Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Takk Melli og nok en gang takk Pondusa! Dere er nå så snille og gode :dagensrose:

Blir dette The Week, da altså.....Da svimer jeg sikkert av!!! Men vil ikke tenke så mye på det enda.......Akk som jeg lurer megselv :ler:

Here we go........ Har jo IKM på onsdag. Hvis ikke tanta kommer da så vil jeg vente litt med å teste pga sist gangs forsinkelser.

Men, så skal sambo muligens bort i helga, slik at han drar på fredag etter jobb og kommer hjem sent søndag. Og har ikke tanta kommet til da så har jo jeg antakeligvis klort malinga av veggene her i spenning :ler: Jeg vil jo så absolutt at han skal være her når jeg tester, i tilfellet det blir to blå.......Men spsm er om jeg klarer å vente....................................

Ergo så må jeg enten teste på torsdag eller vente til søndag/mandag......Hvis da ikke tanta bare kommer ramlende som ei banka gammel h*** :ler::ler::ler:

Nå er jeg trøtt igjen, sorry!! Har visst fått alt for lite søvn i helga. Tror jeg skal prøve noe nytt og legge meg før elleve! Zzzzzzz.....

Gleder meg allerede til " å treffe" dere imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg allerede til " å treffe" dere imorgen :)

Får vel si natta jeg, og "snakkes" i morra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter!!

Idag er det godt å ha dere....Har hatt min værste dag på jobb, EVER...

For å gjøre en lang historie kort så :kjempesinna: jeg midt i fjeset på ei på jobb.......Kan ikke beskrives hvor mange ganger vi har diskutert etc. Så roper og hoier hun heeele tiden, bl.a idag da jeg satt i tlf. Så begnte hun å rive i tlfrøret... Og dette er en meget velutdannet velvoksen dame altså...Men da rant det over for meg.....Og det ble veldig mye :frustrert: og enda mer :kjempesinna: . Og det var før kl 8 imorges........Etter morrarushet gikk jeg til en av toppsjefene og fikk sagt fra...Var jo ikke noe bra å tippe over sånn...Men gudskjelov ble jeg godt mottat med stooor forståelse. Og denne dama har vært innkalt på sjefens kontor flere ganger, og jeg var ikke den første som sa ifra. Visste egentlig det da men...Det føltes ikke noe godt. Men det var det eller sykemld. For jeg har ikke greid en dag til med den *BIIIIIIIIIIP*

Så får vi se hva som skjer videre....

Ahhhh....det var godt å få det nedskrevet....Sparer verden for alle detaljer og hundrevis av eksempler på ting som har skjedd før!

Hodet dundrer som et diskotek etter denne dagen...Har bare hivd innpå noe lettvint til middag, orka ikke lage mat nå....Greide ikke spise noe særlig på jobb så jeg var rimelig sulten..

Orker ikke tenke mer på det nå! For det har skjedd noe positivt også idag! Det har begynt ei ny jente hos oss og hun er kjempeflink og trivelig! Og vi har fri imorgen og skal på trening sammen da! Morsomt med en ny venninne!

Har jo egentlig fått mange nye venninner i det siste! Her inne! Stortrives med det! Godt å ha folk som bryr seg og som man kan bry seg om, selv om det er på nett!

Love u girls..... :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hørtes ikke noe hyggelig ut, men bra du fikk sagt orntlig ifra! Slike folk burde man sende hvitt pulver i posten til :ler: Sleng beina på bordet og slapp av. Du skal iallefall ikke ha dårlig samvittighet for noe. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås ut så mye guff du bare orker. Imponerende hvor mye dagboka egentlig kan sluke, og hvor deilig det føles etterpå. :)

Så hyggelig med ny jobbvenninne. Håper trening i morra blir bra da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å her er jeg igjen...

Har jeg gjort noe fornuftig siden sist?! Nope....

Sovna litt og da jeg våkna var det regn ute :evil:

Så da forsvant den sommergleden! Men så meldte detg fint og varmt imorgen så jeg har dusja og skrubba og barbert legger til den store gullmedalje :ler:

Så come on summertime!!! Jeg er klar!

Har fri imorgen og det skal altså bli så enormt deilig.........Skal bare kose meg! Trene sammen med ny venninne og luffe litt i byen sammen med venninne A og ny venninne hvis hun vil! Har fortsatt shoppelopper i blodet jeg...Pengene svir på kontoen!!

Skal jo til Trheim i juli men det er jo en heeel mnd til!! Håper jeg finner meg noe klær da...Er ikke helt fornøyd med at jeg sjelden finner meg klær på vero moda lengre :evil:

Liksom bare klær for folk under 60kg omtrent...og jeg er jo værtfall 70kg! Trøste og bære........Forbanna mote*sprer eder og galle*

Hehehe...Lurer på om jeg er litt pms i tillegg til alt annet idag?! Har hatt tydelige mensmurringer idag..........Så da er det vel ingen utvei..........

Knis..Sambo har vært ute ei stund nå, så ringte han og lurte på om han kunne få ta meg med ut på en kjøretur :ler:

Akkurat som om vi akkurat hadde blitt kjent med hverandre og han helst skulle hatt pappas tillatelse til å gjøre det! Romantisk på en skrullete måte!! Må vel gjøre meg klar da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du! :vink:

Godt med en liten utblåsning av og til...og så ufordragelig som den dama tydeligvis er, så var det på sinn plass at du :frustrert: litt - bein i nesa du, godt å kunne si ifra!

Mensmurringer du? Kan være et godt tegn også det... Noen andre symptomer da, på enten mens eller baby? Ømme bryster eller noe? Er så spent jeg, for tenk om det er deres tur denne gangen!??! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer du? Kan være et godt tegn også det... Noen andre symptomer da, på enten mens eller baby? Ømme bryster eller noe? Er så spent jeg, for tenk om det er deres tur denne gangen!??! :hoppe:

Litt småspent jeg også.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Orkis og Pondusa! Takk for besøk :hoppe:

Venter tanta imorgen...Kjente tydelige tegn til at hun sikkert kommer imorgen el torsdag, bare vet det.......

Har ikke særlig ømme pupper, de kjennes bare klumpete ut liksom :o Nice forklaring :ler:

Har holdt meg skikkelig aktiv idag for ikke å tenke så mye, samt nyte at sommeren har vært på besøk idag!

Sto opp halv ti(....)

Spiste frokost( tvang ned to knekkebrød med kaviarmix, men æææsj det var ikke spes godt!!)

Stellte meg litt

Dro på trening med venninne EA(ble ei god økt!)

Dro hjem og dusjet ( blir kvalm av tanken på fellesdusjer o.l)

Henta venninne EA og vi dro til byen!

Prøvde masse klær, mest kjoler og skjørt pga jeg trenger klær til et bryllup.

Kjøpte meg solbriller, belte og en stilig sort/hvit sommerkjole til 179kr!! Og den kan godt brukes i bryllupet, må bare ha litt stasj ved siden av! :P

Etter kafè og ødelagte føtter/rygg(tåler ikke å gå så lenge før alt verker...Blir sikkert kjempefresh hvis jeg blir gravid. Ser for meg rullestol med spoiler og flammelakk :hoho: )

Var å handlet og stakk innom møbelringen påtur hjem...Ups..Der ble det nytt gulvteppe... :roll:

Å vel hjemme var det bare å pakke vekk det gamle, støvsuge, vaske gulv og legge på nytt!! Det ble sååå bra!!! I love it! Var ikke dyrt heller!

Så la jeg sammen klær og satte på en ny maskin. Ringte og skravla med svigermor litt!

Så brøt jeg løs på gjesterommet...Ohoi...Fikk rydda og ordna og hevet ut det meste!

Så fikk jeg plass til senga og malesaker! Har malt to og tre strøk på de div delene!

Pendla litt mellom maling og ute i sola! Deilig å ha alle dører oppe og lufte hele dagen!

Så lagde jeg pastagryte med kylling som vi spiste(evt slukte..) mens vi så på fruerne :-)

Nå skal vi kanskje kjøre en tur innom svigers, måtte komme og hente sommerblomster til gryta mi! Snill!

Så blir det vel kveld etterhvert...Og imorgen er det jobb igjen... :veldigsur: Men det må vel gå bra!

Må lese i de andre bøkene når vi kommer tilbake, det er så koselig å se hva som skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, for en produktiv dag! Jeg stod opp for to timer siden, er er egentlig fortsatt i en lite koma.. :ler:

Oppgaven blir gradvis mer og mer innholdsrik, og jeg håper vi blir ferdig. Håper alt er bra med deg, *krysse fingre for at murringene i magen er noe heeelt annet* :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mye du får ut av en fridag!!

Tror ikke jeg skal håpe på å være like produktiv...

Jeg har først ferie/permisjonsdag i dag, og jeg har ikke gjort noe særlig fornuftig enda.

Men dagen er ikke over enda.

Jeg krysser fingrene for at tanta ikke kommer på besøk i dag eller i morgen.

Når skulle du teste, sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johoo!! Bare innom for å konstantere at det er SOL og VARMT i NordNorge :hoho::hoho::hoho:

Gikk bra på arb idag, avspasere en time og fikk dratt til byen! Og idag kjøpte jeg.........

*Quick Response Graviditetstest

*Tre piratbukser.......(samme type som jeg bare kjøpte en av ifjor før de ble fri...Så ble den en klar favoritt, ergo måtte jeg hamstre! Så nå har jeg en hvit, en sort, en rosa og en turkis :sjarmor: )

*Handlet litt mat

Men hva skal man liksom spise i dette været?? Er jo ikke vant til en slik hete :ler:

Men idag ble det bare grøt til middag for jeg skal på personalmøte senere og der skulle vi få pizza :o

Lurer på hva de skal smiske om siden vi får det plutselig :ler:

Har ikke rukket å gjøre så mye mer...Malte ENDA et strøk på senga før middag ja! Den blir lekker :sjarmor:

Mrs Potter:Takk skal du ha....Men det er ikke hver dag da. Jeg må bare utnytte energien når jeg har den. Kan gå laaange perioder med mye vondt/sliten så da gjør jeg ingenting.........

Men nå er jeg på topp!!

Har vel kanskje ikke sagt så mye om det, men jeg er under etterforskning :ler: neida, utredning, for dem(leger, fysio, kiropraktor og manuellterapeut) mener jeg har behkterevs.......Meeen, må til reumatolog og div. Laaang, boring ting. Men så vet dere i allefall hvorfor jeg til tider syter og klager over div...........

Og ja, jeg lurer også på hvordan det blir under en evt svangerskap........Blir sikkert ikke en dans på roser, men det er ikke nøye for hvis det skjer så skal jeg klare det om jeg så må rulle rundt :ler:

Nok om det........

Lille Ballerina;Håper også at murringene er noe annet enn tanta ja.........Hun har ikke kommet enda da............!

Siam; Du må jo bare kose deg nå når du snart skal ha bebis!

Jeg og sambo snakket om det og fant ut at vi kan vente til imorgen! For det er jo IKKE så lenge til........ :ler:

Men vet ikke helt når jeg skal få tid til det imorgen...

Planer for morgendagen:

*Jobb

*Trening

*Kjøpe blomsterjord for det glemte jeg idag........ :evil:

*Grilling hos svigers

*Besøke mormor

Får jeg tid til dette da altså....Men, planlegginga er halve jobben :P

Men det er imorgen, nuh er det ut i sola :kul:

See u later beibs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Oi,oi, nå begynner jeg bli spent her! Når skal du teste?

Krysser alt jeg har for at det blir et positivt svar! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen i dagboka mi :)

Så utrolig fint å se at det ikke bare er meg som sliter med symptomhelvete.......

Lykke til :klem: Jeg har tro på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lille Ballerina, Pia, Melli og Pondusa!!

Ikke no tante og ikke mer enn èn strek..................... :grine:

Klarte ikke å vente lengre så jeg tok en test igårkveld. Sambo var så spent og gikk å så først...Det ble helt stille på badet, leeenge. Jeg hadde ikke noe tro på at det var to blå, men da han ble så stille raste det ca en million tanker gjennom hodet mitt!!!

Men neida...Fikk meg et skikkelig møte med veggen da jeg kom på badet. Gikk bare rett og la meg og så kom tårene........Herregud som jeg gråt...Hiksta og rista...Det slo meg rett i bakken.

Stakkars sambo visste ikke hva godt han skulle gjøre eller si, men prøvde så godt han kunne. Sa at vi vet jo det kan ta litt tid og at jeg ikke må tenke på hva alle andre har osv. Jeg har en tendens til å si at alle andre har barn/er gravide, for det føles i allefall slik..

Gråt til kl var over ett...Da jeg endelig holdt på å sovne, begynte en hund å bjeffe...Høyt...Til kl halv tre..

Var vel alt annet enn våken imorges :o

Skulle jobbe til ett, men fikk avspasere to timer heldigvis!! Var å spiste is med sambo før jeg dro til ei venninne og solte meg!

Så kom migrenen...........................Klarte nesten ikke kjøre hjem. Kom meg rett i seng. Så der lå jeg ja...25 grader ute...Aaaaarg!!!!!!

På toppen av det hele så har jeg fått vondt i halsen og fryser/svetter om hverandre.........Passer j**** bra siden jeg MÅ på jobb imorgen.

Skal nemlig ha med meg en av sjefene hele dagen....Er heldigvis ferdig kl ett imorgen også da...Men jeg vil ikke i hele tatt..........Og i neste uke er det div ting som jeg MÅ være med på så jeg har ikke tid til dette!!!

Kom meg etterhvert opp i ettermiddag og var på grillings hos svigers! Det gjorde godt med litt mat i magen..Greier ikke spise når det er så varmt.

Etterpå kjørte vi til mormor en tur og var der et par,tre timer! Koselig!

Så følte jeg meg bedre og dro innom ei venninne for å småskravle litt. Men så måtte jeg bare dra hjem...

Så savna jeg dere da....! Så jeg måte bare innom her...Deilig å få skrevet det av seg på en måte.

Har skjedd et par ting til som jeg ikke orker skrive om, men det er triste ting...Så det er liksom litt mye om dagen. Og jeg griner litt og tenker mye...Ikke rart at jeg får migreneanfall.........

Imorgen drar sambo bort for helgen........Gruer meg, kjenner ingen plass at jeg vil være alene....Men,men. Håper denne deppingen går over.

Vet ikke hva jeg skal gjøre i helga jeg...Alle er opptatt med sitt, så det blir kanskje å dra hjem til mamma og co. Er litt godt å være alene også...Men etter ei stund blir jeg så selskapssyk at fy...........

Pondusa;hvordan greier du det??

Jeg orker egentlig ikke tenke på morgendagen akkurat nå...Vet ikke om jeg orker å kjøre en meter etter jobb imorgen.

Flere tanker om mensen: Den var jo så sen sist, syklusen ble jo 38 dager da tror jeg. Lurer på om det ble en permanent forandring........At jeg egentlig ikke har IKM før i nesteuke en dag....Ikke greit å vite...Er vel bare å vente.............Fatter ikke hvor folk henter styrken sin. Vi har jo egentlig ikke prøvd såå lenge...Men det er tungt kjenner jeg, fryktelig tungt...

*sutre, sutre* På tide å stoppe nå før jeg jamrer hull hodet på folk her..............

Natti flickor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå....du trenger mange klemmer :klem: Migrene er ikke noe særlig..har det selv.. uff... bra at du har fått grått litt ut, det hjelper iallefall litt *gir en lang god klem til*

Jeg vet ikke hva jeg skal si.. men det er ikke alltid lett å være sterk.. noen ganger må man bare være liten og lei seg, og det skal man få lov til :trøste: Selv om du ikke ser meg face to face, så tenker jeg og alle vi andre på deg, og sender mange varme og gode tanker til deg.

Uansett om man har prøvd lenge eller kort, så tenker man jo på det, og det er tungt.. Man har sin fulle rett til å være lei seg og sutre en smule..

Bruk dagen til å bearbeide tanker, og gradvis la de positive tankene ta over.. :dagensrose:

Suss og klem fra Lille Ballerina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...