Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Godt å se at det er flere som har litt rare symptomstanker! Jeg har også tenkt slik, "kan jo hende jeg blør selv om jeg er gravid", "kvalm på morran ja, må jo være gravid da" osv...

Men neida!!!

Vil hvertfall ønske deg en fin fredagskveld og ei god helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I am back!!!!!!!! Akkurat som om det er så mye annet å finne på når man føler seg som en ferdigtygd skosåle!!

Neida, er litt bedre nå...

Ble helt skjelven av sult å kvalme så jeg måtte bare ut å få meg litt mat før jeg svimte av. Fikk en plutselig lyst på biffsnadder....??? Leide meg en film og tok med meg maten hjem....Blæh! Åt halvparten så brakk jeg meg og fant ut at jeg bare måtte legge opp...Men etterhvert ble magen litt bedre, men jeg har fortsatt halsbrann. Men det har jeg vært plaget med før så det er ikke noe symptom...

Heldigvis kom det ei venninne å tok meg med ut på kjøretur, med vinduet på fullt gap! Har du hetetokter?? spurte hun.........Ehh ja.......Så bare så hun på meg....Lurer på hva det betyr..Hun tror sikkert jeg har blitt gal :hoho:

Å det er nå jammen ikke så rart heller da!

Ååå pondusa, tenk om det kunne vært sant nå da...At dette er mine syptomer på det også....

Så den der gule greia jeg også ja....Skumle greier...Tror jeg må ringe NASA å høre hva som skjer?? Kan være terror....Terror med sol og varme resten av sommeren! Å huff a meg liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i dagboken din,og følte for å legge igjen en liten hilsen :P For en spennende tid du har foran deg, missunner deg littegranne, men er litt ung enda synes jeg :roll: Håper du får en fin helg, og at du får et positivt svar snart. :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du følte for det :klem:

Slike ting gjør meg glad!

Jeg er så glad for alle besøk!! Håper jeg får med meg alle og får svart alle, hvis ikke må dere rive meg i håret og si fra :ler:

Nå skal jeg prøve å få lagt dagboklinken min til signaturen.........Gosj, blir sikkert å bruke resten av natta på det!!

Nå har jeg ligget helt i ro på sofaen ei god stund og formen kjennes bedre! Håper jeg ikke er kvalm eller innbilt gravid eller halvshizofren imorgen når jeg skal på jobb...!! Tror jeg må legge meg snart før humoren tar livet av meg her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å få lagt dagboklinken min til signaturen.........Gosj, blir sikkert å bruke resten av natta på det!!

Ja, det MÅ du... Lette sist etter den linken nå jeg! *trippe* Så, come on!!! Bruk hele natta om du må, JEG trenger LINK, NÅ!!! :ler:

Nå har jeg ligget helt i ro på sofaen ei god stund og formen kjennes bedre! Håper jeg ikke er kvalm eller innbilt gravid eller halvshizofren imorgen når jeg skal på jobb...!! Tror jeg må legge meg snart før humoren tar livet av meg her!!

Oi oi oi, hva er det jeg leser...mystiske symptomer! TENK om du er gravid da! Oooooh, så spennende! Lenge til IKM og testing eller???

*krysse*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får IKKE til å lage link!!!!!!!!!! Klikker her snart!!!!!!!!!

Kan noen gjøre det for meg???? Har lest den hjelpeforklaringa hundre ganger nå......Må jeg lage ny mld liksom eller kan jeg gjøre det på en mld jeg har skrevet?? MY STUPID HEAD NEED HELP!!!!!!!

Heia Orkis! Long time no see!!

Har IKM ca 15......Men tror egentlig ikke at det er noe. Har sikkert bare fått magekatarr eller noe sånt sjit....Får nå se da....Nå har jeg jo gira meg litt opp da så jeg løper vel på apoteket og kjøper test imorgen den dag.........!

Må sove nå så får jeg se om en tryllefe har fikset link til meg imorgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Disse symptomene høres jo lovende ut!! Spennende! :hoppe:

Krysser fingrene for deg! Når er IKM? Du har sikkert skrevet det før men...

Har feriepengene kommet?? Jeg må inn å sjekke nettbanken snart. Herlig med masse penger :Nikke:

Fortsatt ikke fått ordnet linken?

Hmm,skal jeg prøve å hjelpe deg da kanskje? Ikke sikkert jeg får det til altså.

[url =http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=131028&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=]

Skyttens skriblerier

Sånn! Hvis du klipper ut dette å setter det inn på rett sted i profilen din så skal det funke...tror jeg :wink:

Ha en god natt da! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Måtte lage mellomrom mellom [url=] og hele den lange remsa med linken til siden din. Det skal ikke være åpenrom der,alt skal være sammenhengende,hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johooo!!!!!!! Tuuuusen takk for hjelpen Potter!!!

Idag har jeg vært en liten tur i byen, med store planer om å bruke litt penger :sjarmor:

Kom hjem med en sportsbh og ei ny veske...Wow! Skikkelig vill shopping! Hehe...Typisk når jeg skal unne meg litt ekstra så finner jeg ingen ting!

Har lyst å kjøpe meg videokamera....Men da må mannen være med for sånt har jo ikke jeg mye peiling på!

Æsj, bare en halvtime til jeg må dra på arbeid....Ja,ja må vel gjøre en innsats for konge og fedreland :hoho:

Formen har vært temmelig bra idag så d var nok bare noe forbigående greier igår! Å jeg kjøpte ikke test idag, flinke meg! Kjenner at magen er litt i ulage, men er sikkert noe magegreier som er i lufta. Men jeg håper jo selvsagt jeg tar feil da....fire dager til IKM ca...

See you later babes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg hjemme igjen! Litt senere enn planlagt men!

Traff ei venninne etter jobb og vi var sultne så vi måtte ha oss litt mat og skravle litt før vi tok kvelden!

Dagen har vært en helt ok dag egentlig! Været har faktisk vært fint :o Og imorgen er det meldt 21 varmegrader her!!! Er det mulig??? Vi får nå se da....

Har ikke vært kvalm på jobb heller. Trodde tanta kom for det kjentes slik ut et øyeblikk, men nei. Heldigvis for det da. Men hvis jeg nå skulle være gravid, hvorfor er jeg ikke kvalm idag også da?!?! Der var det liksom gjort, nå er jeg på spekuleringskjøret igjen....

Vel,vel. Føler meg ikke gravid i allefall.....Å nå skal jeg surfe litt rundt her inne før jeg svimer av i senga og sikkert blir vekket av sambo en gang inatt...! Tenker han skal få en hard dag imorgen, er ikke vant til å feste to dager på rad lengre :ler: Må vel pleie han da....!

Natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det der var skumle greier!! Tankeoverføring kanskje!

Har jeg ikke lagt meg enda?!?! Huff...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Taaakk! Du også lille ballerina!

Har jeg vært trøtt idag?! Ja, det har jeg!

Var det rolig på jobb?! Ja, det var det også! For første gang siden jeg begynte i allefall! Helt sykt! Jeg fikk til og med tid til å gjøre masse papirarbeid, samt dra å kjøpe softis til oss som var på jobb :wow: Har aldri skjedd før, så vi nøt det i fulle drag for det var nok et engangstillfelle! Men softis er yammi altså......

Måtte jo avkjøle oss! Det har jo tross alt vært flere varmegrader her idag :ler:

Da jeg var ferdig kom jeg hjem til en trøtt og kosesyk sambo :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Har nettopp spist kinamat så jeg holder på å revne i liminga :o

Akkurat som om jeg ikke er nok oppblåst fra før...Skulle minst tro jeg skal til å føde om ikke lenge! Ser nesten slik ut! Vel..Føles slik i alle fall!

Så har jeg nesten tatt av pga høyt lufttrykk idag... :oops:

Pluss at jeg har kjent litt stikking...Spes da jeg gikk i trappene på jobb idag. Meeeen, hvem vet hva jeg virkelig opplever og hva jeg innbiller meg :tunge1::ler:

*crazy* *crazy* *crazy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spennende, spennende, spennende*

Jeg har vært veldig luftig i starten av begge mine sv.skap.... :oops:

Ha en fin søndagskveld. Tenk at vi fikk opptil flere varmegrader i dag... Bare så synd det skyet over her, hadde håpt på å få solt meg litt i dag.

Men de sier det kommer mer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å skru forventningene himmelhøyt nå, gjør bare fallhøyden værre... :oops:

Men blir litt optimist når du har så mange like symptomer.... Krysser alt jeg har for at dette skal bli den BLÅ uka!

Har akkurat sett et program på svensk tv4 om sv.skap og fødsel. Skal gå 7 søndager fremover.

I kveld var det en helt nydelig fødsel. :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...