Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

:ler: Du er nå søt!

Jeg var i ekstase sist måned når jeg fikk EL, den kom jo så sent at jeg trodde at den skulle utebli.

Men jeg shopper nå ikke-gravide-klær, jeg er nemlig helt sikker på at det øker sjansen for å bli gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle bare så inderlig ønske at EL=befruktning...Sånn helt garantert. Men,men..

Har vel shoppa min dose i sommer.....Men skulle hatt meg en høst/vår jakke...Og noen kule støveletter, melder meg inn i den klubben jeg også!

Problemet mitt er at jeg er tynn to steder; i armene og i leggene :roll: Prøver febrilsk å dytte litt av lårene ned på leggene slik at de ikke ser så pipstilkete ut...men det nytter ikke...så jeg plages med at de blir for vide..Så finner jeg nesten ingen med sånn hæl som jeg kan leve med.......

Gosj for noen problemer jeg har :overrasket: I need a life.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning sunshine! :smilyblomst:

Grattis med EL!!

Nå vil jeg ikke se deg mye her inne på KG.......du har andre ting å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Fru Blå og Magolia!!

Jeg vet, men mannen er på jobb til fire!!!!!! Så det er jammen meg venting i alt jeg skal gjøre :overrasket: Men skal jammen meg doble innsatsen og gi alt!! :ler:

Har snakket med han på msn og han var også glad!! Sa at denne gangen må vi jaggu meg få det til!

Så sa jeg at idag ble det :kline: til middag og kvelds :sjarmor: Å litt mat mellom måltidene, hehehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er så søt at du kommer med :dagens-rose: i dagboken min, så må du jo få et :kyss: og en diger :klem: igjen, med et intenst ønske om at det skal klaffe for dere snart og at du får en herlig helg!!! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Orkidèen!!

Håper alt jeg er kar for!! I allefall kvinne for.......!

Må prøve å spise litt nå...Har ikke vært spes sulten idag. Har prøvd meg på kjøleskapet et par ganger, men det er ikke noe som frister.............Har ikke lyst på noe liksom....

Men mååå pakke innpå noe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Nå så jeg hva jeg har skrevet.........Har ikke for vane å prøve meg på kjøleskap altså!! Men hva tar man ikke?! :ler::ler::ler:

Jeg kan umulig være helt normal..........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Nå så jeg hva jeg har skrevet.........Har ikke for vane å prøve meg på kjøleskap altså!! Men hva tar man ikke?! :ler:  :ler:  :ler:

Jeg kan umulig være helt normal..........!

:hoho:

Herlig skjønn er du! God som gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.......... :sjenert: Blir litt flau....Men jeg bare er sånn.....

Men jeg er egentlig veldig glad for det, for jeg liker å få folk i godt humør og til å le! Selv om jeg sier og gjør myyye rart.....!!!

*kaster meg over mitt sexy kjøleskap* Give it to me baby... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Pi@! Takk takk..... :sjenert:

Ja nå begynner jeg også å syns at det må bli vår tur...Ett år er way too much ventetid for meg :overrasket:

Kvarter til mannen kommer hjem :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempe bra at EL kom!!!!

Da er det bare en ting å gjøre i kveld. :sjarmor:

Satser på full klaff denne mnd!

Nei,det blir nok ingen dagbok på meg, er her i rykk og napp. Og i dårlige perioder så graver jeg meg ned, laaangt ned. Synes det er koselig å bare gå på besøk jeg.

Håper virkelig at denne mnd er mnd med stor M for dere! Blir spennende å høre resultatet om et par uker.

Kos deg i kveld. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her var jeg igjen... :overrasket:

Felixa;Kjempekoselig at du vil besøke meg i alle fall :klem:

Og hvis du vil kan du godt få grave deg ned her inne hos meg....Så kan jeg passe på deg når du har det tungt...

Men vet dere hva.........Jeg kan ikke tro det selv og kan ikke forlange at andre skal tro det heller, men jeg er nok utsatt for en eller annen konspirasjon;

Hadde middagen ferdig til mannen skulle komme hjem fra jobb, bare at jeg hadde satt den på varmings for det var jo "forrett" først...

Lå i senga med skrekkblandet fryd og venta jeg :sjarmor:

Så hører jeg at han kommer hjem.........Så pratet det så voldsomt :overrasket:

Jodda...Der kom naboen inn i samme slengen!!

Så jeg måtte bare komme meg opp og ut på stua og finne ut hva dette dreide seg om??

Ikke noe annet enn en fryktelig skravlsyk nabo........Sambo bare så på meg og jeg så at han ville le....DET ville ikke jeg!

Marsjerte på kjøkkenet og alarmerte at middagen var ferdig.

Da rasket endelig naboen skankene sine med seg hjem :frustrert:

Så var det å spise for livet før svigers skulle komme å hjelpe sambo med snekring, men tenkte at "vi rekker det"!!

Neida!!!!! For da kom svigerinna mi og måtte ha meg med å se på møbler.........Tvert...........

Og da jeg kom hjem sto sambo i regntøy å la tak ute...............

ER DET MULIG???? Ellers er det ganske så stille her, men den ENE dagen jeg planlegger litt snuskete business rundt middagstider, jo da kommer per og pål og fandens oldemor innom :frustrert::frustrert::frustrert:

Måtte bare riste det av meg her............Må jo le også da.........Men hallo.....Var det ikke noe flaks igjen å dele ut til meg eller??

Så nå må vi vente til ikveld og har dermed gått glipp av 1 omgang! Det var kanskje en sjangs mindre det.............

Huff....får ikke håpe det...Men de sier jo 48 timer, og når det var positiv EL test imorges så "varer" vel muligheten til lørdagsmorgen? Eller ble det heeelt feil??

Kommer jo an på når akkurat egget ble sluppet..........

At ting må være så innviklet!!!!! Ja,ja ikveld skal det bli :kline: om jeg så må ha forsvaret og sivilforsvaret og hæren og heimeværnet i sving for å få være i fred!!

:ler: På den annen måte så hadde det kanskje blitt frø i magen hvis jeg hadde alle dem i sving andre steder....... :ler: Jeg bare MÅTTE ha med en tanken!!

Men jeg mener det for guds skyld ikke!!!!!!!

*biter megselv i leggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Nei, livet skal ikke alltid være enkelt. Vi hadde en gang et vennepar som sto å dundra på ytterdøra vår å lurte på hvorfor i himmelens navn den var låst en søndags formiddag.....

De skjønte nok tegninga da sambo kom å låste opp.....:rodme:

Lykke til i allefall, så skal jeg prøve å ikke bli aaalt for utålmodig om en 14-dagers tid.... :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Synes jeg ser det!!!

Tror dere helt fint rekker det altså! Og ettersom dere holdt på i går kveld også er det sikkert like greit at dere venter litt, så det blir kvalitet på soldatene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Så utrolig morsomt, for oss å lese ihvertfall! Sikkert ikke like morsomt å oppleve! :ler:

Får håpe dere får kvelden og natta for dere selv da.

Så koselig at du vil passe på meg i tunge stunder. Da er det bare å stå på vent,for det er ikke umulig at det kommer en tung stund etter forsøket, og da er jeg ikke særlig hyggelig lengere,bare sur og grinete og veldig sippete. :sinna::( :cry: , litt sånn egentlig.

Ha ihvertfall en kjempe fin natt. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer a baghera?!!

Jo det skal jeg fortelle dere.....!

Kom meg aldri på nett igjen igår...Pga sambo beslagla den for å brenne et haaav av filmer.....Men så fikk jeg den strålende idèen om at jeg skulle begynne å tenke på å arrangere klassetreff!! Bingo! Så jeg begynte med det da og vips var kl tolv :overrasket:

Men det var kjempemorsomt å snakke med så mange fra u-skolen! Noen har jeg ikke sett på maaange år! Så dette blir et morsomt prosjekt!!

Warning: Bed time story ahead............. :sjarmor:

Men den er ikke av den romantiske sorten! Sambo var veeldig romantisk og jeg var veeldig trøtt....Så det ble en merkelig mix! Helt til avisbudet kom traskende (postkassene står rett utenfor soveromsvinduet vårt) idet jeg sa noe sånt som ;oioioi pass på så den ikke faller ut, for DA altså!!!!!

Da ble det stille i grusen ute et øyeblikk.................Og gjett om vi lo!!!!!!!!!

Sambo først helt fortvila for at jeg snakker så høyt bestandig, men så måtte vi bare skratte nå voldsomt.... :ler:

Så det tok sin tid men mission completed yes :sjarmor:

Og da tvang sambo meg til å ligge med bena i været, leeenge....Og det var jo særdeles deilig med vond rygg..NOT! Så nå kan jeg trygt si at vi har prøvd hardt i alle fall, så blir det ikke noe nå.....da.........

Men må ta en runde ikveld også for å være sikker..... :sjenert:

Pondusa,Magolia,Peony,Felixa og Mrs P: takk for besøk!!! Dere gjør meg så glade :danse: Og det er ikke annet å gjøre enn å le! For slik er det i mitt komiske liv.....! Men nå er det bare å heie på de små svømmerne, å &=)(/&E¤W# hvis de ikke svømmer fort nok!!

Ellers så har jeg vært hos legen idag og der skjedde følgende:

*sa at jeg ikke orket å være hjemme lengre og vi ble enige om at jeg kunne prøve å starte på jobb på mandag! Så sa jeg at tbl jeg fikk ikke funka på meg, og ba om andre isteden. Det fikk jeg. Var bare paracet for det er det jeg aller nødigst tar. Han lurte bare på om jeg ikke ville ha noe sterkere og noe å sove på?! :overrasket: Halloen liksom....Jeg har ikke noen intensjoner om å bli pillemisbruker...

Legen syntes jeg var fryktelig positiv da! Akkurat som det var en dårlig egenskap! Men den som smilte og lo da jeg dro, jo det var han!

Så var det prøvingen ja Den snakket vi også om...Så nå skulle han skrive henvisning til gyn så fikk vi ta det derfra. Så nå skjer det jo noe i alle fall!! Så får vi bare inderlig håpe at det ikke trenger å gå lenger.....

Uansett så klarte jeg å bli litt irritert for han klarte å si som alle andre hersens leger; Men du har jo ingen hast!! Du er jo bare 25år!!

Så sa jeg at ja kanskje det, men jeg har en mann som blir 37...Jammen det var ikke noe problem for menn var fruktbare leeenge etter den alderen!

Men for svarte da!! Jeg syns slett ikke jeg er sååå ung, og ikke mannen heller....Jeg vil ikke at mine barn skal få så innmari gamle foreldre...

Min mam og pap er kjempeunge og det syns jeg er sååå bra for da får jeg kanskje behold dem kjempelenge!!! (mam var bare 18 da hun fikk meg!)

Skulle gjerne hatt barn for kanskje fire år siden, men da hadde jeg jo ikke min kjære?!! Og tenk hvis det nå blir sånn at vi må til utredning og greier, kanskje prøverør. Da blir jeg kanskje 27 før det skjer noe!!!

Syns at så lenge man er på min alder og har prøvd et år så skal legen bare shut up!!

Veldig så det gikk inn på meg det der da.....Visste ikke det før nå! Men det var greit å få det ut!

Nå skal jeg til fotsoneterapi så skal jeg gå på dagbokbesøk når jeg kommer hjem!!

*svømsvømsvøm og smelt sammentanker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...