Gå til innhold

Vita og Wanda


WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Jeg synes Vita virker hakket mer avslappet enn wanda, hun prøver så hardt og er så mye. Wanda burde være glad for at hun har fått en kjæreste som Eirik, han virker jo normal. Synes det er ekkelt når Wanda snakker om at Eirik kan sove mellom hun og tvillingsøstra (hva i all verden) hørte det i podden. Hva synes dere om de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes allerede en tråd om serien. 

Jeg synes det er litt spesielt å dele seng med søsken på permanent basis og ut ifra det de har sagt i serien så har det hendt at de har hatt sex mens den andre har sover rett ved siden av. Spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 11.53, padawan skrev:

Det finnes allerede en tråd om serien. 

Jeg synes det er litt spesielt å dele seng med søsken på permanent basis og ut ifra det de har sagt i serien så har det hendt at de har hatt sex mens den andre har sover rett ved siden av. Spesielt.

Det er faktisk veldig spesielt! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Klappe skrev (På 22.1.2021 den 23.11):

Hvordan klarer de å løpe over 1 mil flere ganger i uken? Og de løper jo fort og. 

1 mil er ikke så fryktelig langt egentlig. Å holde en jevn fart og bruke riktig teknikk er en treningssak. Hvor lang tid de bruker kommer kanskje også an på terrenget, jeg vet ikke. Vet ikke om de opplyser noe om stigningen? De har jo ikke barn, så de har antakelig god tid til egne hobbyer og prioriterer hobbyen sin. I tillegg til at de er to om det, og det er jo motiverende😄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (På 22.1.2021 den 23.11):

Hvordan klarer de å løpe over 1 mil flere ganger i uken? Og de løper jo fort og. 

De har jo sagt at de alltid har vært glad i å løpe siden de drev med fotball. Hvis man er vant til å løpe litt er ikke en mil særlig langt. Og farten er heller ikke ekstremt høy med tanke på hvor mye de faktisk løper

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo sagt opp jobbene sine i klesbutikk og satser 100% som influencere, så dette er en del av jobben deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hva tenker dere om avsløringene som har kommet i det siste om at de redigerer seg så mye på omtrent alle bilder? 

@redigertemashadi på instagram

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett bildene, men jeg ser de i byen og kjenner de nesten ikke igjen. 
 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (På 25.1.2021 den 8.01):

De har jo sagt at de alltid har vært glad i å løpe siden de drev med fotball. Hvis man er vant til å løpe litt er ikke en mil særlig langt. Og farten er heller ikke ekstremt høy med tanke på hvor mye de faktisk løper

Det diskuteres jevnlig på jodel at de løper med altfor høy puls. Jeg har for lite kunnskap om temaet, men synes det er inspirerende å høre om andre som løper 😊

Når det gjelder redigeringen, så er det bare trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd for de kunne være  så bra forbilder for en naturlig kropp helt naturlig og nå skaper de enda mer press på tynne kropper. De er jo flotte naturlige jenter slik som de aller fleste av oss ser ut så veldig dumt og helt sykt hvor mye mange bildene er veldig redigerte...😕

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildet over er jo ikke samme bilde, hun har retta seg opp i ryggen og holder glasset på en annen måte. Dessuten bedre belysning. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnfrakk skrev (13 minutter siden):

Bildet over er jo ikke samme bilde, hun har retta seg opp i ryggen og holder glasset på en annen måte. Dessuten bedre belysning. 

Ansikt,overarmer og legger blir ikke så mye tynnere av det.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig skuffa over det som vises på Instagramkontoen 🙄 Har alltid likt tvillingene godt, og selv om det er ganske tydelig at de har et stort utseendefokus, har jeg alltid sett på de som ganske sunne forbilder ift kropp. Har lagt merke til at de ofte ser mye "rundere" ut på bilder og film de ikke tar selv, særlig i ansiktet. Men har tenkt at de er flinke til å posere på fordelaktige måter. Kjedelig å se at de til og med har redigert bilder de har lagt ut fra Kompani Lauritzen 😳 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke samme bilde en gang. Makan til stakkarslig jente som har laga denne instragramkontoen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke samme bilde en gang. Makan til stakkarslig jente som har laga denne instragramkontoen. 

Bildene er jo sikkert tatt med kun 2 minutters mellomrom da. Og det er jo overredigert

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til i fjor en gang at de plutselig så endel tynnere ut...

hvorfor slanke seg når man har photoshop =D 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...