Gå til innhold

Vita og Wanda


WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Måtte bare le når jeg så storyene deres idag. Noen som fikk med seg at leiligheten var uferdig/ubeboelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt random, men siden disse jentene alltid dukker opp på snap hos meg har jeg lagt merke til en ting. Det er veldig mye selfier i speilet så mobilen dekker over halvparten av ansiktet. Hvorfor gjør dem det? Har dem nevnt noe? Syns det ble voldsomt mye slik på storyene.😳🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (29 minutter siden):

Litt random, men siden disse jentene alltid dukker opp på snap hos meg har jeg lagt merke til en ting. Det er veldig mye selfier i speilet så mobilen dekker over halvparten av ansiktet. Hvorfor gjør dem det? Har dem nevnt noe? Syns det ble voldsomt mye slik på storyene.😳🙈

Kanskje de synes det er vanskelig å posere med ansiktet/ikke orker å tenke på ansiktet når de tar bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Greit nok at det er unødvendig å kommentere andres utseende, men jeg synes ikke det er noe bedre å henge ut personen heller. Har streket over med rødt der personen er nevnt.

7145F483-5BB2-4077-9BFE-545166A9D07D.jpeg

056C5308-898A-4941-891E-B7C6826DCB60.jpeg

625BC49D-4EF6-404A-95F5-CAB9959B9FC8.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var voldsomt til en reaksjon fra hennes side. 
 

Jeg er enig i at man ikke skal kommentere negativt om andres utseende. Jeg har flere ganger tenkt at hun burde heller tatt fra en annen vinkel og ikke nedenfra, men jeg valgte heller å ta pause fra hennes snap frem til nå. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det var riktig gjort. Alt for mange "raser" fra seg bak tastaturet og tenker ikke mye over at det sitter et menneske på andre siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

padawan skrev (1 minutt siden):

jeg synes det var riktig gjort. Alt for mange "raser" fra seg bak tastaturet og tenker ikke mye over at det sitter et menneske på andre siden. 

Nå var det vel ikke egentlig meningen at hun skulle få meldingen da…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Altså…å henge ut noen offentlig blir allikevel totalt feil!

Dette er de ekspert på, tilomed om de får konstruktiv kritikk. Også skriver, prater de dritt om andre og håner andre støtt og stadig. 
De har så kvalmende oppførsel at jeg blokkerte begge for lenge siden. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Diamant20 skrev (På 20.12.2021 den 12.19):

Greit nok at det er unødvendig å kommentere andres utseende, men jeg synes ikke det er noe bedre å henge ut personen heller. Har streket over med rødt der personen er nevnt.

7145F483-5BB2-4077-9BFE-545166A9D07D.jpeg

056C5308-898A-4941-891E-B7C6826DCB60.jpeg

625BC49D-4EF6-404A-95F5-CAB9959B9FC8.png

Kanskje du skulle ha slettet navnet hennes alle steder 🙊🙊 selv om det hun gjorde ikke passet seg 😔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Kanskje du skulle ha slettet navnet hennes alle steder 🙊🙊 selv om det hun gjorde ikke passet seg 😔

Det var nå også en måte å angripe folk som trakket litt i salaten. Får ikke respekt fra folk som hyler, skriker og banner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (6 minutter siden):

Det var nå også en måte å angripe folk som trakket litt i salaten. Får ikke respekt fra folk som hyler, skriker og banner.

Jeg angriper? Jeg skrev på en forsiktig måte om du sikter til meg. Jeg hverken hyler, skriker eller banner...... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (10 minutter siden):

Jeg angriper? Jeg skrev på en forsiktig måte om du sikter til meg. Jeg hverken hyler, skriker eller banner...... 

Tipper Honey Dew siktet til Wanda, ikke deg😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Tipper Honey Dew siktet til Wanda, ikke deg😊

🙊🙊 Da misforstod jeg, siden hun siterte meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

🙊🙊 Da misforstod jeg, siden hun siterte meg 😂

Fort gjort!🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Jeg angriper? Jeg skrev på en forsiktig måte om du sikter til meg. Jeg hverken hyler, skriker eller banner...... 

Det var da ikke deg jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (8 minutter siden):

Det var da ikke deg jeg mente.

Har forstått det, jeg misforstod når du siterte meg 🙊 

Endret av Sharp75!
Glemte et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (På 14.1.2022 den 15.49):

Kanskje du skulle ha slettet navnet hennes alle steder 🙊🙊 selv om det hun gjorde ikke passet seg 😔

Jepp, trodde jeg gjorde det. Men så lenge det er sitert er det ikke noe poeng i å gjøre det…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg synes det er litt pinlig at de har kjøpt bunad fra et sted i landet de overhodet ikke hører til….. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvetannbarnet skrev (3 timer siden):

Må si at jeg synes det er litt pinlig at de har kjøpt bunad fra et sted i landet de overhodet ikke hører til….. 

Enig. Men gjør ikke halve Oslo dette? Det kryr jo av Øst-Telemark-bunader på insta i mai... (JA, noen av disse fashionistane stammer vel sikkert derfra, men hello)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...