Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender en sommerklem i goværet :klem: Håper du har det fint, og koser deg i finværet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi!!!!!!!!!

Nå er det jammen meg lenge siden!!!Den siste tiden har det skjedd ting hele tiden, døgnet rundt snart..........!

Var i komitè på mc treff på fredag ja...den 1.juli, helt til i 2tiden på natta! Koselig! Bortsett fra at det ble litt veeel mye spørring ang barn siden vi driver å bygger ut stua og skal ha et til soverom........Litt vanskelig å "gjemme" huset så alle som vil kan jo kjøre forbi å se....Men,men. Måtte nå bare spøke det bort...

Den 2.juli var jeg først på jobb, så i komitè, før jeg dro i bryllup og kom hjem i 5tida....... :blink: Kjørte jeg da, men da jeg våkna søndagen etter så kjentes det ut som jeg hadde vært fullest av alle......! Var trøtt på seinvakt da ja...

Så kom ei uke med jobb hver bidige dag, rett på badings/solings, grilling om kveldene, samt jobb ute på huset........

Har også vært barnevakt for gudungen min endel! Koselig! I helga dro vi tre til familieparken på Namsskogan og nikosa oss! Deilig! Ble litt solbrent men...!

Midt oppi alle sene kvelder og lange arbeidsdager så har vi faktisk klart å vært på et par koselige kveldskjøreturer samt prøvd oss på annen hver dag prøving.....Det har ikke vært like enkelt, men det har vært nærmere nå enn før faktisk! Men så ble vi enige om at det trengte ikke være så rare greiene bare vi fikk det gjort..........Så dithen har vi kommet tenkte jeg plutselig her en kveld....Nå er det liksom ikke nøye med noen ting annet enn at varene blir levert...Og slik vil vi jo ikke ha det til vanlig. Men vi fant ut at akkurat nuh når det er så mye å gjøre så får det bli sånn ei stund! Og det er greit for overskuddet er ikke akkurat på pluss siden....!

Og nå er det jo bare ei god uke til IKM, hvis tanta greier å komme til rett tid denne gangen da...Dvs hvis hun IKKE kommer i hele tatt kan jeg teste om litt over ei uke!

Så...har jeg begynt symptomjakten... ? Nei egentlig ikke...men jeg streifer innom gravidtankene inni mellom..Har kjent litt stikking denne mnd. Men det er fortsatt på høyre side der det har vært før. Og EL er jo vanligvis fra annenhver side så jeg vet ikke helt hva det kan være. Sikkert ingen ting!

Har hatt litt halsbrann og begynte å blø neseblod idag :blink: Var sinnsykt stress på arb så jeg tror det var en reaksjon på det...Fryktelig travelt blitt nå for tiden...

Men så er puppene begynt å bli ømme!! Og det var dem etter et par mnd da jeg slutta med pillene. Og det vart i ganske mange mnd før de plutselig ikke var det lenger...Men nå er de altså det igjen! Så jeg håper det er et godt tegn..........

Ellers så har jeg begynt å lese Da Vinci koden! På engelsk! For å bruke de små grå litt mer! Virker bra så langt!

Så har jeg begynt å forberede ferien litt, og gleder meg mer og mer for hver dag! Bare tre uker igjen nå!

Men så reiser jeg til Trheim på torsdag så det er liksom det jeg gleder meg mest til nuh!!!! Det skal bli så morsomt å være sammen med venninne L ei uke!

Gosj..nå ble jeg trøtt her...Oppdatering tar tid! Må svinse litt rundt på besøk her inne nå tenker jeg! For når jeg er borte blir jeg ikke på nett på ei uke........... :(

Takk for alle besøk hos meg by the way! Håper juli blir vår blå mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Hei!

Misunner deg ikke med å jobbe nå nei, utrolig deilig med ferie. :P

Det er veldig godt å tenke på noe annet en prøving, hvis man klarer det da, for det er ikke lett. Det er så fort gjort å glemme hverandre i alt slitet.

Jeg synes det virker som om du har startet symptomjakten igjen, håper at symptomene denne gangen stemmer, tanta kan bare holde seg borte i mange,mange mnd!

Kos deg videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg har kanskje det...Må innrømme at jeg innerst inne av og til lurer på om det var ordentlig tante jeg hadde sist...siden det ikke var noe fresh blood liksom..Men det var selvsagt den da. :(

Planer for denne enormt late kvelden:

*dusje

*lage wok

*se tv.........

Var nettopp på butikken og da jeg kom hjem utnevte jeg meg selv herved til å ha det mest rotete kjøleskapet i verden!!! Men det drar vel ingen steder...Enda værtfall :lol:

Er alt for trøtt og klar til noe som helst egentlig....Zzzzzz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte,

Blir spennende fremover nå, ja! Gleder meg til jeg er ferdig med EL (ikke for det, det er jo gøy å prøve!), for da kan jeg også begynne å lete etter symptomer! :lol: Men vi har jo gjester hos oss hele IKM-uken min, så det blir litt rart...

Jeg krysser fingrene for at symptomene dine tyder på en liten spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle foreslå at vi gikk inn en liten avtale om at vi ikke skal være håpløse symptomjegere denne måneden -_- ???? Jeg prøver for harde livet i alle fall :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle foreslå at vi gikk inn en liten avtale om at vi ikke skal være håpløse symptomjegere denne måneden  -_- ???? Jeg prøver for harde livet i alle fall  :( .

Neeeei! Noen gleder må vi da ha! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men forrige måned var jeg helt gal i hodet (og skytte var litt slik hun også ;))

OK :lol: Men jeg har vel lov denne måneden? Siden det er min første, mener jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere to!

Hehehe....Ja vi var kanskje ikke heeelt på stasjon en vending i forrige mnd! Men fint at vi i alle fall ender opp med noe å le av etterhvert!

Peony må få gå på jakt noen mnd hun nå! Når det endelig er klarsignal!

Men jeg burde virkelig skjerpe meg! Tok en test idag sånn for å være ti tusen prosent sikker å den var jo negativ, så det var tanta sist. Men om det har klaffet denne mnd så vises jo ikke det. For hvis det har skjedd så har jo ikke egget festet seg enda engang!

Så herved skal jeg skjerpe meg på symptomjakta!

Men først og fremst må jeg på jobb...........nå............Æsj............Har ikke tid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... men hvilke symptomer er det man kan få rett etter befruktningen? Og hvor tidlig kan man få dem? *jakte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Skytte! Håper det blir noe 'festing' :P

Jeg er så spent på denne greia som vi akkurat har startet med selv, så jeg må bare få med meg mest mulig om hvordan dette fungerer og hva som er vanlig og høre andres tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Må le av deg, :ler: Du er til og med verre til å gå på symptomjakt å teste enn jeg var, og jeg var ille! Testinga orket jeg ikke så lenge da,men når jeg holdt på :roll: . Gikk mye penger for å si det sånn.. Synes det var verre å få den negative testen, enn å få mensen. (for testen lyver ikke vettu)

Hvor lenge har dere egentlig prøvd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen! Godt at du koser deg, og prøver å ikke stresse så altfor mye.. Eller er det nettopp det du gjør :ler: Litt dårlig form jeg, så skal legge meg ned og slappe av noen timer tenker jeg.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei snuppa!

Nå er det lenge siden jeg har vært innom... Er på ferie og tilbringer mer tid i solen enn på nett...dessuten har jeg et nært forestående bryllup å planlegge! :hjerte:

Er kjempespent på dine vegne nå fremover, IKM nærmer seg jo med stormskritt og jeg heier for harde livet!

:hoppe:

Det SKAL klaffe i juli, sant!?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...