Februarbarn Skrevet 19. juni 2023 #181 Del Skrevet 19. juni 2023 Bringebæret skrev (11 timer siden): Hvorfor poserer de med en fot på vasken hver dag? Tør noen fortelle de at det er uhygienisk?🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 19. juni 2023 #182 Del Skrevet 19. juni 2023 Februarbarn skrev (3 timer siden): Tør noen fortelle de at det er uhygienisk?🙄 Da blir man sikkert hudflettet og hengt ut 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 19. juni 2023 #183 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg følger de ikke, men ser på snappene av og til og det er det mest uinteressante jeg kan se på. Bare snakk om trening , nærbilder av svette og diverse poseringer. Jeg syns de er utrolig kjedelige å se på 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 19. juni 2023 #184 Del Skrevet 19. juni 2023 De kommer opp på min snapchat daglig så det hender jeg titter innom bare for et slags tidsfordriv. Blir jo samme greia som fotballfrua, det går i repeat hele tiden. Så flinke de er å trene hver dag, PT og mila, så fin hud de har, posering med thigh gap og fot på vasken. Samme greia dag ut og dag inn. Det som er komisk er at det jo dobbelt opp av dem, så om jeg klikker på begges snap, er det jo klin likt, dagen er helt lik for dem begge. Også er det utrolig tydelig at de begge har fillers i kinnbeina. Om én av dem vil gjøre noe inngrep må jo den andre også... 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. juni 2023 #185 Del Skrevet 24. juni 2023 Hopper inn i tråden på side 10 fordi jeg stadig ser de blir nevnt på jodel og lurer på hvem er de egentlig? Hvorfor er de kjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 25. juni 2023 #186 Del Skrevet 25. juni 2023 Nutz skrev (18 timer siden): Hopper inn i tråden på side 10 fordi jeg stadig ser de blir nevnt på jodel og lurer på hvem er de egentlig? Hvorfor er de kjente? Aner ikke. De kaller seg influencere, men jeg blir ikke «influenca» av de. Det eneste de gjør er å vise at de er på trening, tar bilde med det ene beinet på vasken og tar videoer hvor de viser svetten sin eller det «nydelige» håret deres. Drit kjedelig å se på. Gir meg ingenting og blir overhodet ikke inspirert over noe av det de viser 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 25. juni 2023 #187 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg trener mye selv og syns det var gøy å følge dem i ca en uke, etter det innså jeg at de legger ut nøyaktig samme innhold hver eneste dag. Og begge gjør det samme, noe som fører til at det blir dobbelt opp av samme innhold hver dag 😅 skjønner virkelig ikke hvordan de kan leve som influencere, med så lite innhold i livet. merker også at jeg blir trigget av det ekstrem fokuset med to treningsøkter om dagen og aldri fri, blir noen hakk for ekstremt for min del. Og de evige skjermbildene av skryt fra følgerne, det fremstår som ganske falskt. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 25. juni 2023 #188 Del Skrevet 25. juni 2023 gretchenlowell skrev (40 minutter siden): Jeg trener mye selv og syns det var gøy å følge dem i ca en uke, etter det innså jeg at de legger ut nøyaktig samme innhold hver eneste dag. Og begge gjør det samme, noe som fører til at det blir dobbelt opp av samme innhold hver dag 😅 skjønner virkelig ikke hvordan de kan leve som influencere, med så lite innhold i livet. merker også at jeg blir trigget av det ekstrem fokuset med to treningsøkter om dagen og aldri fri, blir noen hakk for ekstremt for min del. Og de evige skjermbildene av skryt fra følgerne, det fremstår som ganske falskt. Kunne ikke vært mer enig!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 26. juni 2023 #189 Del Skrevet 26. juni 2023 16 hours ago, gretchenlowell said: Jeg trener mye selv og syns det var gøy å følge dem i ca en uke, etter det innså jeg at de legger ut nøyaktig samme innhold hver eneste dag. Og begge gjør det samme, noe som fører til at det blir dobbelt opp av samme innhold hver dag 😅 skjønner virkelig ikke hvordan de kan leve som influencere, med så lite innhold i livet. merker også at jeg blir trigget av det ekstrem fokuset med to treningsøkter om dagen og aldri fri, blir noen hakk for ekstremt for min del. Og de evige skjermbildene av skryt fra følgerne, det fremstår som ganske falskt. To økter om dagen?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 26. juni 2023 #190 Del Skrevet 26. juni 2023 Nutz skrev (3 timer siden): To økter om dagen?? To økter etterhverandre. En løpeøkt og en styrkeøkt. Det i seg selv er jo ikke noe galt i. Det er mengden. De skal ha for å ivareta helsen sin, men syntes det blir for mye kroppsfokus og meg meg meg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 3. juli 2023 #191 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) Følger de ikke men fikk opp bilde på utforsk på Instagram og HVA SKJER med huden? Smører de ansiktet med olje eller? Ser ut som ansiktet holder på å smelte. Er det det som er trenden nå om dagen?🥲 Endret 4. juli 2023 av J_1990 Skrivefeil 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4. juli 2023 #192 Del Skrevet 4. juli 2023 Hvorfor trener de så mye da? Er det for å få tiden til å gå innimellom pynting av leiligheten? Skal de bli toppidrettsutøvere eller profilere seg selv som treningsinfluencere ala Funkygine og Treningsfrue? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 4. juli 2023 #193 Del Skrevet 4. juli 2023 On 6/24/2023 at 11:27 PM, Nutz said: Hopper inn i tråden på side 10 fordi jeg stadig ser de blir nevnt på jodel og lurer på hvem er de egentlig? Hvorfor er de kjente? De er kjente fordibde sent i tenåra pitcha sin egen serie til nrk. Tror den het vita og wanda faktisk. De hadde egen rv serie før de ble kjente influensere, det er det ikke mange andre som kan si. Etter det har de are forblitt en sel av den norske kjendis verdenen, kanskje de har blitt mer kjente de siste åra (men det er vel fordi at alle influensere har blitt mer kjente de siste åra) 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 4. juli 2023 #194 Del Skrevet 4. juli 2023 22 minutter siden, Dupers said: De er kjente fordibde sent i tenåra pitcha sin egen serie til nrk. Tror den het vita og wanda faktisk. De hadde egen rv serie før de ble kjente influensere, det er det ikke mange andre som kan si. Etter det har de are forblitt en sel av den norske kjendis verdenen, kanskje de har blitt mer kjente de siste åra (men det er vel fordi at alle influensere har blitt mer kjente de siste åra) Takk! Har de vært med på paradise eller ex on the beach eller noe også? Forstår ikke hvorfor folk følger dem. Sier ikke det for å hate, jeg lurer oppriktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 4. juli 2023 #195 Del Skrevet 4. juli 2023 1 hour ago, Nutz said: Takk! Har de vært med på paradise eller ex on the beach eller noe også? Forstår ikke hvorfor folk følger dem. Sier ikke det for å hate, jeg lurer oppriktig. Nei, men de har vært med på kompani og to versjoner av 71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellomtomater67 Skrevet 4. juli 2023 #196 Del Skrevet 4. juli 2023 Synes de virker ekstremt egoistiske og overfladiske. Jeg kommenterer selv på noe de la ut, av solbriller som de reklamerte for, og de sa det var billige solbriller 😂😂 solbrillene kosta 1500 kr, er ikke mange som har råd til solbriller til 1500 kr. Har nesten ikke så mye penger på kontoen engang. Jeg selv går på sosialstønad , kan bare drømme om å ha råd til solbriller til 1500 kr, og mange studerer, har ikke en veldig godt betalt jobb osv, så det at de oppfordrer folk til å kjøpe solbriller til 1500 kr er sykt. Og ikke bare det, ser ut som de vil at folk skal kjøpe det dyreste som finnes og man ser godt at de har mye penger, de viser det hver eneste dag, de virker ikke særlig snille; blir kvalm av begge de jentene der. Virker ekstremt egoistiske, frekke, og overfladiske 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colini Skrevet 5. juli 2023 #197 Del Skrevet 5. juli 2023 Dupers skrev (4 timer siden): De er kjente fordibde sent i tenåra pitcha sin egen serie til nrk. Tror den het vita og wanda faktisk. De hadde egen rv serie før de ble kjente influensere, det er det ikke mange andre som kan si. Etter det har de are forblitt en sel av den norske kjendis verdenen, kanskje de har blitt mer kjente de siste åra (men det er vel fordi at alle influensere har blitt mer kjente de siste åra) De var vel aller først på Robinsonekspedisjonen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reki Skrevet 10. juli 2023 #198 Del Skrevet 10. juli 2023 Februarbarn skrev (På 19.6.2023 den 8.17): Tør noen fortelle de at det er uhygienisk?🙄 Skulle virkelig ønske folk holdt sko og føtter unna servanter der folk skal vaske hender etc! Why! For å posere i en helt unaturlig vinkel? 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 13. juli 2023 #199 Del Skrevet 13. juli 2023 Helsike det går i repeat på begge de to. Finn på noe nytt, liksom!? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. juli 2023 #200 Del Skrevet 14. juli 2023 Opp etter 4 timer for å trene, selv om kroppen trenger mer søvn. Treningsnarkomani er det de fronter. Det bryter ned kroppen mer enn den bygges opp. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå