Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Og i dag er det 4 måneder til julaften! :ler:

Jeg skulle også hatt fjellstøvler... venter til jeg ser noen på salg, tror jeg...

Det kan jo godt hende det skjer noe innen det magiske året nå som du er i så godt humør! Jeg tror det bedrer fertiliteten hos oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Håper du får en fin dag! Her skinner sola, lillemor er i bhg og nå skal mor & lillebror ut å trille!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fint det er å være tilbake :hoppe:, og så godt å lese at du har noen fine dager for tida :hoppe:

Når jeg blir stor skal jeg lære meg å bake jeg også, men først må jeg lære meg å rydde. Ikke ferdig meg ferien ennå her :sjenert:

Stor :klem: fra Pi@ til Skytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig med masse energi!!! Synes jeg får mer energi og blir glad bare av å lese at du har det bra.

Helt enig at hjemmebaktbrød med hjemmelagd syltetøy er nammenam! :sikle: Det er bare det å få lagd det...

Hvis det ikke klaffer for dere til jul så synes jeg så absolutt at dere burde begynne utredningen, for den kan ta tid! Greit og kunne få litt veiledning og ikke minst hjelp.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoo!!!! Så morsomt å komme hjem fra jobb og finne såå mange koselige besøk her da!!

Idag har jeg vært på trening og vært i byen med ei venninne før jeg dro på seinvakt!

Så masse fine babyklær.........sukk....Så så jeg på ei svangerskapsdagbok.....Og på Gro Nylanders bok og hakkespettboka for førstegangsfedre........Men kjøpte ingen selv om jeg hadde veeeldig lyst på den boka til Gro...

Ble litt irritert på venninna mi som mente at ting ikke ble letter hvis jeg skulle sette meg ned å lese om tingene hele tiden, og at jeg bare måtte roe meg ned og ta tingene som de kom..........Yeah right........For det er jo sååå enkelt!! Men,men..

Lille Ballerina: :klem::klem::klem: Gleder meg også til jul!! Fire mnd igjen! Det går fort! Har kjøpt to julegaver allerede.... :sjenert:

Pondusa: Der var du ja! Takk skal du ha! Skal bare komme å rane fryseren min! Det gjør ingen ting! Har vært herlig vær idagja, det fortjener vi jammen!! Men det så mørkt ut for helga.....

Peony: JA!!! Bare 4 mnd igjen til pinnekjøtt og pakker!! Gleder meg villt!! Bare så synd jeg ikke får sambo til å være med hjem til mamis og co på julaften....Jeg var hos svigers forrige jul ga jeg hadde jobb og det var kortest dit da...men læll...Dummingen...Mammadalt!!

Fjellstøvler er dyyyrt ja...men jeg må ha det til helga så det finnes ingen utvei...

Håper humøret gjør det lettere ja...Noe må nå jaggu meg hjelpe snart...

Pi@: Heia du!! Koselig! Det kommer visst etterhvert dette bakesyndromet! Ja jeg er glad jeg er i godt humør, håper bare at jeg ikke plutselig faller rett i veggen :ler::klem: tilbake!

Felixa: Så bra å høre at jeg gjør noen glad da!!

Ja vi er nødt for det...Har lest litt om en klinikk i trheim som hjelper folk...Fytti bikkja det er dyrt :overrasket: Håper så inderlig at vi slipper det...Men må man så må man...

Har du noe dagbok? Fant ikke noe da jeg lette... :klem:

Nå skal jeg spise brød med egg på som sambo har vært elskverdig å lagd til meg! Enda stakkarn er helt utslitt etter all snekringa idag...Men det går da fremover så kanskje det blir ny stue til jul?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu! Jeg må vente litt med gaver, fordi ellers mister det mye av sjarmen. Har skrevet gaveliste og slikt med hvem og hva jeg har tenkt å kjøpe :roll: Gleder meg til å finne fram julecdene + røkelse. ÅÅÅ, nå ble jeg så i stemning her... :grine2: "Kom blååååne, kom jente kom guuuuut, snart kommer jula til blåååfjeeeell.." :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg i julestemning jeg også! Men jeg gruer meg faktisk litt til jul. Jeg skal nemlig feire den borte fra mamma og pappa for første gang i år. Vi skal til svigers i England. Mannen min har feiret hjemme hos oss de tre siste årene, og jeg sa at når vi gifter oss kan vi begynne å feire annenhvert år i Norge og England, men nå gruer jeg meg fryktelig til å være borte fra foreldrene mine, og til å ikke få feire på den 24., men den 25. i stedet :tristbla:

Men jeg har funnet ut hva svigermor skal få i julegave, da - sykkelhjelm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese her...selv om jeg ikke er heeelt klar for jul enda må jeg innrømme... Synes nettopp julen var jeg da! :rodme: Og varmen er så god...samt at ved juletider så er det bare 4 mnd igjen til Lille Noen kommer! :overrasket: Tiden flyr!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloha beibs!!

Tror kroppen min har begynt å produsere amfetamin eller noe :overrasket:

Jeg er såååå hyper at det nesten irriterer meg selv!! Jeg er ikke vant til dette!! Jeg skal være lat!!

Selv om jeg sitter helt i ro nå så hamrer hjertet avgårde! Kjennes ut som om jeg venter på noe kanonspennende!!! Men jeg gjør jo ikke det!! Jeg skal dusje og dra på en aldri så liten besøksrunde, helt normale hverdagsting!

Kanskje jeg har fått flimmer...??!!

Så lurer jeg på om jeg har fått uvi...... :tristbla: Har ikke andre symptomer enn at det er litt ekkelt nederst i magen...Huff...orker ikke det!!

Skal levere prøve men må vente til imorgen når tanta er heeelt borteborteborte!!

Ellers så har vi planer om hytta i helga :) Sopp og bærtur, god mat, bade i stampen og svime av om kveldene etter inntense runder med yatzy! Jeg hater å tape....... :sjenert: Så får bare håpe at været holder seg...Yeah right!! Hahaha!!

LB:jeg har bodd nesten i Blåfjell!! DET var førjulsstemninga si det!! Helt sinnsykt koselig! Å nå kom jeg på at jeg skulle sende deg pm igårkveld....*gjøre det strax* Mmm...røkelse...*sniff sniff*

Peony:Skjønner hvordan du har det! Jeg var borte hjemmefra for første gang ifjor. Jeg jobba seinvakt og var hos svigers etterpå. Det var veldig koselig og ingenting galt i det! Meen, det var en smule sårt å ikke ha min familie der...Å pap,brodern og søs syntes det var heelt forferdelig at jeg ikke var der..Mens mamma sa at slik blir det for alle en eller annen gang! Hun er litt tøffere enn oss andre :) Jeg er av det litt sentimentale slaget da...og veldig sånn familieperson...Men det går bra!!

Jeg grua meg veldig til å være på jobb også, og alle som sa at det var sååå koselig å jobbe seinvakt på juaften er welcome to kiss my ***!! For det var nemlig ikke noe artig i hele tatt...menmen..

Orkidèen:Enig med deg at det er godt med varme ja! Men så ar vi jo ikke akkurat så mye av den her da...Men jul er bare så enormt bra høytid!! Elsker å gå i byen og bare snuse inn julestemningen! Handle gaver og drikke kakao sammen med venner! Samtidig blir jeg litt trist for jeg ville gjerne samlet alle jeg er glad i, men det går jo ikke....Blir jo ikke plass! Så elsker jeg å gi gaver til folk!

Så er det ganske morsomt å få gaver også da..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nesten bodd der... Åååååå, så koselig da :roll: Hørte du fjellene synge? Jeg har blånisselue og votter jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei,jeg har ikke dagbok. Er ikke flink til å skrive her regelmessig så det hadde ikke blitt noe særlig alikevell.

Ja prøverør er dyrt,men tar du det offentlig blir det uansett ikke mer enn 18000,det er egenandel og medisiner, og alt er ikke på en gang da. Mye penger,men man må jo prøve...

Jeg er kjempe glad i jula jeg også, gleder meg som en unge hvert år, i fjor hadde vi et mislykket forsøk opp i jula så da ble litt labert,men i år... Gleder meg til å ta frem røkelsen sånn at det lukter jul i hele huset... og tenne masse stearinlys og pynte, nei nå tar jeg helt av her.

Ihvertfall... ha en kjempe fin kveld.

:smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!

Nå er det snart helg!!!

Morsomt å lese i dagboken din, du virker å være en livlig jente! Jeg blir helt dårlig når jeg ser alt det fine babytøyet.,.., håper jeg en dag kan kjøpe det! Har lyst på en "sosse-baby" ;)

Ønsker deg en fin-fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med deg altså, i at julen er en herlig høytid - slett ikke bare til for barn...dvs. jeg blir som et barn selv i julen! :rodme: Pakkesanger er supergøy - både å gi og å få! ;)

...og stemningen, gløgg, kakao, julegodter og knask, luktene - ALT er bare så utrolig koselig! :hjerte:

Men enhver årstid har jo sin sjarm da, og på mange måter trer vi straks inn i en utrolig varm årstid selv med gufent høstvær, vind og regn. Det er noe med høstens lune farger, og hvor deilig det er å komme inn, sette seg ned i en varm stue og bare se på stormene og løvet...ikke sant?!! På en måte er høsten en årstid som får en til å innse hvor heldig man er som har en seng å sove i, et hjem å varme seg i - virkelig en sånn "takke-tid" der det er ekstra godt å ha en armkrok å krype inn i! :klem1:

Nok om det!

Du kan godt sende over noe av amfetaminen og energien din til meg altså, så kan du få litt av den ikke-eksisterende energien min! :tommel:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tittei!! Her er jeg tilbake etter ei fin helg!

Før vi dro oppover på fredag var jeg å investerte i nye fjellklær :sjarmor:

Som kosta skjorta.......Men du så herlig å ha utstyret i orden!!

Så med en gang vi kom på hytta dro jeg ut på en liten sopp tur/teste nyklærtur!

De funket bare knall! Hele helga har vi plukket kilosvis med sopp og molte :sjarmor: Og litt kjerringrokk til medisinsk bruk!

Har vært utrolig deilig å gå seg silsvett og sliten, føle at man har høstet inn til vinteren og fått mye trim! Så var det koselig å være sammen med svigers litt da...Spesielt når man får nystekte vafler til frokost... :sjenert: Med hjemmelagd jordbærsyltetøy...Det kan jeg spise til jeg eksploderer :overrasket:

Idag har jeg og mamma vært på langtur!

Jeg har vært på en ganske så bortkastet time hos en reumatolog.....Snakk om at man tar et steg frem og to tilbake...Ja,ja. Drit i dem!!

Det koselige var at vi besøkte noen gode gamle venner som vi ikke har sett på årevis! Det var så godt å se dem! Så koselig at jeg nesten ble fri for ord...!

Ellers så har jeg lagd middag, kokt moltesyltetøy og satt endel sopp til tørk i steikovnen! Men fremdeles venter det flere kilo sopp på å bli tatt vare på.....Så jeg har rikelig å gjøre imorgen også!

Så må jeg huske å levere den prøven..Er fortsatt litt uggen og ekkel i avdelinga, farsken snaske altså :frustrert:

Så syns jeg liksom at værtfall høyre pupp er litt ekkel...Så allskens skrekktanker raser litt rundt, men det er sikkert bare min indre hypokonder som er løs igjen.... :) Sånn er det når galskapen rår!

Felixa: Hei på deg! Koselig som alltid! Så synd med jula deres ifjor...Får håpe den blir bedre i år! Jul er bare best!! Syns du skal få deg en dagbok likevel jeg! Så skal du se du blir avhengig av oss her inne :ler:

Magolia:Den kom den var og den gikk pokker så fort den helga :overrasket:

Svosj så er det gjort liksom...Jeg kan vel være temmelig livlig og temmelig mye annet også innimellom.. :sjenert: Men sånn er det vel med alle!

Ja håper jeg kan få anledning til å shoppe litt babytøy engang..til min egen baby...snaaart!!!

Orkis: Heihei!! Sender over masse energi til deg!! Ja høsten er også flott! Deilig å være i skogen å traske å bli våt å skitten! Så lage bål og kanskje fiske litt...Og komme inn i varmen..Og snuse på sambo og sovne før man rekker å stave sau :ler:

Det er så kos nå når stearinlyssesongen er igang!

MrsP: Håper du også hadde ei fin helg!

LB: Må besøke boka di å se hvordan du har det! Tipper du klarer deg bare fint!

Pondusa: Så bra!! Det var koselig ja!

Ellers så har jeg prøvd å snakke litt med sambo ang prøvingen i helga..Men det er litt vanskelig siden vi ikke har vært alene...Og tror han er litt lei for tiden. Sier han syns det er mye mas og stress, eller at det har vært det de siste mnd...

Jeg er helt enig. For helt ærlig så har jeg vært drittlei i det siste..Lei av å tenke å tenke og tenke på det hele tiden. Så nå har jeg sagt stopp til megselv. Jeg orker ikke tenke mer på det. Ikke på den måten jeg har tenkt før. Vanskelig å forklare uten å holde visning av hjernen min :ler:

Det er vel kanskje begynnelsen på fortsettelsen. Som kanskje inneholder leger og utredning hvis det ikke skjer noe dette året...

Og ikveld så vi programmet familieliv på tv2, så snakket vi om det vi så. Sambo sa at han var åpen for adopsjon dersom det ike gikk på annet vis...Hmm...Tror den mannen tenker mer enn han sier ja! Jeg har ikke tenkt noe mye på det akkurat, føler ikke at jeg orker det enda.

For enda er jeg på det stadiet at jeg absolutt vil bli gravid...Skal klare det...Bare må...!! Neste ELtid er vi kanskje på hytta...så da blir vi å gå glipp av en periode. Men hvis en viss kar kan show some mercy, så blir det akkurat å klaffe mens vi er hjemme! Men,men det er nå enda ei stund til!

Nå er det the L word, hurra! Så er det zzzzzzzz og atter en arbeidsdag.

Arbeid er oppskrytt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å se på det programmet i går, jeg! Men så the L Word, da :sjarmor:

Høres ut som om du har hatt en kjempefin og produktiv helg!

Leit å høre at dere har det vanskelig nå i forbindelse med prøvingen, men det høres ut som om dere kommuniserer bra om det, og det er viktig! Kan dere ikke lure dere til litt :kline: på hytta...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at dere har det vanskelig nå i forbindelse med prøvingen, men det høres ut som om dere kommuniserer bra om det, og det er viktig! Kan dere ikke lure dere til litt :kline: på hytta...?

:humpe: i vei på nattestid???

Det er jo fint å lese at mannen din tydeligvis tenker meget mer enn hva han kanskje gir uttrykk for - veldig godt for deg å vite inni deg sikkert, at han er helt med han også! ;)

Adopsjon er noe jeg synes er en kjempefin ting, men det er klart at man ikke må gi opp drømmen om biologiske barn sånn uten videre. Det er mye lettere sagt enn gjort, det vet jeg - men kanskje det går bedre for dere hvis dere greier å slappe litt mer av og heller ta det som det kommer. Kanskje en PP på hytta uten direkte mål og mening vil gjøre dere godt!?

Jeg krysser iallefall fingre for dere og håper du veldig snart kan teste positivt! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...