Gå til innhold

Vita og Wanda


WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Siri007 skrev (6 timer siden):

Prøver å finne ut av hvor Vita sin skidress kommer fra. Noen som kjenner igjen logoen? 
 

 

90096C2D-1D24-46CB-AB38-F95FC15EE40A.jpeg

Den er fra Cordova 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva det er, men klarer ikke de to jentene der. Bare veldig overfladisk pjatt og oppførsel. Så den dokumentaren for flere år siden da de først ble kjent og den var ok. Men etter det har det kun vært fjas i mine øyne. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref tidligere bilder som tvillingene redigerte seg tynnere på osv; jeg så dem nylig irl, og KJÆREVENE så mye begge fortsatt redigerer seg selv på SoMe!😳

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (På 3.3.2023 den 14.41):

Ref tidligere bilder som tvillingene redigerte seg tynnere på osv; jeg så dem nylig irl, og KJÆREVENE så mye begge fortsatt redigerer seg selv på SoMe!😳

Sjekk Kjendis VM episoden på nrk.no nett- tv.. lite som kan bli skjult i en langrennstrikot

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lurer på hvor mye sol de tar eller er det selvbruning? Syns spesielt Wanda ser utrolig brun ut for tiden sammenlignet med bilder fra samme tid i fjor f-eks. De snakker mye om nytt hudprodukt som kommer og som gir huden mye glød og at hun ikke har sminke på huden. Spent på hva det er, selvbruning mon tro? De nevner jo alt annet de gjør av negler, vipper, bryn osv, men aldri noe om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skinner så begge i ansiktet, ser ut som de konstant svetter. Skal det være god reklame for maskene, liksom?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (2 timer siden):

De skinner så begge i ansiktet, ser ut som de konstant svetter. Skal det være god reklame for maskene, liksom?

Jeg synes veldig mange kjendiser ser svette ut i ansiktet/skinner i ansiktet, og det er sminke

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at det ser ut som det renner fra fjeset? Syns liksom det er forbeholdt inne på SATS?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er så frekke når de får spørsmål. De misforstår også spørsmål og tror det er hat/netttroll. Så henger de ut de som sender inn spørsmål. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (1 time siden):

Er det meningen at det ser ut som det renner fra fjeset? Syns liksom det er forbeholdt inne på SATS?

Trur det er in med glød i ansiktet nå?  Ser helt jævlig ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, shab said:

Jeg synes de er så frekke når de får spørsmål. De misforstår også spørsmål og tror det er hat/netttroll. Så henger de ut de som sender inn spørsmål. 

Jeg er litt uenig. For mange av spørsmålene de får er spydige. Det ser man også på jodel, alt blir tolket i verste mening uansett.

Alle trekker frem blackface fordi ett bilde er tatt med blits, og fjeset har blitt "mørkere" enn normalen. Det er mange likes på de kommentarene som omhandler blackface vibes. Som influencer vinner man aldri, og jeg kan forstå at man blir matt av alle spørsmål og kommentarer som er spydige. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (4 minutter siden):

Jeg er litt uenig. For mange av spørsmålene de får er spydige. Det ser man også på jodel, alt blir tolket i verste mening uansett.

Alle trekker frem blackface fordi ett bilde er tatt med blits, og fjeset har blitt "mørkere" enn normalen. Det er mange likes på de kommentarene som omhandler blackface vibes. Som influencer vinner man aldri, og jeg kan forstå at man blir matt av alle spørsmål og kommentarer som er spydige. 

Det er sant det. Men var flere ganger noen spurte om de kunne andre språk f.eks og de bare "VI ER NORSKE". Men ganske enig med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge jentene er veldig glade i å dele tilbakemeldingene de får knyttet til hvor uendelig flotte forbilder de er. Jeg har ikke fulgt de så «intenst» over tid, men ut fra de siste ukenes snapper, virker de bare så «meg meg meg, oss oss oss». At de løper etter dyre designervesker/plagg/sko og bruker tusenvis på dette ukentlig, syntes jeg er smakløst. De må jo selvsagt velge hva de bruker pengene sine på, men å oppfordre til fornuftig bruk av penger er ikke deres sterkeste side. Etter min mening. Så jo at ei av dem kjøpte to veldig fine bluser/skjorter til henholdsvis 2500 per stykk rett etter påske. Noen dager senere lå den ute på Tise(?). Når det er sagt - det finnes mennesker som begår mye dumt her i verden. I det store og hele oppfører de seg som de fleste i tilsvarende rolle. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (På 23.4.2023 den 20.42):

Er det virkelig noen som lar seg inspirere av disse?

Overhodet ikke. Vita kommer opp som forslag på min snap så jeg klikker meg inn av ren nysgjerrighet. Utrolig kjedelig, det går i blankt fjes, energidrikk, gymmet, sitte i bilen og beundre seg selv, og vise frem leiligheten sin. Og poseringen med rumpa ut og mellomrom mellom låra. Same same.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

anon01 skrev (På 16.4.2023 den 20.58):

Jeg er litt uenig. For mange av spørsmålene de får er spydige. Det ser man også på jodel, alt blir tolket i verste mening uansett.

Alle trekker frem blackface fordi ett bilde er tatt med blits, og fjeset har blitt "mørkere" enn normalen. Det er mange likes på de kommentarene som omhandler blackface vibes. Som influencer vinner man aldri, og jeg kan forstå at man blir matt av alle spørsmål og kommentarer som er spydige. 

Jeg orket ikke følge disse. Men de var lyse i huden i yngre år. Det er mange persere. Men de bruker tydeligvis mange måter av bruning av diverse slag for å bli mørkest mulig i fjeset og kroppen. Selvbruning kanskje, solarium evt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Justlooking said:

Jeg orket ikke følge disse. Men de var lyse i huden i yngre år. Det er mange persere. Men de bruker tydeligvis mange måter av bruning av diverse slag for å bli mørkest mulig i fjeset og kroppen. Selvbruning kanskje, solarium evt?

Jeg har selv sluttet å følge Vita og Wanda, men det går mest på snapchat ads in story funksjon. Jeg har tatt ett oppgjør med hvem jeg ønsker å følge, og de som ikke "gir meg noe", har jeg sluttet å følge. 

Jeg må innrømme at fargen i huden til folk er noe jeg bryr meg minimalt om. Om jeg vil bli solbrun ett år, og bruker mange timer i solen, og plutselig blir kjempe brun etter endt sommerferie, så er vel det OK. Om jeg holder meg unna solen og er "blek" så er vel det også OK?

Altså jeg forstår ikke hvorfor hudfargen til folk er så viktig. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (43 minutter siden):

Jeg har selv sluttet å følge Vita og Wanda, men det går mest på snapchat ads in story funksjon. Jeg har tatt ett oppgjør med hvem jeg ønsker å følge, og de som ikke "gir meg noe", har jeg sluttet å følge. 

Jeg må innrømme at fargen i huden til folk er noe jeg bryr meg minimalt om. Om jeg vil bli solbrun ett år, og bruker mange timer i solen, og plutselig blir kjempe brun etter endt sommerferie, så er vel det OK. Om jeg holder meg unna solen og er "blek" så er vel det også OK?

Altså jeg forstår ikke hvorfor hudfargen til folk er så viktig. 

Nei, hudfarge er ikke viktig. Følger ikke noen men synes disse to er oversminket og overfladiske som de fleste influensere. Og intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (På 23.4.2023 den 20.42):

Er det virkelig noen som lar seg inspirere av disse?

Det håper jeg virkelig ikke. 
Kan aldri glemme hvordan Wanda super. mobbet Grunde Myhrer på Camp Kulinaris. 
Fikk sikkert ikke sjans på han,.. Men måten hun frøs han ut på var vondt å se på. 
Har bare forakt for de to. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...