Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Voi,voi høyt oppå fjellet......... :ler:

Masse koselig besøk! Så glad jeg blir nå :hoppe:

Og takk for alle gratulasjonene! Blir nesten flau jeg....

Men så koselig at dere syns den var fin!!

Idag har det vært helt pyton på jobb så ryggen er no good....Skal heldigvis på "min" jobb imorgen!

Var i byen en tur etter jobb og kjøpte 20 røde roser og et kort til min kjære!

Kom hjem, lagde pyttipanne, la sammen klær og hadde det ryddig til sambo kom!

Å han ble kjempeglad :hjerte: Sa ikke så mye, for han er ikke sånn. Men sa at han ble glad og at han elsket meg også masse! Så nusset han på meg til maten var nesten kald... :hjerter_rundt: Thihi...Godt med litt romantikk i hverdagen!

Nå har jeg dusjet og sitter bare her å henger! Skal på personalmøte kl 19...Blir vel en intr opplevelse som alltid :roll: Ja,ja det blir i allefall to timer avspasering som jeg nok aldri får brukt....*må komme på å høre om jeg kan få det utbetalt* Har liksom bare ti timer avspas fra før :overrasket:

Ellers så har jeg kjent bittelitt stikking de siste par dagene, litt mer nå ista enn før. Men slik har det jo vært tidligere syklusser også så det er jo intet avvik fra normalen.

Puppene er fortsatt ømme....au...Spes på/rundt brystvortene....Men de har jo vært ømme før så det er jo heller ikke unormalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode klemmer i boka mi. :klem:

De varmet godt på en sur høstkveld. Men heldigvis er det langt mellom slike dager.

Ha en koselig helg!! (litt på forskudd jeg, for vi reiser til svigers i morra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er det helg!!!

Igår var det møte og etter det var venninne L og jeg ute å cruisa litt! Det var koselig! Har ikke gjort det på leeenge! Fikk skravla litt om alt, kvalitetstid!

Idag har det gått i 500 fra kl sju imorges :overrasket:

*kjørte sambo på jobb

*var på jobb selv

*dro hjem og satte brøddeig

*handlet

*hentet sambo

*var å kjøpte meg fjellsko...........

*lagde middag og bakte ut brød

*ryddet kopper

*dusjet

*var på behandling

Og der slokna jeg på to sekunder i den benken!

Lurer litt på hun fotsonedama.....For hun spurte om hvor mange dager det måtte gå fra EL til man kunne ta en sånn graviditetstest? Hmmm.....Hvorfor lurte hun på det liksom?! Hehe, her klamrer jeg meg til det meste!

Spurte om hun hadde kjent på gravide folk at de var gravide, men de utfører ikke fotsone på gravide så det hadde hun ikke...

Ellers så er puppene fortsatt vonde og jeg innbiller meg i allefall at det til tider stikker bittelitt i magen..............Men det er vel av gammel vane :roll:

Pi@: :ler:

Orkis: Håper det jeg også........

Magolia: Takk....Super du også!

Pondusa: God tur! Kos dere masse!

Kommer ikke på noe spes å skrive idag......Tror hjernen har koblet fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Vi må klamre oss til de få symtomene vi har! Krysser fingrene for at det ikke er ønsketenking,men virkelige symptomer.

Åh,tenk å ha årntlige symptomer da.... ømme pupper,kvalm,stikking i magen. Det må jo være en drøm! :ler:

Ha en god natt,Skytte-vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KALAAAAAAS!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er bare i SÅÅÅÅ partyhumør idag :hoppe: Er heeelt vill og har sååå lyst til å danse å drikke vin!!!!!!!!!!

Det er helt sikkert pga jeg har tenkt å teste imorgen! Skulle banna bein ikke forundra meg om det hadda klaffa nå! Har ikke drukket på et par mnd å er sååå gira på fest!!!

Det hadde ikke gjort noen verdens ting altså, hadde bare vært komisk!!!

Derfor vurderer jeg å teste idag..................Er så hyperaktiv!!!!!!!

Har fortsatt vonde pupper og av og til kjennes magen rar ut....Men det er sikkert tanta som er påtur......

Fikk forresten innkallelse til undersøkelse hos gyn idag! Så det har jo egentlig gått fort. Skal dit i november. Men det sto ingenting om hva som skulle gjøres....Så jeg må ringe dem slik at jeg kan forberede meg litt!

Ellers så har jeg gjort verdens raskeste helgevask idag! Orker ikke slite meg ut på vasking.........ikke idag!

Ikveld kommer mamma,pappa og brodern på besøk! Har kjøpt ferske reker som vi skal kose oss med! Mmmmmm!!!

Tror jeg må drikke en liter vann,løpe ti runder rundt huset,vente fire timer, så teste?!

Bite my a** så turbo jeg er nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å takke for besøket jenter! :klem: til alle!

Så glemte jeg å klage over at her var det snø laaangt nedi fjellet imorges :tristbla: Orker ikke vinter enda...........

En annen ting jeg kom på er at jeg har ikke sjangs om å holde meg i fire timer :overrasket: Har allerede vært på do minst tre ganger siden forrige innlegg......Og det bør vel gå fire timer tror jeg, pga konsentrasjonen av hcg...

En annenting er at mamis og co kommer om 2-3 timer....

Hvis det blir neg idag så har jeg ikke klikka for det er jo ikke ikm enda.

Meeen, hvis det hadde blitt to blå..............Hvordan i all verden skulle jeg ha opptredd for dem da??? Mamma hadde kommet til å skjønt det tvert! Det vedder jeg på altså. Hun bare skjønner alt hun, uten at jeg sier noen ting!

Så jeg må bare vente til imorgentidlig............Er "bare" 12-14 timer igjen :overrasket:

Nå har jeg renskrevet møtereferatet fra personalmøtet! Armen verker!! Har jo ikke skrevet så voldsomt mye siden skolen....Så ville jeg skrive dette for hånd bare for å gjøre det liksom :)

Så får alle som ikke var der kopi!

Og jeg klarte ikke dy meg for morsomheter da.........Så jeg håper ikke noen blir sure...Ja,ja blir dem nå det, DA får de møte opp og skrive selv heretter! Nemlig!

Kjeder meg litt jeg......... :sjenert:

Har to bøker jeg holder på med så jeg har muligheten til å gjøre noe med det da....Men jeg orker ikke :ler:

Er bare sunt å ikke gjøre så mye! Jeg surfer jo, det er noe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Innom for å ønske deg en goood helg! Høres ut som du er proppfull av energi, så helgen blir nok bra!

Tvi tvi med testing! Og testen kan du ta når som helst på døgnet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme huldra!

Ja vet det...Men er det ikke best at det går noen timer slik at jeg ikke tisser bare vann........... :sjenert: Drikker så mye vann så det vanner vel ut evt hcg?

Huff!!!!!!!!! Vil egentlig ikke tenke på dette engang :roll:

Er så uenig med meg selv atte fysj!!

Skal jeg teste? Når? Hvordan reagerer jeg? Kjenner spenningen i magen.....Vet AKKURAT hvordan det kjennes i kroppen når det bare blir èn strek.........

Og tankene om "tenk om det blir to blå.........."

Jada, gal her nå ja!!! Skulle ønske alle dere bare var her nå...Her i stua mi og drakk te og skravla litt! Hadde vært kos tror jeg :)

Blir kos å få besøk av familien! Ser dem ikke så ofte for tida pga alt er så travelt...Men det blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle gjerne sittet i stua di og drukket te og skravla jeg. Kjeder meg hjemme alene akkurat nå.

I morra vil jeg :sur: høre om to blå

Kos deg med familiebesøk i kveld

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony: Ja jeg tror jeg kommer til å gjøre det imorgen........Men gruer meg.....

Pi@: Håper at jeg kan fortelle gode nyheter ja.........Men tørr ikke håpe på det....

Vil helst slippe å få bruk for den timen hos gyn...Meeen...

Vet ingen ting akkurat nå! Tenker brått masse rart, så bare dytter jeg bort tankene og tenker bare tull! Er så rar idag :overrasket:

Eller...idag også! Men har vært ekstremt surrete på jobb idag! Helt håpløs i flekkene :ler:

Gleder meg til besøk ja! Snille,gode,morsomme familien min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg med reker sammen med familien din. Koselig av dem å stikke innom deg da.

En kopp te i stua di hørtes nokså fristende ut. Så snart det blir høst og mørkt ute, er jeg snar å krype under pleddet når ungene har lagt seg, og konsumerer MYE te... :ler:

Ha en fortsatt superduperhyperhelg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...