Gå til innhold

Vita og Wanda


WhiteSwan

Anbefalte innlegg

cerruti skrev (2 timer siden):

Opp etter 4 timer for å trene, selv om kroppen trenger mer søvn. Treningsnarkomani er det de fronter. Det bryter ned kroppen mer enn den bygges opp. 

Ja enig! Så d idag, de var faen meg på trening i 4-5 tia på morran med bare 4 timer søvn. Sykt, mennesker trenger hvile

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir helt matt av at de liksom skal være så «sunne og gode forbilder»

Å legge ut på story at man ikke har sovet og at man er avhengig av nok søvn, fordi man MÅ stå opp 04:20(!!!!!) for å trene?? Noe av det dummeste og skumleste pro ana bulshitet jeg har sett på lenge. 
 

Forøvrig lurer jeg på hvilken stein dere som ikke har hørt om disse har levd under de siste par årene, for disse tvillingene har virkelig blitt tatt godt imot som «sunne og fine forbilder» av hele kjendis og casting-Norge, og det finnes vel knapt et tv konsept de ikke har vært med på (så lenge de har blitt spurt). 
 

Makan til Basic bitches, selvopptatte og usunne forbilder er det lenge siden jeg har sett. Mobbeofferne som endelig ble populære og glemte alt om hvordan de selv kunne fronte gode verdier. 

  • Liker 39
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy23 skrev (11 timer siden):

Blir helt matt av at de liksom skal være så «sunne og gode forbilder»

Å legge ut på story at man ikke har sovet og at man er avhengig av nok søvn, fordi man MÅ stå opp 04:20(!!!!!) for å trene?? Noe av det dummeste og skumleste pro ana bulshitet jeg har sett på lenge. 
 

Forøvrig lurer jeg på hvilken stein dere som ikke har hørt om disse har levd under de siste par årene, for disse tvillingene har virkelig blitt tatt godt imot som «sunne og fine forbilder» av hele kjendis og casting-Norge, og det finnes vel knapt et tv konsept de ikke har vært med på (så lenge de har blitt spurt). 
 

Makan til Basic bitches, selvopptatte og usunne forbilder er det lenge siden jeg har sett. Mobbeofferne som endelig ble populære og glemte alt om hvordan de selv kunne fronte gode verdier. 

Jeg forstår ikke hvorfor de trener så mye, og må stå opp 04:20?

Trener de til noe spesielt, og hvorfor starte så tidlig?

Ikke engang Ingebrigtsen brødrene er oppe så tidlig for trening.

Endret av Tough cookie
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de første gangen på en serie på nrk for noen år siden. Ser det har kommet tre sesonger men jeg så bare den første.9767F480-C1E4-492F-8A2C-0B5A849AC4EC.thumb.jpeg.b1b57542f72eed430df554c861099a11.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, cerruti said:

«Som Norges Kardashians» 😂😂

Dummeste jeg har lest, og det skrev de i første sesong??

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Syntes ikke de er så «sunne», jeg. Jeg satser innen en idrettsgren og får strengt beskjed om å ha maks fem økter i uken. Det er inn mot konkurranser. Vet ikke hvor bærekraftig det de holder på med egentlig er. Folk flest har ikke tid til dette - de skal opp på jobb fra morgenen av, har barn å ta seg av osv. så vet jeg at alles hverdag er ulik. Men å overtrene, hive i seg energidrikk og spise ultraprosseserte matvarer er ikke mye sunt i mine øyne. 
 

I dag ser jeg at Vita legger ut en story det det ser ut som hun kreperer, fordi leiebilen hennes er en ny Toyota Yaris. «Var ikke det jeg forventet». Hva forventet hun? Noen av oss sparer lenge for og nettopp kjøpe slikt (som for øvrig er mer solide og driftssikre bilmerker enn eks. MINI). Jeg har ikke Yaris selv, men vet at jeg snakker på vegne av mange.
 

Det er ikke mye ydmykhet å finne hos tvillingene. 

  • Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februarbarn skrev (16 timer siden):

Syntes ikke de er så «sunne», jeg. Jeg satser innen en idrettsgren og får strengt beskjed om å ha maks fem økter i uken. Det er inn mot konkurranser. Vet ikke hvor bærekraftig det de holder på med egentlig er. Folk flest har ikke tid til dette - de skal opp på jobb fra morgenen av, har barn å ta seg av osv. så vet jeg at alles hverdag er ulik. Men å overtrene, hive i seg energidrikk og spise ultraprosseserte matvarer er ikke mye sunt i mine øyne. 
 

I dag ser jeg at Vita legger ut en story det det ser ut som hun kreperer, fordi leiebilen hennes er en ny Toyota Yaris. «Var ikke det jeg forventet». Hva forventet hun? Noen av oss sparer lenge for og nettopp kjøpe slikt (som for øvrig er mer solide og driftssikre bilmerker enn eks. MINI). Jeg har ikke Yaris selv, men vet at jeg snakker på vegne av mange.
 

Det er ikke mye ydmykhet å finne hos tvillingene. 

De er så harry som det får blitt, virkelig. Flasher merker og oppfører seg som nyrike russere. Passer på å få med Porsche og Chanel på annethvert bilde. Ekstremt materalistiske og usunt treningsfokus. 

  • Liker 33
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt skuffet dersom jeg var en god kunde og fikk en yaris🙈😅

Men fra spøk til alvor…jeg synes faktisk disse 2 er både jordnære (forholdene tatt i betrakning) og inspirerende.

De fronter disiplin og gode vaner. Tidlig oppe, tidlig til sengs, selv om de har vært ute i godt lag. De jobber målrettet og driver ikke med overdreven «nå må jeg forbrenne så mye som mulig» trening som f.eks CBE. 
De trener rett og slett for å bli i bedre fysisk form og for å være sterke. 

At de står opp i 5 tiden for å trene hører til sjeldenhetene ser det ut som.

Det gjør jeg også dersom resten av dagen er hektisk.

Jeg heier på dere Vita og Wanda!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tmu85 skrev (4 timer siden):

Jeg hadde også blitt skuffet dersom jeg var en god kunde og fikk en yaris🙈😅

Men fra spøk til alvor…jeg synes faktisk disse 2 er både jordnære (forholdene tatt i betrakning) og inspirerende.

De fronter disiplin og gode vaner. Tidlig oppe, tidlig til sengs, selv om de har vært ute i godt lag. De jobber målrettet og driver ikke med overdreven «nå må jeg forbrenne så mye som mulig» trening som f.eks CBE. 
De trener rett og slett for å bli i bedre fysisk form og for å være sterke. 

At de står opp i 5 tiden for å trene hører til sjeldenhetene ser det ut som.

Det gjør jeg også dersom resten av dagen er hektisk.

Jeg heier på dere Vita og Wanda!

Men det store spørsmålet mitt er : Hva trener de mot siden de står opp 04:20?

Har de så hektiske dager med pynting av leiligheten og seg selv, at de ikke hadde rukket å trene hvis de ikke hadde stått opp før hanen galer?

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (10 timer siden):

Men det store spørsmålet mitt er : Hva trener de mot siden de står opp 04:20?

Har de så hektiske dager med pynting av leiligheten og seg selv, at de ikke hadde rukket å trene hvis de ikke hadde stått opp før hanen galer?

Hvem vet hva de skulle rekke. Av og til gir det å stå opp før resten av verden en skikkelig digg følelse.

Gjør det ofte selv og jeg føler meg «uovervinnelig» resten av dagen😅

Skjønner ikke hvorfor de skal få kritikk for noe slikt. La folk få stå opp for å trene når de vil. 
Skulle tro noen var sjalu på noe…

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tmu85 skrev (20 minutter siden):

Hvem vet hva de skulle rekke. Av og til gir det å stå opp før resten av verden en skikkelig digg følelse.

Gjør det ofte selv og jeg føler meg «uovervinnelig» resten av dagen😅

Skjønner ikke hvorfor de skal få kritikk for noe slikt. La folk få stå opp for å trene når de vil. 
Skulle tro noen var sjalu på noe…

For egen del forsøker jeg å være saklig i kritikken. Jeg er ikke sjalu, vil jeg si. At de innimellom er dobbeltmoralske og i tillegg er «forbilder» som fronter at dyrest er best hele veien, bekymrer meg mest. Blant annet fordi de har stor påvirkningskraft på spesielt unge. 
De sier at MINI-en (Yarisen for øyeblikket) er til privat bruk og Porsche-en til jobb. Så da kan jeg lure på hvorfor de tok sistnevnte til en fest. Var ikke Yarisen god nok til å matche antrekkene deres? Er det flaut å komme i en Yaris? 
nå vet jeg ikke bakgrunnen for det, men legger jo merke til det. 
 

hilsen en som også er tidlig i seng og grytidlig oppe…

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tmu85 skrev (17 timer siden):

Jeg hadde også blitt skuffet dersom jeg var en god kunde og fikk en yaris🙈😅

Men fra spøk til alvor…jeg synes faktisk disse 2 er både jordnære (forholdene tatt i betrakning) og inspirerende.

De fronter disiplin og gode vaner. Tidlig oppe, tidlig til sengs, selv om de har vært ute i godt lag. De jobber målrettet og driver ikke med overdreven «nå må jeg forbrenne så mye som mulig» trening som f.eks CBE. 
De trener rett og slett for å bli i bedre fysisk form og for å være sterke. 

At de står opp i 5 tiden for å trene hører til sjeldenhetene ser det ut som.

Det gjør jeg også dersom resten av dagen er hektisk.

Jeg heier på dere Vita og Wanda!

De er kanskje ikke opptatt av å «forbrenne så mye som mulig» (har faktisk inntrykk av det mtp å svette mest mulig, ikke at det henter sammen med forbrenning). Men de er opptatt av å presse på flest mulig km per uke. Hadde de vært mer opptatt av innholdet og kvalitet fremfor kvantitet, ville du hatt et poeng akkurat der. Det er ikke mitt inntrykk…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett litt på de begge og jeg reagerer litt på hvor magert de spiser, energidrikker, smågodt og veldig mye trening. Over tid vil dette garantert være negativt for dem begge to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Februarbarn skrev (På 27.7.2023 den 18.22):

Syntes ikke de er så «sunne», jeg. Jeg satser innen en idrettsgren og får strengt beskjed om å ha maks fem økter i uken. Det er inn mot konkurranser. Vet ikke hvor bærekraftig det de holder på med egentlig er. Folk flest har ikke tid til dette - de skal opp på jobb fra morgenen av, har barn å ta seg av osv. så vet jeg at alles hverdag er ulik. Men å overtrene, hive i seg energidrikk og spise ultraprosseserte matvarer er ikke mye sunt i mine øyne. 
 

I dag ser jeg at Vita legger ut en story det det ser ut som hun kreperer, fordi leiebilen hennes er en ny Toyota Yaris. «Var ikke det jeg forventet». Hva forventet hun? Noen av oss sparer lenge for og nettopp kjøpe slikt (som for øvrig er mer solide og driftssikre bilmerker enn eks. MINI). Jeg har ikke Yaris selv, men vet at jeg snakker på vegne av mange.
 

Det er ikke mye ydmykhet å finne hos tvillingene. 

Nå er ikke jeg «gigafan» av de to, men en kan fint trene hver dag. Det er bare å ha hviledag på ulike muskelgrupper. En dag legday, neste dag osv. Jeg har selv gjort det i flere år. Det viktigste er å la musklene hvile, derfor burde de ikke dra på trening i 4-5 tiden om morgenen om de ikke har fått nok søvn. Søvn og hvile (restituere muskelgruppen) er alfa omega for å oppnå muskelvekst. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på noen av snappene deres og de må virkelig være noe av det mest uinteressante jeg noen gang har sett 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen må fortelle Wanda at distansen og farta på klokka ikke er riktig når man løper på mølla. Hun tror seriøst at hun løper 5 km på under 21 minutter, fordi klokka sier det. Klokka er irrelevant, mølla er mer riktig. Ikke rart hun aldri legger ut bilde av hva mølla faktisk viser…

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs skrev (1 time siden):

Noen må fortelle Wanda at distansen og farta på klokka ikke er riktig når man løper på mølla. Hun tror seriøst at hun løper 5 km på under 21 minutter, fordi klokka sier det. Klokka er irrelevant, mølla er mer riktig. Ikke rart hun aldri legger ut bilde av hva mølla faktisk viser…

Nå har jeg ikke sett bilde du refererer til. Men min erfaring er at klokka og mølla er ganske samstemte. Jeg løper mye på mølle, og stort sett er det avvik på under 10 meter på de lengste distansene over 1 mil, stort sett rundt 5 meter på kortere distanser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (1 time siden):

Nå har jeg ikke sett bilde du refererer til. Men min erfaring er at klokka og mølla er ganske samstemte. Jeg løper mye på mølle, og stort sett er det avvik på under 10 meter på de lengste distansene over 1 mil, stort sett rundt 5 meter på kortere distanser. 

Tror du virkelig at Wanda løper fem km på 4.09/km som oppvarming til styrke? Hun skriver også at hun løper oppvarming på 4.23/km, deretter 16x500m intervaller på lavere hastighet enn oppvarminga. Og det er tall hun får fra klokka, ikke mølla. Det er åpenbart noe som ikke stemmer. Man blir ikke så rask og god til å løpe med et så dårlig treningsprogram. Hun har trent løping skikkelig i et halvt år, hun er dedikert, for all del. Men hun er ikke så god til å løpe, og hennes påstand om at mølla alltid viser 0,5-1 km MER enn klokka, det er piss. Det vil si at hun i går egentlig løp 5,5 km på 21 minutter. Et så stort løpstalent er dama ikke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...