Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Oi, spennende!

Man kan jo fort blø litt gammelt blod eller bare spotte når man er gravid!

Åh, du må teste igjen, Skytte!!! :-)

Her kom tante i dag, 6 dager på overtid! :sinna:

Men, men...klar for ny dyst i juli jeg da! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You girls.... :hjerte:

Har tenk tanken på å teste en gang til ja.......Men jeg har ikke lyst.........Kjenner ikke noe sted at jeg orker å teste igjen.......Men vet at jeg blir å gjøre det likevel....! Opptur og nedtur, hånd i hånd...Vet bare ikke når jeg skal gjøre det.....

I ettermiddag? Imorgen etter kurset? Eller på fredag etter kurset? Hvilke valg........! Bra jeg ikke er hjernekirurg eller noe annet som må ta viktige avgjørelser kjappt :ler:

Har ikke gjort en døyt idag........Skal prøve å rive meg løs nå og forandre litt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelsen ja. Jeg synes nesten det var værre å få en neg.test enn at tanta kom. Men når det gikk flere dager over, gjorde jeg det likevel. Greit å få det overstått liksom.

Men dersom du legger planer for dagene fremover, kan du jo bli så opptatt at du venter med test og ser det an? Ikke lett dette, så det eneste jeg kan gi er en STOR :klem:

Laaaaang Pm er også sendt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skjønner deg så godt!

Men du får bare vente tålmodig da, så får du heller teste om ingenting skjer på en liten stund...da er jo oddsene bedre! :-)

Heier på deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei........Oppdaget akkurat at døra til fryserdelen av kjøleskapet ikke har vært helt lukket :sur:

Dudskjelov var ikke maten tint noe særlig så det var bare litt is som måtte bøte med livet...

Har skrubba en kjøkkenmaskin jeg har fått etter bestemor, rydda kjøkkenet og malt et strøk på det som gjenstår å male på senga!

Siden jeg var skikkelig lur å sto på hodet omtr, har jeg nå fått dritvondt i ryggen......Blir hybel 6 feet under snart altså!

Middagsplaner var pannekaker og ertersuppe, ble endret til grandiosa............ :oops: Den lå i frysern og var begynt å tine så jeg fant ut at vi kan likegodt bare spise den idag, tørr ikke fryse den igjen. Så får jeg steike pannekaker imorgen....kanskje!

Pondusa: Takk for koselig pm :-)

Skal telle litt dager og se hvor lenge jeg klarer å vente. Tror egentlig at dette var tanta, bare en merkelig utgave av den...

:klem:

Orkis: Heier på deg også!! Skjønner ikke hva det er med tanta vår denne md?!?! Bare kødd!!!

:klem:

Pia:Takk og stoor :klem: tilbake!!

Jippi! Nå ringte sambo og foreslo at vi kunne samle sammen rask og kjøre det til mamma og co! Pappa har nemlig lagd et GIGA St.Hansbål! Supert! Får bare håpe det blir fint vær til imorgen så vi får fyra på det....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, verden er jammen ikke stor nei. Du hadde rett i dine antakelser, jeg er den du tror. :wink:

Gleder meg enda mer til å bli bedre kjent nå!! :klem:

Håper på pent vær i morra, tør ikke lage planer før vi har sett dagen an her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups...glemte visst å slå av fet skrift ista...!

Tok en test i ettermiddag og den var ikke overraskende negativ.... :veldigsur: Så det var nok tanta ja...

På`n igjen........Akkurat nuh er jeg dritlei. Er visst litt grinete og negativ om dagen. Hakker på sambo stakkars....Vil ikke være slik så nå må jeg skjerpe meg!!Kan ikke bare syte og klage her inne heller. Det har jo ikke gått et år enda og det kan jo ta enda lengre tid. Gleder meg faktisk til jeg skal på den GUen :ler:

Kanskje jeg kan få noen svar eller beroligende ord fra en "proff"!

Ellers så har vi vært med rask på St.Hansbålet hos mamis og co og skravlet litt med dem! Har planlagt å koke rømmegrøt i tillegg til grillmat imorgen!!! Yammmmi!!

Pondusa: Så morsomt ja!!! Helt enig, nå blir det ekstra koselig å bli kjent :hoppe:

Nå må jeg vel ta kveld...Viktig kurs imorgen!

*ønsker meg fint vær i heeele landet imorgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye for det fine været! :evil:

Ble pølse med brød innendørs for lillemor og meg i dag. Sittende hjemme ble vi også, for det regnet jo skikkelig guffent "bortover-regn" her i dag. :-x

Håper du hadde godt utbytte av kurs i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Den tanta er noe skikkelig herk! :evil: Skjønner godt at du er sur og grinete jeg, man blir skuffet gang på gang og det er slitsomt. Synes du fortjener en stoooor klem :klem: :trøste: :kose:

Håper humøret ditt blir bedre så du får en kjempefin helg! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia..........

Tok ny test idag IGJEN....Ble ikke mer enn en strek idag heller gitt, overraskende ja....Men jeg skjønner ikke hva som er galt for jeg har direkte vondt nedi magen, rett ved skammbeinet eller hva f d heter...Så føler jeg meg helt oppblåst og det kjennes ut som om jeg får mensen en gang til. Blir så sur og arg inni meg..........Sitter å funderer på om jeg skal ta meg en drink ikveld.........Lenge siden sist. Og vi skal på fest....Sammen med mange venner jeg ikke har sett på lenge...

Har mest lyst til å sitte hjemme og ikke treffe noen...Og det tar jeg som et dårlig tegn...Vet at jeg ikke trenger å drikke for å ha det artig eller noe sånt. Men jeg har bare lyst til å ta meg et par drinker og ikke tenke på prøving eller noe....Neste tanke; har lyst til å legge meg under dyna og grine............ :veldigsur:

Tenker at det var tanta som var og at magen min er vrang for tiden. Hadde jeg vært gravid så hadde det vel blitt to blå til nå...Er bare å innse det ja...

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sånn...nå ble det litt bedre!

Igår var det en travel, kjempekoselig dag!

Etter kurset henta jeg sambo, var hjemme og skifta, henta gullet mitt som jeg er gudmor til og kjørte til mamis og co!

Der lagde vi masse deilig mat....Rømmegrøt,spekemat,flatbrød,hamburgere,pølser i brød,grillribbe, potetmos og salat! Ble gode og mette!

Det regnet sidelengs og blåste......Så pps turte ikke fyre på gigabålet... :veldigsur: Men hadde vært litt dumt om det hadde flakset brennende ting på veien som er like ved.........!!

Men vi kledde oss godt og gikk ut! Først gikk vi tur i fjæra! Så dro vi å fisket! Fikk 12 sei! Jippi :ler: Ikke godt å si hvem som var mest fornøyd! Sambo å gudbarn fisket om kapp nesten! Hjertet mitt smeltet hvert 5.min......De to storkoser seg sammen og jeg vet at sambo kommer til å bli en fantastisk pappa...Måtte ta meg selv i å ikke grine da jeg så på dem! Søtest i verden!!!

Kom hjem i 24tiden og var ikke i seng før over ett inatt...

Temmelig trett på kurs idag ja :-? Men det gikk nå bra!

Da jeg kom hjem malte jeg litt seng (er ikke ferdig enda nei.... :oops: ) Så vasket jeg en maskin klær, enta sambo, lagde middag, hengte opp klær og satte på ny maskin, spiste middag(nachos :P ) og kasta meg over pc`n!!! Abstinenser!

Nå skal jeg dusje og vi skal dra til et vennepar, så får jeg se hva det blir til.........

Pi@,Pondusa og Melli: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det hyggelig i kveld, ta deg et par drinker og bare ha det koselig sammen med venner. :klem:

Kan jo ta en øl for meg jo! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tante er teit! :evil:

Intet nytt å melde, hun har ikke kommet enda!??

Jeg fatter det ikke - hvorfor hun skal messe med oss NÅ!! :-x Hun kom riktignok på besøk hit til slutt da, men da synes jeg jammen meg hun kan flakse videre til deg nå, eller at du bare kan få lov til å teste positivt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære! Endelig kommet hjem fra tr.heim, og måtte snike innom deg :roll: Så trasi at mensen kom.. :-( *klemmepå* :klem: Du får prøve å samle energi, og "peise på" igjen.. Er ikke noe særlig å være lei og trist.. Men noen ganger må man være det, og så går det over tilslutt :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Dumt med tullete mens som kommer og går og kommer igjen... :trøste: Det gjør vondt å bli skuffet når man håper, tror at kanskje... Så jeg skjønner godt at humøret ikke er på topp om dagen.

Men det blir bedre, det lover jeg! :blomst::klem:

God helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og hopp!

Og gudskjelov for at det sørgelige humøret mitt ikke er langvarig! Er mye mye bedre idag!

Men så var sambo svært så elskverdig :sjarmor: og fikk meg i bedre humør før vi dro bort igårkveld :sjarmor:

Det var artig å treffe folket igjen! Jentene ble sittende litt for oss selv så da hagla det med babyprat.............Jeg smilte og nikket men kjempet litt med å holde maska da alle skulle snakke om prøvingen vår.... Heldigvis greide jeg det da. Litt senere kom ei og unnskyldte seg og hadde direkte dårlig samvittighet for alle "gode råd" og all praten rundt barn/graviditet. Hun husket selv hvor ufattelig lei hun var mens de prøvde så hun kom plutselg på meg og fikk helt vondt i seg! Huff, da fikk nå jeg helt vondt i meg! For det gikk bra, jeg er jo vant til at det stort sett snakkes 80% om barna. Jeg sa at jeg har jo full forståelse for at de syns det er koselig! Jeg liker å høre på dem stort sett også! Er bare ikke så morsomt med alle "gode råd"...Men snille venninnene mine er forståelsesfulle og gode å ha!

Ute var det full fart og stormende jubel! Og det var faktisk veldig artig! Traff masse kjentfolk og mamma og pappa var også der! Holdt på å le meg forderva da sambo å papsn gira hverandre opp til å dra krok :ler:

Men så ville ingen av dem ta hardest i, for de mente de kom til å skade hverandre :ler: De er så like at det nesten er ekkelt av og til! Men det er godt å se på dem, fint at de er så gode kompiser! Så er papsn bare 12 år gamlere enn sambo da....Og mamsn er bare 6 år gamlere enn Skyttemannen :roll: Men det er det ingen som bryr seg om!

Kom oss vel hjem og i seng i halv fire tiden! Og siden jeg aldri får sove noe lenge så var jeg oppe og i full gang med klesvask i 11 tiden! Så har jeg sittet her på KG..... :roll: Er så koselig å være her syns jeg!

Har nettopp spist yammi pølsesuppe!

Oppskrift, pølsesuppe:

*En pose toro beasuppe

*Grillpølse

*Nudler

Fryktelig enkelt og sinnsykt godt!!

Så har jeg jo hatt masse besøk her i boka mi! Er jo ikke rart jeg blir i godt humør!

Pondusa:Tok en drink for meg og en for deg! Hadde det veldig artig! Hilste på noen fra din kant faktisk! Som også er på vår alder! Det er artig, for jeg regner aldri med at folk kjenner meg igjen!

Orkis:Måtte nok være tanta som var for noen dager siden. Så nå er det bare på`n igjen......! Men ja, tanta er noe forbaska herk!! Håper dette var det siste jeg så av henne på ei lang,lang stund!

Lille Ballerina:Velkommen tilbake!! Det var kos å ha deg back in business :-) Skal rett i boka di nå etterpå!

Hulderjenta: Det var lenge siden! Koselig at du stakk innom! Ja man blir lei av å bli skuffet og det skal være sikkert og visst at det tar på humøret! Skjønner ikke hvordan alle greier å holde ut! Men det er godt at vi har hverandre her inne! Jeg er så glad for KG at :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du koste deg ute!

Ja nå er det jo plutselig gratis å kjøre over, så dersom det er pent vær i morgen, har mams & paps spurt om jeg å lillemor vil være med å kjøre tur. Mams har nemlig aldri vært i Fagervika...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo yo yo! Jeg bare elsker været her oppe.. Man kan kjenne at solfaktoren bokstavelig renner av oss :ler: Å herlige nordnorske sommer! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så bra at du koste deg på fredag. Men dumt med all babypraten.. Ikke moro når alle skal diskutere prøvingen deres. Godt med venninner som er forståelsesfulle da :Nikke:

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...