter. :rodme:

Kos deg med fridagen i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen! Hehe, tror vi er TO som har blitt hypokondere... :ler: jeg har blitt ekstrem til å føle og kjenne etter vi begynte med prøvingen ;)

Imponert over energien din, du er nok et godt "kjerringemne" ;) Hva bruker du all soppen til?

Ønsker deg en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!! Masse besøk!! Da ble jeg kjempemegasuperglad!!!

Orkidèen; Takk.... :sjenert: Må bare være det når jeg kan, men det er lenge siden det har vart såå lenge :) Håper det varer ut året i allefall, for det er veldig godt!

Magolia; Bra jeg ikke er alene!

De litt eldre damene på jobb nesten himler med øynene til meg når jeg snakker om kjerringsyslene mine :ler: Jeg er litt gammeldags på mange måter..Egentlig er jeg mye rart jeg!

Soppen tørker eller forveller jeg så bruker jeg den i mat! Godt i gryter, på pizza, til pasta...alt nesten! Sopp og løk som man surrer på panna med en skvett fløte i...yammmmmi....Deilig å ha sammen med kjøtt! Så ble jeg sulten igjen........ :roll:

Lille B; Trivelig at du stakk innom! Har vært hos deg også en tur!

Felixa; Det er såååå lov å være lat å nyte fridagene sine ja! Du skulle bare visst hvor mange sofadøgn jeg har bak meg! Skal jobbe 7 dager i strekk fra imogen av så da må jeg ha det litt på stell, er så guffent å komme hjem til hiroshima liksom....!

Ja vi er så mye sammen med svigers at jeg orker ikke noe slikt nei....!

Men...nå regnet jeg litt her igårkveld, og tror kanskje jeg får EL FØR neste helg! Jeg er så teit med tall altså, godt gjort at jeg kan telle til ti egentlig....Fant ut at jeg bare måtte begynne med testene idag, men det var nok litt for tidlig!

Har fem igjen...Må huske å bestille flere ikveld!

Ellers så dro jeg på trening etter frokost idag :overrasket: Det var bare litt tungt ja........Men såå deilig etterpå :sjarmor:

Så bar det rett hjem, satte brøddeig og startet vaskingen mens den sto til heving!

Nå er huset rent, klærne rene, jeg er ren og vi har nybakte brød :klappe: Så da nikoser jeg meg her inne før jeg må hente sambo på jobb!

Så skal vi en tur til byen å gjøre div ærender!

Så blir det bursdag og sikkert litt spising...æsj da..Ja,ja er heldigvis ikke hver dag!

Men spørs om jeg rekker å dra til venninne M ikveld...Skulle så gjerne ha gjort det, savner skravlingen å sladringen, tjihi!!

Noen andre som har dilla på musikk? Er nok mye derfor jeg er litt hyper for tiden. Sambo er lite innendørs så jeg dunderspiller musikk og :plystre: så snart jeg har anledning! *dansedanse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang imponert over effektiviteten din ;) !!

Musikk gir meg masse energi, MÅ ha musikk på full guffe når jeg tar helgevasken!

Kjipt at du skal jobbe i helgen, men ønsker deg likevel en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!

Nå skrev vi til hverandre samtidig,Magolia!! Scary!! Hehe!

Joda,blir nok helt sikkert en bra helg selv om jeg må jobbe! Men jeg har liksom begynt å glede meg til neste helg allerede :)

For jeg elsker å ha fri.............Å det er det jo sikkert ingen andre som gjør,neida! :roll:

Jeg har ingen planer for idag før jeg skal på jobb...Hmm...Vet bare at jeg skal ha meg en ekstra dupp for jeg sto så tidlig opp idag!

Var neg ELtest idag også, men jeg tror ikke det blir pos før lør/søndag. Men nå tørr jeg ikke hoppe over en dag heller...Har fire tester igjen,håper det holder.....For jeg glemte å bestille nye igår :roll: Må gjøre det nå så kanskje jeg har dem til mandag...tvilsomt..blir nok værtfall tirsdag..Meen det skulle holde akkurat det! Bablebable........

Riktig god helg til alle som evt. titter innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem: Hjemme en liten tur nå! Det er så deilig. Håper du har det bra, og slapper av litt mellom all flittigheten din :ler: Smitter over på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det lørdag igjen!

Å gosj a meg,har hatt to helt sprø vakter på jobb til nå..Tørr ikke tenke på hvordan morgendagen blir :overrasket: Hvis jeg kommer meg så langt, fikk meg en kink i ryggen igårkveld så den er vond.... :frustrert: Har ikke tid til slikt!!!

Så nå er jeg temmelig frustrert og egentlig ganske sur :tristbla:

Så sovna jeg på sofaen ista og skulle ikke kommet meg derfra, så endte det med at jeg ble sur og irritert på sambo... :tristbla: Det var jo selvsagt veeeeldig lurt.

Men jeg er egentlig det enda, for han dro ut å jobba før jeg liksom ble ferdig med saken. Og da blir det værtfall ikke bedre. Vi som liksom skulle ha det så koselig og lage pizza sammen. Blir jo veldig morsomt nå......

EL testen var neg idag også, så da blir det kanskje imorgen. Egentlig bare bra for jeg føler ikke for noe babylaging idag nei. Æsj hvor kjedelig det er å være redusert.........å småsur..............blæ...........

Men det går vel over!

Har egentlig ikke noe mye fornuftig å skrive idag.Idag heller!

Må vel bare lage den fordømte pizzaen alene nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knis...! Sambo kom hjem midt i pizzabakingen og overøste meg med nuss og kos på kjøkkenet! Tenker det var en som ikke ville ha noe dårlig stemning ja ;)

Så nå har vi spist og spilt yatzy.......sier ikke mer om den saken :frustrert:

Formen min har faller stadig og jeg lurer på hva galt jeg har gjort??

Har fått sår hals og er så slapp..........As if ikke vond rygg var nok?! Blir så forbanna at %#&¤/¤()#!! Skal nå se hvem som vinner til slutt for jeg har nemlig ikke tenkt å gi meg over! Never!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk snille dere....

Ble ikke mye jobb på meg idag nei...Har sovet fryktelig dårlig inatt og har fått feber :tristbla: Så her sitter jeg da...Såvidt jeg klarer å holde på med pc`n pga det er sååå varmt!!! Frøs som en gal ista så sambo fyrte i ovnen, tok på meg ullsokker og pledd snille mannen! Nå holder jeg på å renne bort....

Blir så sint jeg :frustrert: Jeg var syk nok i juni...Har ikke tid til dette!!! Har jo kommet så godt igang med treningen og alt har jo vært sååå bra nå!!

*sprer eder og galle* Som om det hjelper :roll:

*trøstespiser is* En litt bra ting med dette da...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, å være syke er noe herk! :frustrert:

Da hjelper det litt å bli dullet med og spise noe godt, som f.eks is.

En kjempe stor god bedringsklem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille dere...

Er nå smått her da..for jeg klarer ikke ligge så lenge av gangen. Har hatt en liten dupp men tror jeg må ha en til snart...

Var neg ELtest idag oxo...hmmm...sist var den pos på denne dagen...Men den er jo kjent for å ikke være helt regelmessig da :roll:

Lurer på hvordan det er når man har feber og slikt..om det har noe å si hvis jeg får EL imorgen.. For prøvingen lksom, det kan vel bli befruktning fordet?? Det blir ikke for hett liksom? Fikk jeg nå enda en ting å tenke på....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...