Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

:grine2: Du er bare helt herlig Skytte. Skulle egentlig ikke innom her i det hele tatt, men så fant jeg ut at jeg kunne lese litt og så ble det til at jeg må skrive litt også... sjølom jeg ikke har tid siden jeg skal til veilederen min om en time.

Jeg er helt enig med deg når det gjelder legen. Jeg hadde vært helt :sinna: sjøl og lei meg. Når det har gått et år nå så hvorfor i :sinnatagg: skal dere vente i noen år til pga at du ikke har passert 30. Er det slik at dere må ha hjelp på en eller annen måte så må det da være veldig mye bedre om dere starter nå enn å vente enda lengre. Er det noe som er litt tull så er det vel ikke bedre om 5 eller 10 år...... Dumme legen din. Og hvis dere har planer om flere enn en så er det vel greit å ha litt tid å gå på.

Hurra for unge mødre (håper jeg blir det sjøl, om ikke så ung som jeg hadde drømt om....)

Heia heia* svøm svøm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig av en lege å komme med så dumme utsagn?!

Hva har han med det å gjøre? Det er da ikke aldersgrense på å få utredning! Jeg blir så irritert på leger (og andre mennesker) som sier -men du er jo så ung,du har da goood tid. :frustrert: Han skjønner tydeligvis ikke hvordan det er å ha et ønske om barn og ikke få det til! Jeg er et år yngre enn deg, og har faktisk aldri hørt en lege si det til meg, var veldig forbredt på det,men det kom aldri. Jeg har tydeligvis møtt forståelsesfulle leger.

Jeg ble visst veldig provosert :sjenert:

Får virkelig håpe på full klaff denne mnd, etter alle de anstrengelsene dere har hatt ekstra denne mnd. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du vet virkelig å underholde!

Unnskyld, missforstå meg rett...men det er så fint å lese i dagboken din, på godt og vondt, for du uttrykker deg så bra! ;)

Synes det var leit at legen sier dere ikke bør stresse pga. din alder! Joda, det er fint å IKKE stresse...men når man har prøvd en stund, uavhengig av alder, er det jo naturlig at man blir litt bekymret og ikke minst stressa! :sur:

Ellers var det jo bra at du fikk henvisning til gyn da - det er i det minste et skritt i riktig retning!

Måtte le særdeles godt her jeg satt, mens jeg leste historien om postmannen! Nesten for godt til å være sant!

:hoho:

Og du da du, engasjerte du, med reunion for øyet! Så koselig - det blir sikkert folk glad for, alle vil jo ha en reunion, men ingen gidder å arrangere! :roll: Er det ikke typisk!??? Så du er flink! Stå på! :tommel:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Masse besøk :hoppe: Blir så glad når dere er så flinke til å besøke meg!!!

Pi@:Takk!! Så morsomt at du syns det!! Og at du bare måtte skrive litt, det var kjempekoselig! Håper det gikk bra hos veilederen!

Jepp, leger er rare dyr altså :roll: Håper også du blir mamis snart! Skal se det blir ikke lenge til! *krysser fingrene for en slepphendt mann* :ler:

Felixa: Ja den legen er så rar :overrasket: Siden når ble 25 år sååå ungt liksom?? Å uansett så skal vel han bare drite i det så lenge jeg er over 18 bestemmer vel jeg det selv! Lett å bli engasjert ja! Men det er bra med sånne som oss, det er sunt å engasjere seg å være litt fyrverkeri iblant!

Håper du får ei god helg! :klem:

Orkis: Takk,takk!! Syns bare det er kjempemorsomt at du syns det vettu! Og takk for at du syns jeg uttrykker meg bra!*bukker og neier pent*

Har det nok etter min kjøre papis, han er litt av en spøkeful og entertainer skjønner du! Aldri sur, har sett han sint kanskje fire ganger i hele mitt liv, og bare snill og morsom!

:overrasket: Ja tenk hvis jeg blir gravid nå så har vi avisbudet som vitne :ler:

Reunion er gøy!! Tror jeg...Har jo ikke hatt det før da ;) Jeg liker å organisere og arrangere ting jeg! Har alltid vært sånn, var slik på u-skolen og da sa dem at jeg kom sikkert til å dra igang treff! Og nå har det plutselig PANG gått ti år :overrasket: Så da er det bare å hive seg rundt!

Ellers så har jeg jo nå vært hos fotsoneterapidama! Og hun bare digger jeg såååå!! Syns det er helt fantastisk! Hun sa også denne gangen at hun ikke kunne finne noe som helst galt på sonene til eggstokker/livmor :)

Men så plutselig gjorde det vondt der.......Så spurte hun om jeg hadde EL nå????!!!! Oh yeah, det var det hun kjente!!!!

Så var jeg veldig mottakelig sa hun, har åpne baner eller hva hun kalte det! Bra var det i alle fall! Hun var også overgitt over legen........Hvem blir ikke det liksom?!

Så hadde jeg vært kjempeflink som har sluttet å drikke saft :klappe:

Og jeg måtte bare fortsette å venne meg av melk......Det er visst ikke spes godt for noe. I alle fall ikke for meg! Melkeprodukter av og til er ok.

En annen ting hun sa var at jeg måtte ikke tenke "ikke"! Jeg skulle prøve å bare tenke "vi har god tid" "dette klarer vi". For hjernen henger seg opp i ordet ikke. Måtte feks ikke tenke "vi har det ikke travelt". Så nå er det slutt på det også!

Og så er hun også så veldig intr i astrologi og sånt, så vi har masse å snakke om og det er så spennende!!

På slutten lå jeg i en sånn magnetbenk som hun har, for ryggen spesielt. Den sender puls med magnetisme i kroppen! Jepp,høres heeelt corny ut men det er sånn! Det virker på cellenivå i kroppen og får dem til å jobbe bedre, samt bedre balansen osv! Spennende!!!

Ikveld skal jeg lage wok til meg å min kjære..nammm....Med masse østerssaus :sjarmor: Men det blir vel ikke før han er ferdig å jobbe ute...I det herlige øsende,pøsende regnet vi har! Whatever, jeg har EL og skal bli gravid*dansedanse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

:hoppe: Jeg heier på de små soldatene :hoppe:

Dumme legen som mener det ikke er noen hast. Spiller jo ikke noen rolle om du er 25 eller 35. Man kan jo ha prøvd lenge selv om man er ung.

Har tenkt litt på det der selv jeg... Jeg er jo bare 23 og har prøvd i ca 1 år. Lurer på hva legen min sier hvis jeg tar opp problemet med henne. Gruer meg hvis jeg må.... :sjenert:

Vi får satse på at vi klarer det på egenhånd. Hvis ikke finnes det heldigvis hjelp å få.

Ha en super helg,Skytte! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  Jeg heier på de små soldatene :hoppe:

 

Jeg også!

Soldatene skal vinne - de skal komme frem til mål!!! :danse:

Flink du er som har sluttet med både det ene og det andre! :tommel: Faktisk, når man tenker på det, så er det ikke så rart at melken ikke er så sunn som alle skal ha det til... For hvor kommer melken fra? Jo, kua! Og hvem er melken egentlig beregnet på? Jo, kalvene! Ikke mennesker... Og vi drikker jo ikke vår egen morsmelk heller, ikke sant?

Jeg hater melk jeg da, ren melk - synes det smaker direkte J***LIG!!!

Er så bra at du er så engasjert og nær sagt alltid i godt humør - det smitter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så utrolig mye jeg har å gjøre :overrasket: NOT!!!

Mrs P:Håper også at dere klarer det på egenhånd! Og at vi klarer det og at det skjer denne mnd :ler: Var vel ikke såå mye å forlange av naturen det?!

Orkidèen: Gjør det noe at jeg kaller deg Orkis i flekkene? Jeg har liksom dette med -is endelser på mange; mamis,papis,bestis(som forøvrig både er bestemor og bestevenn i mitt vokabular!), oldis(som er oldemor) osv!

Hehehe...Du har et bra poeng med melken der ja! Utrolig hvor store vanedyr vi mennesker er! Jeg hatet å drikke bare vann før, det fikk meg nesten til å brekke meg, men nå er jeg snart oppe i 2 liter om dagen! Det er målet mitt!

Jeg liker å være i godt humør ja! Men det er ikke rent sjelden at det tordner i hormoner og humør hos meg også...Men det blir liksom bare bedre og bedre så jeg går meg vel på en smell snart :ler:

Idag har jeg snakket med to tidl. klassevenninner og vi pluss ei til har planlagt å finne ei helg vi kan møtes for å planlegge treff sammen! Jippi! Det blir morsomt!

Så fyller det opp i ventetiden frem mot jul!

*Ei helg til treffplanlegging hos noen av oss(ikke her for da får ikke jeg reise bort og det er jo så morsomt :) )

*Ei helg hvor venninne S og jeg planlegger å dra på besøk til venninne A

*Ei helg skal jeg feire 25 årsdag...................og sambos 37årsdag.... :sjenert:

Så må jeg vel jobbe noen helger........"Finnes det ingen utvei??"

Samt at jeg gjerne vil på hytta litt mer...

Og helgene etter bursdagen og før jul går med til julebakst etc så desember er fullbooka!

Prøvde å sove middagslur isted, men uten hell.....Venter på at det skal bli tid for woklaging, men det blir nok et sent måltid...Så i mellomtiden sitter jeg her å klør meg i hodet og gaper etter luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!

Måtte bare innom og ønske deg god helg!

Har desverre ikke tid å skrive så mye akkurat nå, for jenta mi skulle for lengst vært i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen i travle fiaskoland :roll:

Rart hvordan alle geniale planer slås over ende på no time...

Igår ble jeg med tante for å se på ei leil hun skulle få leie, og vips var vi i full gang med flyttingen :overrasket: Hun er sånn som meg som liker å få ting unnagjort i en fei! Var ikke så mye jeg kunne gjøre da, bortsett fra å ta meg av alle de lette tingene. Men jammen er det en del av det også!

Sambo drev og jobba til halv elleve og da kom han å hjalp til også.

Så woken ble erstattet av raske nachos kl tolv inatt........ :overrasket:

Trøtte og grettne la vi oss....og prøvingen ble der etter også. Bare tull og rot...Håpløse greier. Imorges ble det på samme viset....... :roll:

Moralen er at det er håpløst når man mekanisk prøver å få til noe man er nødt for å ha hodet med seg i.........Ergo så måtte det klaffe med :kline: på ons eller tors eller så forblir vi barnløse enda lengre............

Denne mnd har jeg;

*tatt folat som vanlig

*vært mye positiv

*ikke følt meg stresset inni meg

*Tatt ELtest som var positiv på dag 19

*hatt sex nærme El,på dag 18 og 19

*tatt hostesaft frem til EL

*vært en gang på fotsoneterapi

Så da vet ikke jeg mer.........Jeg er bekymret for at det ikke ble noe igår eller imorges for nå tror jeg EL er over....men,men ingenting å gjøre med det........

På en måte er jeg også litt glad for det, for nå er liksom presset over. Nå er det bare å roe ned og konsentere seg om andre ting!

Så jeg skal ikke være i dårlig humør, basta!

Skal surfe litt her før jeg dusjer og sikkert blir i flyttebransjen resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe morsomt når ting slår så feil,da blir alt feil og man blir bare irritert på hverandre, noe som igjen ikke er så bra. ;) Jeg synes du er flink til å være positiv og ikke grave deg ned i det negative. Du gjør veldig rett i å se fremover,selv om det ikke alltid er like lett selvfølgelig.

Jeg synes målet ditt var kjempebra! Godt humør løser masse problemer.

Ha en super dag, ikke slit deg helt ut med flyttingen da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Trøtte og grettne la vi oss....og prøvingen ble der etter også. Bare tull og rot...Håpløse greier. Imorges ble det på samme viset....... :roll:

Moralen er at det er håpløst når man mekanisk prøver å få til noe man er nødt for å ha hodet med seg i.......

Det er som å lese om sambo og meg. Mye tull og rot innimellom ja....

Dumt at vi skal ha det sånn,men det er litt godt å vite at det ikke er bare oss som driver å roter på den måten :sjenert:

:klem:

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Skytten!

Håper humøret er bedre i dag!

Skjønner godt at det ikke er så lett å være prøver, når du bør/må prøve selv om du egentlig er sliten og har ikke lyst. Da kan man nok bli litt amper mot hverandre.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! Takk for besøk alle sammen!

Felixa; Takk for det! Jo må jo bare se fremover...Er ikke mer vi kan gjøre nå så! Bare vente..............Å venting er jo så innmari gøyalt :roll: Hehe...

Mrs P; Ja tenk at det blir sånn...Det er slitsomt altså! Fyttirakkern vi fortjener kul på magen snart altså......Men er utrolig hva man prøver og gjennomgår fordi man ønsker noe så sterkt...Våre små lille gull...... :sjenert:

Fru Blå; Det er ikke alltid like lett nei...Men man må bare klare det! :klem: til deg også!

I hele går var det flytting! Var hjemme en tur da brodern,søstersen og typen hennes kom på besøk! Det var koselig, har ikke sett dem på lenge...

Så var jeg hjemme igårkveld og lagde den wokgryta som ikke ble noe av på fredag!

Så kom jeg ikke hjem før kl tre inatt :overrasket: Men nå er alt ferdig da! Ble sååå koselig! Var ikke spes koselig å komme hjem til denne byggeplassen vi bor i akkurat nå! Men det skal bli koselig her også etterhvert!

Så idag har jeg sovet til halv tolv, ryddet kjøkkenet og spist frokost!

Har tatt opp middag; skal ha laksefilet idag :)

Og senere skal jeg ha med gudbarnet mitt på kino å se Madagaskar! Det gleder jeg meg til, tror den er kjempebra!!

Ellers så fikk jeg vite igår at dem som bor bak oss skal ha barn........Så nå er TRE av våre nærmeste naboer gravide :overrasket: Er det mulig liksom??

Tydeligvis er det smittsomt og tydeligvis er jeg motstandsdyktig.........Blir helt motløs her!

Så en annen ting...Puppene mine er begynt å bli ømme...

Nei, det er ikke ønsketenkning. Men jeg kan ikke skjønne det, har jo nettopp hatt EL. Hvis det skulle skje noe så har jo ikke egget festet seg enda og da vet jo ikke kroppen noe engang!

Unless...det ikke har skjedd noe så det er forberedelser til tanta.......

Ja hvem vet.....................Skal hardt og intenst prøve å ikke tenke på det!

* Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exuse me while I :kvalm:

Lagde til DEN koselige middagen her, med stearinlys og pene servietter. Må holde litt søndagsstandar liksom. Og skulle kose oss med laks. Hadde kjøpt en ny type fileter som var marinert i sitron og pepper. Mmmm tenkte vi for sitronpepper er jo såå godt på fisk!

MEN JAMMEN SA JEG SMØR!!!!!!!!Noe så jævlig........... :overrasket:

Jeg brakk meg og freste ut første munnfull. Sambo holdt på å dø av latter! Helt til han smakte på det selv og kjente den grusomme smaken...........

Fy F jeg kan ikke beskrive hvor stygg smak det var....Vet ikke om den skulle smake sånn eller om fisken var dårlig, det var i alle fall ikke mat for levendes folk det der!

Så nå er vi like langt! Sambo dro for å male litt så skal vi dra å kjøpe oss mat etterpå. Orker liksom ikke lage enda en middag idag... :frustrert:

Skal love at det blir lenge til neste gang vi skal ha laks ja..............

Ellers så har jeg vært å sett Madagaskar; kjempemorsom film!!! Anbefales til alle!

Så var jeg innom tante en tur! Søskenbarn M var veldig sikker på at når vi er ferdig med utbyggingen så kommer barna! For da kunne hun sitte barnevakt! Hehe, hun er så søt! Skulle bare visst hvor gjerne jeg ønsker hun har rett!

Men kjekt å vite at vi har barnevakt tilgjengelig!

Fortalte vel ikke om venninna til tante som fant gardiner til våre fremtidige tenåringsbarn?! Da måtte jeg le ja! Hun er så sprø og kul den dama! Da vi var i gardinbutikken bråstanset hun og pekte henrykt på noen gardiner;"Seee!!! Slike gardiner mååå du bare ha til barna dine når de blir tenåringer!!" :ler:

Ikke rart jeg sier og gjør mye rart som er omgitt av slike folk ;) De er bare best altså!

Får håpe jeg ikke skuffer dem bare....!

*ut å skrape av tunga igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom på tampen av kvelden! Fornøyelig lesning som vanlig. Klassetreff hørtes skikkelig digg ut, jeg satt faktisk å tenkte på det selv her en dag. Håpte liksom at noen skulle ringe å si at nå skulle de arr det.....

Ønsker deg en fin uke i dette deilige høstværet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt av en dagbok :ler: Her er det mye moro, skjønner jeg! Tenkte jeg skulle stikke innom, iom at du ramlet innom meg. Det er alltid så hyggelig med nye lesere :)

Skjønner at dere har vært prøvere en stund lenger enn oss. Jeg håper virkelig at det klaffer for dere denne gangen! Og kanskje vi kan gå gravide samtidig - hadde jo vært stas det :Nikke:

Jeg kjenner meg så godt igjen i beskrivelsene dine av hvor utrolig lyst du har til å bli gravid. Jeg blir helt dårlig av å se alle de nydelig små barna rundt meg, og alle damene med stor mage. Vi får bare stå på, så er jeg sikker på at det ordner seg for både dere og oss. Ha en god mandag!

Klem, Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandag morra blues..........Neida!

Er bare sååå i sove/sløvemodus etter behandlinga hos fotsoneterapeuten...Godt!

Har tatt på meg ullsokker og fyra i ovnen...mmm...To timer før jeg må dra på arbeid. Gruer meg pga jeg må ut i verstingregn, men gleder meg pga det er lenge siden jeg har vært på denne plassen jeg skal idag! Jobber litt overalt!

Pondusa;Tror klassetreff blir en suksess ja! Fint å være igang i såpass god tid for tiden går jo som kjent temmelig fort!

Håper du også får ei fin uke! Så håper jeg vi kan få bedre vær snart før vi flyter bort.......

Fru B; Koselig at du stakk innom og likte dagboken min! Er litt morosaker innimellom her ja, heldigvis! Men spørs når det nærmer seg IKM om nervene krøller seg litt mer...Men satser på klaff nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igårkveld fant jeg nok ut hvorfor puppene er ømme allerede...

Det er fordi de har falt ned til neste steg på stigen ned mot gulvet.... :tristbla:

Seriøst!! Så ser jeg at de henger mer...og da må det jo nødvendigvis kjennes ømt ut! *forbanner tyngdekraften*

Så nå er det bare å teipe dem opp snart....... :ler: Må le også av elendigheten!

Vil ikke ha slengepupper enda..........Tenk hvis jeg blir gravid og dem blir enda større :overrasket: For så å bli bare skinn......... :overrasket:

*kobler ut puppedelen av hjernen*

Ja! Glemte jo også å skrive om drømmen min inatt!

Den var litt uklar og diffus, men jeg var på sykehuset og henvendte meg i en sånn luke u know! Hadde bare på meg slik blå nattskjorte og tøybukse, så tror jeg jeg spurte om jeg kunne få ungen min nå. Men så fikk jeg til svar at jeg måtte vente til kl var halv seks! Men så sa jeg at den var jo der, rett bak hun dama, men nei! Halv seks!

Så husker jeg ikke mer! Merkelig hva man drømmer!Sto ikke noe spes forklart i drømmetydningsboka mi om akkurat det heller. Bare at å drømme om baby kunne være symbolsk for en ny idè, eller det kunne bety at man ønsket seg barn! Næææ?!? Kødder du liksom! :ler:

Nå tror jeg ikke det er mer tøys i hodet mitt foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen trøst at puppene mine allerede har hengt i flere år...???

Og nå når de endelig hadde blitt litt faste og fine etter slankekur, så blir jeg gravid og de blir noen slengende monstre igjen... :grine:

Vi får forbanne tyngdekraften sammen! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har også vært på tur nedover noen år, men nå så jeg liksom bare at de hadde tatt et stort steg.......... :frustrert:

Endelig ferdig med arbeid......... :overrasket: Det var travelt!

Har kjent litt sånn rart nedi magen, slik som jeg hadde sist pp......Og da kom jo mensen :tristbla: Håper ikke det skjer nå også...

Nå skal jeg spise litt og slumre før det er kveld og godnatt :)

Gleder meg til å snuse og nusse på min kjære :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...