Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no


Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

CMarie skrev (Akkurat nå):

@Jammf Jeg venter bare på høydaren Misunnelsen er større enn seksualdrifta og Æ kvæles.

😂 spot on!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CMarie skrev (19 minutter siden):

@Jammf Jeg venter bare på høydaren Misunnelsen er større enn seksualdrifta og Æ kvæles.

Men hva er vi misunnelig på? Har fansen noe svar på det?  Hvem er misunnelig på en som jobber de fleste av døgnets timer og med de smertene som han stadig skriver om.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, var det ikke han som hadde hatt dialog med Lotteritilsynet og fått beskjed opptil flere ganger om at alt han drev med ift. utlodningen var helt innafor lovverket? Rart at samme instans nå sender ham et brev hvor det står svart på hvitt at utlodningen var ulovlig, siden de liksom hadde så god dialog mens lotteriet pågikk.

Også rart at han velger å publisere brevet i det hele tatt, med tanke på brevets innhold. Hjelper ikke at han prøver å vinkle det til at folk er sjalu og melder ham inn for filleting når han samtidig publiserer et brev fra en offentlig instans som indirekte sier: "ja, alle som meldte deg inn hadde rett, du brøt loven og avholdt et ulovlig lotteri".

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp som en bjørn og ned som en skinnfell, tenker jeg er konklusjonen på lotteri-saken. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg registerer mange kommentarer på innlegget om lotteriet, og kun en kommentar på innlegget der han langer ut mot samvær, bidrag og at far blir den tapende part. 

I dag synes jeg innleggene hans har vært litt usmakelige. Og tonen hvor han "legger seg flat" er helt bak mål. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
FjellFrua skrev (2 timer siden):

Jeg registerer mange kommentarer på innlegget om lotteriet, og kun en kommentar på innlegget der han langer ut mot samvær, bidrag og at far blir den tapende part. 

I dag synes jeg innleggene hans har vært litt usmakelige. Og tonen hvor han "legger seg flat" er helt bak mål. 

Enig i at innleggene er usmakelige!

Det er også tydelig at flere av de som kommenterer ikke har lest gjennom (hele) brevet fra Lotteritilsynet, og dermed ikke har fått med seg at konkurransen til Kokkejævel var ulovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpike skrev (16 minutter siden):

Enig i at innleggene er usmakelige!

Det er også tydelig at flere av de som kommenterer ikke har lest gjennom (hele) brevet fra Lotteritilsynet, og dermed ikke har fått med seg at konkurransen til Kokkejævel var ulovlig. 

En usmakelig jævel han kokken altså 😜

Og ja, de som kommenterer gjør det gjerne før de i det hele tatt skjønner tegninga.
Og hun som kokken framsnakket for ikke så lenge siden, ja, hun ble grinete av at folk hadde reagert og meldt inn kokken, for den type tysting og angiveri var ikke bra 🤣

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så lei meg på vegne av blogger som han nå hengte ut, blir lei meg når han bare kjører på for å ta igjen og hevne seg... Og følgerne hiver seg med😪

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beccalyn skrev (9 minutter siden):

Blir så lei meg på vegne av blogger som han nå hengte ut, blir lei meg når han bare kjører på for å ta igjen og hevne seg... Og følgerne hiver seg med😪

Hvilken blogger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Beccalyn skrev (4 minutter siden):

Blir så lei meg på vegne av blogger som han nå hengte ut, blir lei meg når han bare kjører på for å ta igjen og hevne seg... Og følgerne hiver seg med😪

Ja det er trist. Men det fremstår som at klikk kommer foran alt, og drama gir flere klikk. 

Jeg tror forøvrig at den eneste grunnen til at brevet ble publisert i sin helhet, er at han vet at det ville bli funnet i postlistene til Lotteritilsynet uansett. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om nå når han ikke kan hive seg over Kjerringtanker, da er det Vibbedille som skal få gjennomgå. Det er jo veldig tydelig når han snakker om perler og garn.

Og jeg så nesten rødt når han skrev at det ikke er noen andre håndarbeidsblogger. Altså!

Også synes jeg det er litt synd for hun som har startet blogg, for ut fra det jeg kan se, så tror jeg hun kan være et godt tilskudd i blogg-verden. Men nå blir jo alt bare kaos.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (1 minutt siden):

Hvilken blogger?

Han viser til en spesifikk blogger ved hentydning til innholdet der... Han har diskutert med vedkommende i kommentarfeltet sitt før, og h*n har forklart seg godt der. Intet grunnlag der what so ever for å henge ut vedkommende slik... H*n har ikke gjort det som kokkejævel påstår, men er vel greit å ha noen å legge skyld over på😪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FjellFrua skrev (10 minutter siden):

Også synes jeg det er litt synd for hun som har startet blogg, for ut fra det jeg kan se, så tror jeg hun kan være et godt tilskudd i blogg-verden. Men nå blir jo alt bare kaos.

Tror det er alt annet enn en fordel at hun er gift med jævelen og starter å blogge, for klikkene kommer ikke pga bloggens innhold, men derimot hennes relasjon til nevnte jævel.....og skulle det komme kritikk i hennes kommentarfelt, ja, da blir det nok skikkelig baluba 🤪

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpike skrev (8 minutter siden):

Vibbedille. 

 

Beccalyn skrev (1 minutt siden):

Han viser til en spesifikk blogger ved hentydning til innholdet der... Han har diskutert med vedkommende i kommentarfeltet sitt før, og h*n har forklart seg godt der. Intet grunnlag der what so ever for å henge ut vedkommende slik... H*n har ikke gjort det som kokkejævel påstår, men er vel greit å ha noen å legge skyld over på😪

Det er vel en direkte konkurrent til samboer sin blogg? Men takk til kokkejævel for at han trekker denne IG kontoen frem. Så feelgood og inspirerende konto. 

8BA463DA-2D22-4852-9357-3219BA4203A5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo ikke akkurat fripass til å herje hemningsløst rundt på nettet selv om man har fått en diagnose. Men for Kokken føles det åpenbart sånn ut.  

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kikka innom bloggen i dag og vart faktisk ganske sjokkert over korleis han omtalar det å ta sterke smertestillande. Det er verkeleg ikkje normalt å fortella at ein «fyller munnhulen med en neve rosa» samtidig som ein legg ut eit bilete av ei hand full av minst 50-60 Paralgin Forte. Normal dosering er 1-2 tabletter inntil 4 gonger til dagen, og han behandlar og omtalar, og ikkje minst normaliserer, forbruket som om det skulle vera sukkertøy og ikkje eit B-preparat.  Håpar verkeleg han ikkje køyrer bil med det dokumenterte forbruket av slike preparater.
 

(Screenshot frå bloggen 19.04.2021)

3D261950-3C9F-4775-8EF1-7F60FE2B33D5.jpeg

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...