Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Heisann, hoppsann!

Håper du har hatt en fin helg, og at du ikke er regnet fullstendig bort. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har press fra alle kanter vi også, sjølom ingen vet at vi prøver engang. Tror det kommer til å bli ei god stund til vi sier det til alle. Føler med deg, det er ikke noe moro.

Du må ha en fortsatt fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunday bloody Sunday :ler: Kom på den akkurat nuh!

Hva har jeg gjort siden igår da...Vi var bare skikkelig sløve hele ettermiddagen! På kvelden var vi å kjøpte mat, godis og leide to filmer! Sambo sovna på sofaen, mens jeg så film og daska han i hodet når han snorka :-) Hvilket han gjør temmelig ofte. Hele tiden faktisk...Egentlig er jeg imponert over at han ikke snorker når han er våken også :hoho:

Så den norske filmen 37 1/2, tjaaa...jo...grei nok.

Og Svigers er værst! Den var morsom!

Nå har jeg sett Prinsesse på prøve, ok den også. Savner å se en skikkelig råbra film. Som enten griper meg i hjerterota eller får meg til å vri meg i latterkrampe! Å her er vi ikke kravstore nei :ler:

Ellers så sov vi til halv elleve idag :o Ble litt arg da jeg så hva klokka var, hadde jo slett ikke tenkt å sove bort halve dagen :-x

Kom oss opp og jeg begynte å rydde og fikse opp kåken! Sambo prøvde seg med entynn "skal vi ikke holde hviledagen hellig...?" Haha du liksom! Ikke når jeg endelig har energi og tid til å få gjort litt! Endte med at han fikk noen få og små oppgaver som han kombinerte med fotballtitting og annet småpussel....Ja,ja følgende fikk vi (jeg) gjort idag:

*Vasket soverommet og byttet på senga

*Ryddet og vasket kjøkkenet

*Tørket støv på stua

*Støvsugde hele kåken

*Flyttet bokhylle fra soverom til stua

*Rammet inn bilder

*Hengt opp min nyinkjøpte Madonna

Ryddet gjesterom og gjort det klart for rundvask

*Vasket to maskiner klær

*Lagt sammen masse klær

*Stekt vafler

*Lagd middag

*Lest bittelitt til prøven jeg skal ha imorgen

*Sovet middagshvile

Ble jo gjort litt idag ja! Å mer blir det å gjøre imorgen!

Takk for hilsen lle sammen! Skal stikke innom bøkene deres nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så flink du er, alle her er så flinke. Jeg er bare lat jeg, egentlig bare død for tida... Men en dag skal jeg bli like flink som deg :)

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeleine

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min. Jøss, du er jammen flink til å få gjort ting, du er kjempeflink jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en produktiv dag, jeg har vel ikke inspirert deg nei..... :hoho:

Jo, det ble fin søndagstur på oss i går, og i dag har jeg vært nesten hele dagen på Mo på shopping sammen med storesøs og niese på 4 år.

Ha en trivelig kveld, og håper uka blir fin for deg og mannen!

Hug hug :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og idag har jeg vært helt turbo så nå er jeg helt dau....... :o

Sto opp halv åtte, dusja og kjørte sambo på jobb. Så dro jeg og hadde en test etter det kurset, fort gjort! Var i byen og brukte penger...Ble 1 ny topp, ett skjørt og ei dongeribukse! Fant endelig ei som ikke var så lav i livet at halve r*** hang uttenfor! Lekkert det :ler:

Så bar det hjem og vaske rundt gjesterommet...Å herregud så dritskittent :kvalm: Skrubba det fra topp til tå! Monterte senga, la på gulvteppe, hengte opp gardiner og bilder! Så måtte jeg innom møbelringen og kom hjem med ny kommode...... :oops: Den var bare så perfekt........Så nå har jeg et lekkert gjesterom i gammel romantisk stil :-) *megafornøyd*

Samt at jeg fikk ryddet boden på loftet og kastet masse lort! Og vasket badet.........Så nå er hele kåken skinnende ren og pen og velduftende! Deilig!

Og ryggen og knærne mine har lagt opp...Har vært hos svigers å lånt meg nyrebelte nå...D bli sikkert likar imårå så dæm si i trøndelag :-)

Pi@:Det er deilig å være lat! Og fullt lovlig! Jeg har bare slike sinnsyke ryddetak...Da blir liksom alt gjort! Så er det ingen garanti for når det blir nestegang!

Madeleine:Takk... :oops:

Lille Ballerina: Det fortjente du! Godt å sove lenge!

Pondusa:Du er nok litt av en inspirasjon ja! Koselig med en dag der på litt shopping! Pleier å gjøre det av og til jeg også! Kommer mannen imorgen???

Håper det! Kos!

Må besøke deres bøker imorgen kanskje! Må definitivt sove nå....om litt :sjarmor: Så skal jeg opp kl fire og hente venninna mi som kommer på besøk da!! Jippi! Bra vi bor ett min unna jernbanen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ send dæ en go tirsdagsklæm :klem: Du er vist like glad i husarbeid som meg du :P Er deilig å ha det rent og pent rundt seg! :kyss: Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til den dagen du kan henge opp nyvasket babytøy i str bittesmå. det har jeg gjort i dag, og hadde helt glemt hvor smått det egentlig var. :)

Håper du har en fin tirsdagskveld, her dukka faktisk sola opp i dag! Kanskje det blir en fin dag i morgen!!

Klemz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten tur for å se hva som skjer!

La meg ikke før ett inatt...Så sto jeg op kl fire og henta venninne E! Sov til i 10 tiden...Lagde vafler til frokost og skravla masse! Så dro vi til byen på en liten shopping/sightsing runde! *må slutte å handle så mye* Men idag ble det bare ei bikinitruse,en undertøysinglet og strømpebukser!

Så lagde vi pizza til middag!Nammm....

Så har vi krusa litt rundt og sett frustrerte fruer og spist godis... :oops:

Morsomt med besøk!Koselig å mimre!

See ya later aligators!

Takk for hilsninger by the way!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeleine

Høres ut som du koser deg nå, høres kjempegøy ut den dagen dere har hatt i dag :)

Trenger sånne koselige opplevelser innimellom :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei beibi! Shopping hjelper på det meste! Men en bør helst ha råd til mat etterpå.. :ler: Er godt å ha en "bare kose seg og spise god mat og godis" dag i ny og ne :P Suss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en koselig dag. Morsomt med besøk ja!

Hadde jo vært morsomt om du kom hjem fra ferie med en liten trønder innombords! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig tilbake!!

Husker nesten ikke hva jeg har gjort de siste dagene! Det har gått så fort! Har vært høflig og holdt meg unna nett så lenge jeg hadde besøk, selv om hun var en flittig låner av pcn mens hun var her da...! Ja,ja!

I allefall.....

Onsdag:

*sov lenge

*var på personalmøte

*lagde elggryte til middag (yammmmmi)

*kjøte en tur til mamis og co.

*drakk litt vin og skravla til kl 3 på natta

Torsdag gikk vi til byen. Var på kafè og tok livet med ro! Spiste vårruller før jeg fulgte besøket på toget!

Så kjørte jeg rett til guongen min for jeg skulle passe han og delvis storesøstra! Men de er jo 9 og 12 år så det er jo ikke tore jobben...Heller ganske kjedelig! De hadde jo besøk av venner og var fryktelig opptatte...Så jeg satt nå der å sola meg! Fryktelig uvant situasjon :ler:

Så kjørte vi tur og kjøpte is til sambo som var hjemme og jobba i varmen! Deretter dro vi å lagde oss mat, så var det mer leking før dt var tid for en dusj og loppekassen! Så satt jeg der da og syntes megasynd på megselv :ler: Savna sambo og heldigvis at han kom en tur og ønska meg go natt! Da gikk det bra! Jeg er jo blitt helt rar :o

Det var ei het natt, enda jeg lå helt alene :hoho: Ikke rart man blir helt slått ut når det går fra ti til tredve varmegrader på no time!

Idag har jeg vært på jobb! Lenge siden sist! Det var hett gitt! Deilig! Så har jeg lagd pytt i panne til middag før jeg kastet meg over pcn! Abstinenser!!!!!

Ikveld skal vi være med i komitèen på et mctreff! Kan vel bli greit det! Men en ting er i allefall sikkert at idag må det iverksettes tiltak for babyproduksjon :sjarmor: Har jo ikke vært muligheter for det på flere dager nå! Er vel EL tid snart...Føler meg temmelig oppblåst i allefall....Å det er jo så fryktelig morsomt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...